MULTI Koukuttavin selainpeli koskaan - Cookie Clicker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Huh, eilen tuli tehtyä keksejä 7 tuntii ja tuli raja vastaan ja oli pakko lopettaa. :zzzz: Pääsin 60 milj/CPS. Samalla tuli keksittyä tapa vierottua pelistä. :D

Wikistä vaan end of game save päälle ja hetken aikaa hakkaa vielä 50 biljoonan keksin vauhdilla niin tyydytykset saatu pelistä ja on hyvä lopettaa siihen

Save toki kopsattiin talteen, jos joskus alkaa kutkuttaa keksien teko taas. ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kultaisia cookieita saa helpommin kun pitää eri selaimessa peliä sen ja tuo toinen selain skaalattu tollaseksi vähän isommaksi kuin mitä se keksin koko on, se keksi ilmaantuu siihen näkyvään osaan aina ja sen huomaa heti. Toisella selaimella voi tehdä töitä/lukea tms. T: 1300 cookieta kerännyt.

Olen aivan koukussa ja en näköjään onneks ainoa. Joku viikko tullu pelattua ja jotain 1,2 miljardia keksiä tulee sekunnissa. Kannattaako muuten tohon ELDER COVENANT tuhlata keksejä. Tuntuu jotenkin paskalta sijotukselta?

Olen aivan koukussa ja en näköjään onneks ainoa. Joku viikko tullu pelattua ja jotain 1,2 miljardia keksiä tulee sekunnissa. Kannattaako muuten tohon ELDER COVENANT tuhlata keksejä. Tuntuu jotenkin paskalta sijotukselta?

En mä ainakaan tuhlaisi, punaisilla kekseillä tulee enemmän keksejä. Se kun tulee se 666*cookies for 6 seconds ni sillä repii helposti lähemmäs 40 biljoonaa keksiä. Ja toi vielä laskee 5% sun base CPSSää. Tuoltahan näki statseista, 13 päivää toi on näemmä pyörinyt.

Eiks toi punainen keksi yleensä vähennä hetkeks sitä tuotantoa tai jotain muuta negatiivista?

Punaisessa voi tulla negatiivinenkin vaikutus, mutta kun on tuotanto oikeasti iso, niin nuo positiiviset kyllä tuntuvat aika lailla kovemmilta kuin negat. Mua ei haittaa tippaakaan jos menetän pari kertaa 3 biljoonaa kun seuraavalla klikkauksella voi tulla 40 biljoonaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Cookie clicks 19,412, en oo kauheen ahkera.

Kestää se kauemmin, tosin siinä silti lukee se 77seconds

Tota ei varmaan mitenkään voi siirtää toiseen selaimeen? Voiko? Siis Safarista Chromeen?

En oo kokeillu, riippuu siitä savefilestä minkä se tekee, ja senkin jälkeen se voi olla monella tapaa mahdollista, palstalta löytyy tml niminen kaveri se osaa varmaan sanoa aika nopsaan.

Zone-sarja -42%
Teippasin sähköhammasharjan hiireen klikkailemaan.

Teippasin sähköhammasharjan hiireen klikkailemaan.

Tästä tuli mieleen, että voiskohan tuota "pelaamista" automatisoida jollain kikkareella. Aikoinaan automatisoin Facebookin Drug Wars -pelin pelaamisen. Botti seikkaili paikoissa ja vertaili hintoja, osti ja myi jos tietyt ehdot täyttyivät. Tässä pelissähän automaatio olisi vielä helppo toteuttaa kun tarvitsee vain klikkailla uusia rakennuksia yms. Kuka huijaa parhaiten?

Autoclicker ohjelmia on netti täynnä jos haluaa boostata yön aikaisia klikkauksia. Näppärämpi koodaaja tekee vielä sellaisen joka klikkaa ilmestyvään keksiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom