MULTI Koukuttavin selainpeli koskaan - Cookie Clicker

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
RIP pyssy´s Bakery...:(...

...14septiljoona ja noin 5,5milj HC.tä meni, kun ajoin CC-cleanerin. Toki tarkoituksella, kun vuosi tuota tuli kokeiltua! :D

En tiedä onko palstalla ollut aikasemmin puhetta pelistä, mutta itse jäänyt totaalisen koukkuun tähän: Clicker Heroes
Parannuksena Cookie clickeriin tämä jauhaa menemään myös offline-tilassa ;)
Aloittelijoiden opas ja lisää infoa tuolta: ClickerHeroes Wiki

70 päivää pelattu, alkoi 8-10 resetoinnin jälkeen alkoi into hiipua kun kehitystahti hyytyi, parissa päivässä sai vain 13-14 hero soulsia, eikä sillä saa resetoinnissa kuin vähän lisävauhtia. Ohjeita en tosin ole lukenut.. Koukuttaa kuitenkin edelleen sen verran että pitää säännöllisesti käydä kliksuttelemassa. Edellisestä resetoinnista on nyt 19 päivää ja level 214.

Pahimmin olen kuitenkin koukussa aiemminkin mainostamaani Adventure Capitalistiin:
AdVenture Capitalist

Siinä on saatu kaikki idle/upgrade-koukut sopivalle tasolle ja selkeä pelata.

Nyt on tämäkin urakka saatu päätökseen. :dance: Obliterate saavutettu 50 milj. HC:llä muutaman viikon rundin jälkeen. :D Kiitos ja hei.

Ei saatana. :D

Videolla kun joku selittää pelin pointtia ja mekaniikkaa, niin kuulostaa sitten ihan meinaan pikkasen tyhmältä hommalta. :D
"Nyt mulla on 1 mummo ostettu, sadalla keksillä."

:D :D

Tosin mun pitää nyt vähän myöntää että aika pahan pistit... tossa olisi olutta, ja toisaalta myös cookie clickerin pelaamisesta on melko hyvin aikaa. Hmm.
Must. resist.
Sali ja kaikki pitäisi vielä illasta hoitaa. Ei pergele.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Anna mennä. Nautit siitä! Nautit!
Jukka perkele.

cookie.jpg

Mikä toi tommonen next cookie ja frenzy mittari on?
Onko ukolla joku lisäri et näkee koska tulee kultainen. :D

No niin, yön aikana tuli 77 miljardia, joten nyt pystyi ostamaan vielä yhden Golden Cookie päivityksen, jonka vuoksi niitä alkaa tippumaan useammin. Kannattaa melkein noihin satsata aluksi, koska niillä ne rahat tehdään.

Screen Shot 2016-02-19 at 10.19.39.png

Aika hassu bugi kun otan screenshotin, niin kaikki hinnat menevät päin helvettiä. Ei ihan noin paljon maksa ne. :D

Joo, kyllä piparia tulloo!
Itse käytän tota Windowsin "snipping tool", koska tiputan sillä suoraan pois selaimen palkit jne.

piparia2.PNG

Miksi lähdin tähän hommaan taas. :rolleyes:

Ai, tämäkin on vielä olemassa :D Ihan aavistuksen kiinnostaisi kokeilla uudestaan... must... resist :D

Tuntuuko siltä, että uusittu versio on aavistuksen hitaampi kuin aikaisempi? Vai enkö vain muista kuinka kauan meni pelatessa, että pääsi isoihin lukuihin? Ainakin tavarat maksaa enemmän kuin ennen, se on selvä!

cookie.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom