MULTI Koukuttavin selainpeli koskaan - Cookie Clicker

wut? Töissä menee tää ja huominen, tälläkin hetkellä käännän ja latailen koodeja, sivussa läppärillä aloin klikkaileen keksejä. Jumalauta, en mee hotellille olleskaan kun pelaan vaan tätä. Vasta ~1,5k keksiä sekunnissa, teillä on näköjään jotain QA:ta... Noh, aamulla tilanne toinen :D

- - - Updated - - -

Öh, silmät ristissä pilkkuvirheitä. Eli nyt n. 175k cps...

Hävis save, mutta kuitenkin vähän matkaa taaksepäin

cookie.webp

Haha, pitikin eksyä tänne, nyt oon pari tuntia jo hakannu peliä :D Hei mitä tuo ruskea "kastike" jonka pinta nousee kohti minun keksiä? Mitä pittää tehä vai nouseeko se edes? :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ei se taida nousta, minä vain panikoin ja luulin että maito tulee ja pehmentää minun keksin :D :D mahtava peli!

CTRL pohjaan ja hiiren rullalla muuttaa selaimen "kokoa" niin se keksi dippaa siellä maidossa ja saa boonuksia. ;)

Selkä venähti eilen, ja nyt on leffoja kattellessa tullu pidettyä tota peliä auki, 100m cps meni rikki äsken :P Oon koittanu ny lähinnä keskittyä achievementtien availuun huumorilla
30sizvc.png

CTRL pohjaan ja hiiren rullalla muuttaa selaimen "kokoa" niin se keksi dippaa siellä maidossa ja saa boonuksia. ;)

Cookie Dunker YEEEAAAAAAHHHHH!!!! :D

Mitäs noi mummojen demonisetit oikeen on, helvetin vihasen näkösiä. Sit storesta löytyy kokoajan jotain grandmas wrath/settlement-settejä, mitä noilla nyt pitäisi? Ilmeisesti toinen suututtaa ne ja tulee niitä wrinklereitä. Toisesta ne lähtee, mutta menettää 5% cps :/

^^niin siis mike sä oot oikeasti xiitannu mikä vie kaiken ilon, mä oon ihan aikuisten oikeasti pelannut peliä kuten pitää, metsästänyt vain golden cookieta selainikkunoista, joka vaatii ihan jatkuvaa "pelaamista".

Siihen nähden vieäläkin jaksan pelata, koska sama aito peli käynnissä*!

Mmm. Sit ku alat hakkaa, niin pitkää peliä tiedossa, koska on sellanen uutuus, että 5000 heavenly chipissä pääset vaihtaa käsin seasonal juttuja. Varmasti enemmänkin heavenlyjen keräämiseen liittyvää bonusta tulee tulevaisuudessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom