MULTI Koukuttavin selainpeli koskaan - Cookie Clicker

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Se combo pitää venailla. Eli mistä tulee 6 ekalla, 66 tokalla jne.

Ei tarvii sitä venailla, riittää pari luckya. Ensimmäisestä luckysta saa 13 keksiä, ja kun toisen saa voi ostaa ekan 15 keksiä maksavan kursorin.
Mulla meni joku 30 min että sai ne pari kultakeksiä.

Neverclick Make 1 million cookies by only having clicked 15 times.
Eli tossahan voi aluksi klikata 15kertaa että saa ekan kursorin ja siitä lähtee liikkeelle????

Kyllä siinä 0 cps:lläkin saa luckyllä muutaman keksin. 15 keksiä pitää saada, että saa ekan kursorin. Muistaakseni jouduin kyttäämään 2 luckyä, että sain kursorin ostettua.
Kannattaa vaan ottaa tavoitteeksi tuo true neverclick, se neverclick tulee siinä siivellä.

Zone-sarja -42%
eihän sillä true neverclikillä oo mitään virkaa ku on shadow achievementti eli ei vaikuta maidon määrään jne jos oikein muistan?

Ai joo, niinpä tosiaan saakin, siinä kaavassahan on aina lopussa tuo +13. Ihmettelinkin joskus minkä takia siinä on tuo 13, kun en ole itse vielä jaksanut neverclickejä tehdä niin en älynnyt että sitähän varten se on.

eihän sillä true neverclikillä oo mitään virkaa ku on shadow achievementti eli ei vaikuta maidon määrään jne jos oikein muistan?

On sillä se virka, että on saanut sen ;)

Mitä vittua?!Mulla oli ittestään nollautunut toi.Prkl!En kyllä ala nakuttamaan enään.
Sun selain varmaankin poistaa automaattisesti sivuhistoriat tietyn ajan välein

- - - Updated - - -

nyt resetit vededtty ja eiku metsästämään neverclikkiä. Sit viel kaikki upgradet ni ois peli paketissa:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä tein ton true never clickin heti ekalla resetillä, vittumaisin tehtävä ollu tähän asti. Ne oli siis aiemmin molemmat achievementtejä. Siihen riitti että sai kaksi kertaa luckyn, siintä sai muistaakseni 13 keksiä vaikkei olisi cpssää ollut ollenkaan. Ei vaan tahtonut tulla luckyä, just silloin tuli kaikki clicking frenzyt yms.:D Useamman tunnin joutu kyttäileen.

Cps 117 miljardia.

//Päivitin ketjun mutta en huomannut että on jo toinen sivu menossa, pari kertaa olikin jo vastattu.:P

Siis miten toi true never click pitää hommaa? Jos myyn vittuun kaikki cursorit, niin eikös se nyt tule tosta vain hetkessä?
sun pitää resettaa ja et saa klikata yhtään kertaa sitä keksiä.oottelet vaa kultasia keksejä jne siitä pikkuhiljaa ostelemaan. Ei sitä true neverclikkiä tartte mihinkää eikä ees vaikuta mihinkään.

Vähän progressista kuvaa:

kookie.webp

Tämän päivän powerplayn saldoa ja yksi vähän harvinaisempi tapahtuma videolle asti, 17 klikkauksen cookie chain läpi!!!!

[video=youtube_share;BFW-M6g21Qo]http://youtu.be/BFW-M6g21Qo[/video]

kookie2.webp

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom