Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hirvee määrä jengillä noita kultaisia keksejä. Neljä päivää on peli pyörinyt duunipäivien ajan tuossa taustalla, ja huikeat 17 kultaista keksiä olen huomannut. M_atillakin 4421, wtf! :D
^ Itse sain tänään punaisesta keksistä 666x cps 6 sekunnin ajaksi.
edit. Hirveetä xiittausta tommoset lisäosat.
Tolla Cookie Monster lisäosalla se näyttää ajan jolloin seuraava Golden Cookie ilmestyy ruudulle.
BTW kannattaako edes kerätä punaisia keksejä?
Voiko niistä saada jotai hyvää?
Ite oon keränny varmaa joku 10 niitä ja ei kertaakaa mitää hyvää (aina lähtee keksejä tai tulot pienenee puolella)
Cookieclickerwikistä kun tutkii punasia keksejä niin prosenttien perusteella niistä jää plussalle.
Voiko ton soft resetin tehdä uudestaan? Saako sitten taas enemmän heavenly keksei?
Voi, ja niitä kultaisia saa sen mukaan paljonko on tienannut keksejä, kannattaa ladata se addoni se näyttää paljon saat jos resetoit.
Nyt on vuorokausi resetistä ja yli 30Miljardia cps, prosentit on karvan vajaa 5000%. Rakennuksia ei oo oikeen ostettu vielä kaikki bonarit on.
mun savegame MS4wMzZ8fDEzNzk3NjAwNTI2ODB8MDExMDAwfDcuMTcwMTcwNTU2OTUzNTk3ZSsyODs3LjE3MDE3MDU1Njk1MzcyZSsyODsxNTsxOzE1OzE7LTE7LTE7NC4zMzcwMzEwMTc3MTY5OTllKzMxOzA7MDswOzA7MHwxLDEsMTEzLDA7MCwwLDAsMDswLDAsMCwwOzAsMCwwLDA7MCwwLDAsMDswLDAsMCwwOzAsMCwwLDA7MCwwLDAsMDswLDAsMCwwOzM5LDM5LDEwMTYyOTU2NTAyLDA7fDIyNTE3OTk4MTM2ODUyNzk7MjI1MTkzNzI1MjYzMDUyOTsyMjUxNzk5ODEzNzE3NTA1OzI4MTQ5OTg3NDEwMjI3MjE7NjU0ODU5fDIzOTE0Mzc3OTA0MTI3OTk7MTA4NzU1MjIyODU1MDU
kokeilkaa ja ihmetelkäähttp://img.pakkotoisto.com/images/smilies/rock.gif
Resettasin 13 tuntia sitten. Yö meni vähän hukkaan kun oli reipas 100 tuhatta keksiä / sec kun menin nukkumaan. Nyt on 3.1 miljardia / sec.
2 päivää sitten resetoitu, 11.6 biljoonaa/s ja kaikki tapahtuu helvetin hitaasti. Noi punaset keksit on munkin mielestä aivan perseestä, vaikka kuinka todennäkösyyksien mukaan pitäis jäädä voitolle. Joka toisesta menee tuotanto puoliksi ja joka toisesta muutama biljoona keksiää häviää..
Onks sulla addoni? Nopein keino tienata on kun on tosissaan kaikki noi bonarit hankittu, et odotat et saat sen lucky Frenzyn kultaisilla missä tulee tuotanto *7 154 sekunniksi, sullahan on siis se keksi joka tuplaa kultakeksien keston.
Kun toi frenzy tulee ja sulla on pankissa jotain 1Qa eli 1000 Miljardia niin saat 100 T eli 100 miljardia 1 kultakeksillä. Addoni ilmoittaa paljon sulla pitää olla pankissa keksejä et saat maksimituoton tosta frenzy bonarista. Se on ylivoimaisesti nopein keino saada keksejä kun on isot tuotannot.
Äh sekavasti kirjoitettu, ensin siis pitää tulla se kultakeksi *7 tuotantoon 154 sekunniksi, ja sen aikana tulee seuraava keksy ja jos se on Lucky! niin siitä saa tietyn osuuden sun pankissa olevista kekseistä ja noilla sun tuotannoilla se on just jotain 100T kun voi maksimissaan saada. Ne lukee stats sivulla ylhäällä jos sulla on se addoni.