Kotkan meripäivät järjestyksenvalvojana?

Kotkan meripäivät järjestyksenvalvojana onko kenelläkään kokemusta? Taitaa olla aikamoista säpinää ja raudoittaa saa/joutuu varmaan useasti päivässä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hohhoh!!! "Saa/joutuu", eli siis "saa" tässä tapauksessa, myönnä pois.

Säpinää!!!!!!!

No tää viesti varmaan poistuu kohta.

treenaisko sanoi:
Kotkan meripäivät järjestyksenvalvojana onko kenelläkään kokemusta? Taitaa olla aikamoista säpinää ja raudoittaa saa/joutuu varmaan useasti päivässä?

Mulla on kavereita ollut tuolla hommissa. En oo kuullut mitään positiivista tuosta tapahtumasta noin järjestyksenvalvojan näkökulmasta. Pilalle lellittyjä kakaroita,itseään muita parempana pitävää sakkia ympäripäissään ja niitä ei sitten kiinnosta yhtään säännöt. Heikkohermoisille varmaan kova tapahtuma olla duunissa.:itku:

treenaisko sanoi:

Kotkassa kun melkein koko ikänsä asunut niin on siellä meripäivillä tullut heiluttua useampana vuotena, paitsi viime kesänä kun oli pakkisreisteily samaan aikaan.

On ne meripäivät rauhottunu siitä mitä oli esim 5 vuotta sitten, mutta uskon että vieläkin siellä säpinää riittää. Muutaman viime vuoden on tapahtumat keskittynyt sinne satamaan aidatulle alueelle niin se on tilannetta hieman rauhoittanut. Tänä vuonna taitaa poikkeuksellisesti paikkana olla Sapokka, en sitten tiedä vaikuttaako se porukkaan mitekään..

Kyllä siellä varmasti riittää toimintaa, ja kaikenlaista päänaukojaa riittää.. Nämä kokemukset siis känniläisen, ei järjestysmiehen silmin nähtynä.. :)

Aika heikko meisinki sielä on ollu :D tänä vuonna on säpinää ku porukka hukkuu sapokkaa ja mansikkalahtee. Joka kerta kun oon ollu ottamas kuppia niin oon muutaman tappelun nähny, viimeeks oli jtn NBK miehii sibelius puistossa :D

Kaveri ollut siellä useana vuonna järkkärinä ja mitään positiivista en oo vielä kuullut siitä hommasta. Henkistä ja fyysistä vääntöä riittää, kun saa inttää känniläisille ja toisia saa kantaa pois.

Itse kerran ollut, ko paikassa muistaakseni v.2003 hommissa, ei paljon raudotettu, kun ei edes saanut rautoja yms. kantaa, juuri aikaisempien vuosien ninja-järkkäreiden vuoksi ja hyvä niin... ei ollut mitään sen ihmeellisempää säpinää, poliisejakin(+poliisiopistolaiset) oli niin vitun paljon, että ne kyllä hoiti sen säpinäpuolen jos sitä oli.. paska homma lähinnä tsekattiin laukkuja porteillla ja kaadeltiin ihmisiltä omia juomia pois, jos vastaan tulleessa niitä hörppi ja siitäkö sitten vittuilua sai kuulla. Tylsää kuin mikä, palkkakin oli perseestä.

:offtopic:
Heh, nuohan on tuon alueen kovimmat kännäyspippalot. Kulkevat kaveriporukassa myöskin nimellä Kotkan Veripäivät :rolleyes: Syytäkin lienee hitusen..

Hoh, känniääliöitä löytyy joka paikasta - ei siis mikään ihannepesti.
Samaa settiä siellä on aina, kauheaa ryyppäystä ja pikkupuljuja n+1, joista saa ostettua kaikenlaista turhaakin turhempaa tavaraa.

En vieläkään ymmärrä mitä tekemistä niillä kaikilla vanhuksilla yms. on siellä, pelkät juomajaisjuhlathan nuo ovat olleen jo pidemmän aikaa. Ja huonompaa suuntaan ollaan menossa vuosi vuodelta..

Vaikka veripäivät ovatkin rauhoittuneet koko ajan, niin en lähtisi vapaaehtoisesti töihin jos palkasta ei saa rauhassa neuvotella. Ihan suoraan sanottuna: voi vittu mitkä ääliöbileet.

Sumu sanoi:
Vaikka veripäivät ovatkin rauhoittuneet koko ajan, niin en lähtisi vapaaehtoisesti töihin jos palkasta ei saa rauhassa neuvotella. Ihan suoraan sanottuna: voi vittu mitkä ääliöbileet.

Minkäslaiset karkelot on sitten kyseessä..?

Ainakin juomien kaatelu yms. luo aika negatiivisen ilmapiirin? Mitä oon kuullut niin rmj on juuri tuosta syystä rauhallisimpia festareita..

skuge sanoi:
Minkäslaiset karkelot on sitten kyseessä..?

Ainakin juomien kaatelu yms. luo aika negatiivisen ilmapiirin? Mitä oon kuullut niin rmj on juuri tuosta syystä rauhallisimpia festareita..

Pileiden yleisluonne on mitä ilmeisimmin ollut se, että vedetään ääliökännit ja tehdään mitä vaan välittämättä siitä onko se järkevää tai lähelläkään sallittua. Ja kun näitä samoja hörökorvia on koko keskusta pullollaan, niin jokainen tietää mitä siitä seuraa.

Negatiivisen ilmapiirin luo se hallitsematon känni ja tarkoitus tyhmäillä, ei se että juomat kaadetaan pois. Juomien poiskaataminen ei-sallitulla paikalla on vain tekosyy saada se tyhmäily valloilleen ja alkaa tapella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom