Kotiteollisuus - Iankaikkinen

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Kotiteollisuus julkaisee uusimman Iankaikkinen albuminsa 8.11.

Jouni Hirnin studioraportti.

iankaik-b.jpg

Kuva: www.kotiteollisuus.com

Ennakkotilasin. Turhaa spekulointia, mutta levyn sanoituksia lukiessani pystyi rivien välistä tulkitsemaan Hynysellä olevan vaikeuksia ihmissuhderintamalla..?

Ainakin ne biisit, mitä oon radiosta kuullu, on olleet ihan paskoja! No, en oo koskaan mikään kova Hynys-fani ollu, mutta aina aiemmilta levyiltä on se pari-kolme hittibiisiä löytyny (ja yleensä ne on olleet ne sinkkujulkaisut, jotka on radiossakin soineet).

Rupee vähän noi Kotiteollisuuden biisit toistamaan jo itseään. Kaikissa biiseissä samanlainen soundi ja samat riffit, tulee mieleen Trio Niskalaukaus. Saapi nähdä, mitä tämä uus levy tuo tullessaan, radiossa soivan rallin perusteella ei mitään uutta.

Rupee vähän noi Kotiteollisuuden biisit toistamaan jo itseään. Kaikissa biiseissä samanlainen soundi ja samat riffit, tulee mieleen Trio Niskalaukaus. Saapi nähdä, mitä tämä uus levy tuo tullessaan, radiossa soivan rallin perusteella ei mitään uutta.

Samaa mieltä.Itseasiassa minusta kotsa ei ole tehnyt mitään uutta sitten "tomusta ja tuhkasta"-levyn jälkeen.Kompit toistaa samaa ja riffit, tuntuu mielikuvitus puuttuvan kokonaan...

valitettavaa, itsehän olin/olen fani:(

Oujee, tänään levy kaupoissa. Pitääpä käydä kuuntelemassa.
Ainakin radiossa soiva arkunnaula on aivan sattanan hyvä biisi \,,,/(><)

Rupee vähän noi Kotiteollisuuden biisit toistamaan jo itseään.

Eiks ne ole toistanut itseään toisesta levystä lähtien? Kotiteollisuuden biisit perustuu popahtavaain kertosäkeistöihin joita on kiva lauleskella mukana pienessä maistissa. Loput on vaan täyttökamaa. Ei uppoa meikäläiseen oikeen, ei edes jaksa tutustua koko levyyn kun tiedän mitä se sisältää.

Ja näemmä minne tahansa menee ni joko siellä soi Mokoma tai Kotiteollisuus, aina ja Ianikuisesti. Ei tajjuu.

Levy ostettu ja kuunneltu, ja hyvältä kuulostaa! Taattua KT:ta.

Bändihän on itsekkin sanonut, että heidän biisit ei paljon muutu, eikä mitään uutta ja ihmeellistä yritetä keksiäkkään. Se riittää minulle.

Mutta kyllä jonkinlaista kehitystä on kuitenkin tapahtunu: Nykyään kertsit on paljon melodisempia ja Hynysen laulukin on kehittynyt. Riffit on yksinkertaisia ja täyttä rautaa.

jep biisit toistaa itseään. Ylex:n haastattelussa haastatteluja hyvin kysyi tosta toistosta niin hynynen totesi tähän että he ovat mielestään löytäneet hyvän konseptin jota ei kannata - eivätkä aio muuttaa. Onhan se varmaan näinkin mutta jos riffejä ei enää erota toisistaan niin miksi ostaa levy joka kuulostaa samalta kuin kaikki aiemmat..

jep biisit toistaa itseään. Ylex:n haastattelussa haastatteluja hyvin kysyi tosta toistosta niin hynynen totesi tähän että he ovat mielestään löytäneet hyvän konseptin jota ei kannata - eivätkä aio muuttaa. Onhan se varmaan näinkin mutta jos riffejä ei enää erota toisistaan niin miksi ostaa levy joka kuulostaa samalta kuin kaikki aiemmat..

Olen kyllä Hynysen kanssa samaa mieltä. Tykkään tästä linjasta mitä ne vetää, enkä itse toivoisi siihen minkäänlaista muutosta. Yksi ehdottomista suosikkibändeistäni.:worship:

Ensimmäinen reaktio levystä on, että selvää hittimateriaalia on huomattavasti vähemmän. vrt seiska. Huomattavasti enemmän kuuntelua vaativampi lätty, kotiteollisuuden mittapuulla.

Ensimmäinen rekatio levystä oli, että se on täysin paska. :( Ei noin niinkuin musikaalisesti tai muuten, mutta ei iskenyt kyllä muhun ollenkaan! Ei yhtäkään kappaletta, jota kuuntelisin kaks kertaa useemmin. hm

Kotiteollisuudella on pari aika hyvää levyä takana, joka saattaa osaltaan myös nostaa rimaa näihin seuraaviin, joten...

Vaikka kotiteollisuuden poikien mielestä ei "hyvää muottia" kannata muuttaa niin ei tuota kyllä jaksa kymmentä levyä kuunnella samoja biisejä. Kyllä tuota nyt yhden levyn ostaa tai ehkä jopa kaksi, mutta eipä juuri enempää.

Levy ostettu ja kuunneltu, ja hyvältä kuulostaa! Taattua KT:ta.

Bändihän on itsekkin sanonut, että heidän biisit ei paljon muutu, eikä mitään uutta ja ihmeellistä yritetä keksiäkkään. Se riittää minulle.

Mutta kyllä jonkinlaista kehitystä on kuitenkin tapahtunu: Nykyään kertsit on paljon melodisempia ja Hynysen laulukin on kehittynyt. Riffit on yksinkertaisia ja täyttä rautaa.

Kävin eilen kuuntelemassa levyä ja hitto, että kolahti. Taattua teollisuutta, meikä tykkäs ihan kympillä. Pakko ostos, kunhan rahaa saan.
Viikon päästä livenä tsekkaa :rock:

Noni. Nyt on kolmisen kertaa kuunneltu läpi, ja hyvältähän se kuulostaa!:rock: IMO ainakin huomattavasti parempi kun 7, joka tosin on selkeesti bändin huonoin levy. Muihin levyihin ei osaa oikeen vielä verrata.

Vaikka kotiteollisuuden poikien mielestä ei "hyvää muottia" kannata muuttaa niin ei tuota kyllä jaksa kymmentä levyä kuunnella samoja biisejä. Kyllä tuota nyt yhden levyn ostaa tai ehkä jopa kaksi, mutta eipä juuri enempää.

Hyviä biisejä tässä on silti. Pakkohan se sitten oli ottaa mukaan kun näki kaupan hyllyllä.

Back
Ylös Bottom