- Ikä
- 37
Kun tässä olen lueskellut tätä foorumia niin rupee täältäkin löytymään pikkuhiljaa kotiteatterin omistajia. Niin ajattelin että laitetaans tännekkin tälläinen perinteinen gallup mitä vielä ei ole ollut (ja jos on niin tuleepahan uus. Oon katsos aika laiska käyttämään tuota searchia... ). Vaikka tämä nyt ei suoranaisesti tänne kuulu, mutta on tää parempi kuin yleinen keskustelu-palsta
Joten kertokaapa ihmiset minkälaista teatteria löytyy kodeistanne.
Tässä minun keskitason laitteisto:
pääkauittimet: B&W 603 s3
keskikaiutin: B&W LCR-600 s3
takakaiuttimet: B&W 602.5 s3 + B&W 601 s3
subbari: B&W ASW 650
viritinvahvistin: Denon 3802
dvd-soitin: Sony DVP-400
tv: Nad 29"-> laitan kohta sony wega 32"
Olen todella tyytyväinen laitteistooni. Kauan hankittiin rahaa ja odotettiin vaan vihdoin alkaa olemaan jo koossa vielä tuo TV ja ehkä dvd-soitin ja sitten joskus hamassa tulevaisuudessa vaihdetaan virivahvistin Denonin järeimpään.
Jos joku suunnittelee kaiuttimien ostoa niin suosittelen todella B&W:eitä parhaat , mitä oon koskaan kuullut! (vähän tuli jo mainontaa mutta pitäähän sitä omaa laitteistoa....)
Joten kertokaapa ihmiset minkälaista teatteria löytyy kodeistanne.
Tässä minun keskitason laitteisto:
pääkauittimet: B&W 603 s3
keskikaiutin: B&W LCR-600 s3
takakaiuttimet: B&W 602.5 s3 + B&W 601 s3
subbari: B&W ASW 650
viritinvahvistin: Denon 3802
dvd-soitin: Sony DVP-400
tv: Nad 29"-> laitan kohta sony wega 32"
Olen todella tyytyväinen laitteistooni. Kauan hankittiin rahaa ja odotettiin vaan vihdoin alkaa olemaan jo koossa vielä tuo TV ja ehkä dvd-soitin ja sitten joskus hamassa tulevaisuudessa vaihdetaan virivahvistin Denonin järeimpään.
Jos joku suunnittelee kaiuttimien ostoa niin suosittelen todella B&W:eitä parhaat , mitä oon koskaan kuullut! (vähän tuli jo mainontaa mutta pitäähän sitä omaa laitteistoa....)