Kotiteattereista

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No Simexit täytyy sitten unohtaa. Audio Pro vaikuttaa mielenkiintoiselta ainakin netistä vilaistuna. Jotakin vahvistusta täytyisi subba -puolelle keksiä.
Toisaalta KUNNON etukaiuttimetkin toisi ihan kivasti lisää...ja ja Hitto milläs sitä päätää kun kaikki pitäisi uusia!:D

Osta Peerlessin XLS 10" elementti, joku Simexin subbarivahvistin ja teetä niille jossain 50l kotelo. Hinta ei päätä huimaa, mutta kyllä potkii ja puhtaasti.

Tuo kotelon teettäminen/tekeminen kuulostaa hyvältä, sais ainakin sitä mikä sopii sisutukseen. Omasta mielestä äänenlaadun lisäksi ulkonäkö on tärkeä, ihan älytöntä laatikkoa ei viitsisi nurkissa katsella. Ideoita mistä kannattaisi kysellä kaiutinosaa?

hifiä?

juuh nuo peerlesin xls -sarjan elementit on hyviä. niistä/ semmoisesta kannattaa itse rakentaa alatoisto, taikka teettää kotelo puusepällä...hintalaatusuhde varmasti kohdallaan. elementtejä saa ainakin suomen hifitalosta ja sieltä taitaa muistaakseni löytyä myös suodin/vahvistin yksiköitäkin...sekä löytyy rakennus-sarjoja joka lähtöön.

itselläni hyvät kokemukset mm. 50/3 , 12/2 , 6/2 sarjoista, kun vielä itse rakentelin...sitten lähti jossain vaiheessa mopo käsistä ja siirryin paneelikaiuttimeen (magneplanar) ja koko hommasta lähti järki. ostelin uutta vahvistinta kuukauden välein ja cd soittimia tuli ja meni...kaapeleihin upposi ruhtinaallisesti rahaa ja kaikki mitä sain oli n.10 sekunnin herkkä musiikin kuuntelu sessio äänenläädultaan parhaan levyn parasta kappaletta parhaasta kohtaa ja sitten levyä vaihtamaan...

onneksi sain high end pirun potkittua pois ja siirryin kotiteatteriin...ostin pen audion 7.6 :sia 5 kpl ja pienen subin...kunnon thx päätteen ja sonyn 715 dvd -soittimen...ainoa mikä kiinnostaisi laitehankintana on enään tykki, mutta liian suolaiset on hinnat vieläkin...

Mulla on DLS:n autosubi 12" ja kaveri rakensi mulle vaiheenkääntäjän niin saa sillattua kotivahvarin--> ei tarvii erillistä vahvaria :D, koko paketille tuli hintaa mahtavat 116€ ja painetta ja pauketta löytyy!
Pääkajarit on OR-440 ja riittää mulle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom