Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Ehdottomasti Dreamweaver. Ja tähän alle tulee sitten 150 replyä, missä nörtit huutaa että tosimies koodaa 24/7 ja pelkällä notepadilla (mikä on täyttä paskaa, DW on paras!!111")
kreisikov sanoi:Vasta-alkajalle se haukuttu notepad, kun on jonku verran väsänny ja oppinut jonkin verran "lukemaan" koodia, niin siirtyy johonkin Dreamweaveria vastaavaan ohjelmaan.
http://www.pnotepad.org/ tää tietenki on parempi, kun ihan perus notepad
Net Virgin sanoi:No onhan se kiva ku ekaa kertaa tekee sivuja ja kaikki mitä testaat html-muodossa onkin levinnyt ympäri sivua ja hermot on riekaleina alta minuutin...
ehottomasti DW & ImageReady-combo! Paras mahdollinen tapa IMO, ja sitäpaitsi ammattilaisetkin käyttää DW:tä joten no shame. Siitä olen kyllä samaa mieltä että jos haluaa yhtään sitten "kehittyä" kotisivujen teossa niin kannattaa opetella vähän lukemaan sitä koodia että voi siistiä ja tehdä siitä mieleistään. Mutta nykyään riittää monesti että koodi on standardinmukaista ja toimivaa, layoutilla, grafiikoilla ja käyttöliittymällä sitten tehdään siitä sivusta "toimiva".
mutta aluksi ei tosiaankaan tarvitse mitään notepadeja kaivella. tuo on taas tuota muka-pro paskaa.
Nostetaanpas tätä vanhaa keskustelua.
Olen tehnyt photoshopilla webbi sivun layoutin ja imagereadyssä Slicella jakanut menun ja pääsivun jne. Mut mitäs sitten? Dreamweaverillä kokeilin jatkaa mut siitä ohjelmasta en kyllä tajua mitään..
Frontpagella olen tehnyt aikasemmin sivuja.
Miten saa esimerkiksi sivussa olevan linkin aukaisemaan tietyn .htm tiedoston jossain toisessa ikkunassa? Tai siis yleensäkki mikä linkki aukaisee mitäkin ja mihinkä.
Miten saa esimerkiksi sivussa olevan linkin aukaisemaan tietyn .htm tiedoston jossain toisessa ikkunassa? Tai siis yleensäkki mikä linkki aukaisee mitäkin ja mihinkä.
Maksullisia Dreamweavereita ja Frontpageja ehdotellaan, muttei oteta huomioon mitään millä voisi oppia todella tekemään sivuja.
Kaikkein helpointa olisi, jos osaisi HTML:n. Mutta sitä ei ihan sekunnissa opita. Itse opin sivujen teon NVU-nimisen kotisivueditorin kanssa. Ohjelma on ilmainen sekä netistä voi ladata kielipaketin, eikun googlettamaan.
Juju oli omassa tapauksessani siinä, että kun tein sivuja, katsoin aina lähdekoodia, jos tuli joku ongelma, esimerkiksi värien tai taulukoiden kanssa. Olin silloin 9 vuotta ja aivot hokas HTML:n salat jo muutaman viikon sisään, joten pitäisi vanhemman luokan tyyppienkin hahmottavan rakenteen salat.
Suoraan HTML oppaaseen siirtyminen saattaa koitella hermoja ja viedä aikaa, mutta jos vierellä on ohjelma niin homma on selvä.
Sitten, jos olet oikein aloittelija, mutta haluat jonkin näköiset sivut helposti niin BlueVoda. Googlettakaa sekin, en jaksa laittaa linkkiä. Ohjelma on ilmainen ja sivujen teko on helppoa ja sivuista tulee ihan hienot. Mielestäni hyvä ohjelma, mutta ei opeta HTML:ää.:down:
Ihan turha opetella koodaaman HTML, jos sitä ei joudu työkseen tekemään. Täyttä ajanhukkaa. Valmiilla softalla tekee kotisivut on netissä jo muutamassa tunnissa.
Maksullisia Dreamweavereita ja Frontpageja ehdotellaan, muttei oteta huomioon mitään millä voisi oppia todella tekemään sivuja.
Kaikkein helpointa olisi, jos osaisi HTML:n. Mutta sitä ei ihan sekunnissa opita. Itse opin sivujen teon NVU-nimisen kotisivueditorin kanssa. Ohjelma on ilmainen sekä netistä voi ladata kielipaketin, eikun googlettamaan.