Kotisiivouspalvelu Helsingissä

Ikä
52
Koti siivouspalvelu Helsingissä

Onko kenelläkään Helsingissä asuvalla pakkislaisella kokemusta jostain hyvästä firmasta ?
Siitähän saa vähentää verotuksessakin kai osan ?.
Tänne kaivataan nyt täydellisen joulu siivouksen tekijää, ja se en ole minä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Kimmo
Onko kenelläkään Helsingissä asuvalla pakkislaisella kokemusta jostain hyvästä firmasta ?
Siitähän saa vähentää verotuksessakin kai osan ?.
Tänne kaivataan nyt täydellisen joulu siivouksen tekijää, ja se en ole minä.

Eniro.fi auttaa

Re: Re: Kotisiivouspalvelu Helsingissä

Kannattaa kuulostella tutuntuttujen kautta ennemmin kuin Enirosta tms.

Minä ainakin luotan enemmän tuttuihin ihmisiin kuin johonkin työvoimavuokrauksen kautta tulleisiin. Ihan kenelle tahansa en kämppäni avainta antaisi.

Aluksi itsekin ajattelin että siivoojan palkkaaminen on jotakin ökymiljonäärien hommaa, mutta loppujen lopuksi toiminta on aika edullista ja jää itselle kummasti enemmän aikaa tehdä tähdellisempiä asioita kuin siivota kämppää.

Suosittelen siivoojan palkkaamista kaikille, pyykit ovat nätisti puhtaina, kämppä imuroituna ja astiat pinoissa kaapissa - luksusta ja ei maksa loppujen lopuksi montaa senttiä kuukaudessa.

Kodinavux -niminen firma tarjoaa hyvää siivouspalvelua. Meillä oli vielä viime vuonna työsuhde-etuna viikkosiivouspalvelu, mutta sitten tuli kululeikkuri...

Re: Re: Re: Kotisiivouspalvelu Helsingissä

Originally posted by IronMind
Kannattaa kuulostella tutuntuttujen kautta ennemmin kuin Enirosta tms.

Minä ainakin luotan enemmän tuttuihin ihmisiin kuin johonkin työvoimavuokrauksen kautta tulleisiin. Ihan kenelle tahansa en kämppäni avainta antaisi.

Aluksi itsekin ajattelin että siivoojan palkkaaminen on jotakin ökymiljonäärien hommaa, mutta loppujen lopuksi toiminta on aika edullista ja jää itselle kummasti enemmän aikaa tehdä tähdellisempiä asioita kuin siivota kämppää.

Suosittelen siivoojan palkkaamista kaikille, pyykit ovat nätisti puhtaina, kämppä imuroituna ja astiat pinoissa kaapissa - luksusta ja ei maksa loppujen lopuksi montaa senttiä kuukaudessa.

Ihan fiksu lisäys. Mutta jos ei niitä tuttuja jonossa ole (kuten allekirjoittaneella) niin tuolta linkistä löytää listalla kaikki alan yrittäjät. Ja ilmaiseksi.

Mä luotan myös enemmän tuttuihin ihimisiin kuin ventovieraisiin.
Ikinä ei tiedä mitä ne pöllivät.
Mä annoin pari vuotta sitten 100mk siivouksesta tutulle tytölle.
Siivousta oli ehkä 2-4krt kuussa ja jälki oli hyvää, myös astiat tiskattiin.
Mielestäni hyvä kauppa, asunto oli kaksio.
Siivoukseen meni pari tuntia.

Nostetaas aihetta ylös kun ei uutta viitsi aloittaa samasta...

onkos pakkislaisilla enempää kokemusta nykyään kotisiivouksesta? tarttisin suosituksia hyvästä firmasta. tarkoitus olis tehdä hinnasta riippuen sopimus joko viikottain tai 2-viikon välein tehtävästä siivouksesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom