Mihin tästä katosi alotusviesti? Ei löydy haulla ja kiinnostaisi mitä tämä 4800e paketti piti sisällään?
Ei saa linkittää suoraan kauppoihin niin admin taisi viestin poistaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin tästä katosi alotusviesti? Ei löydy haulla ja kiinnostaisi mitä tämä 4800e paketti piti sisällään?
Mennyt ohi, mutta joo säästäähän siinä pirusti jos vertaa siihen että ostaisi valmiita laitteita vaikka käytettynäkin. Vaikka kyllä näinkin saa muutaman toiminta tonnin menemään :D kai sitä voisi laittaa turhenpaankin.Kyllä pittää nostaa kaikkia hattuja mitä omistan J Komille. Todella siistiä salia rakentelet. Ja melko pienellä pudjetilla vissiin kun itte kaikki teet!? Olispa ittekki yhtä kätevä käsistä
Joo ainahan ne rahat ois lyä hittaisiin hevosiin :DMennyt ohi, mutta joo säästäähän siinä pirusti jos vertaa siihen että ostaisi valmiita laitteita vaikka käytettynäkin. Vaikka kyllä näinkin saa muutaman toiminta tonnin menemään :D kai sitä voisi laittaa turhenpaankin.
Aattelin että laitat prässiin ne... :DMistäköhän saisi halvalla kahvakuulia? Tarvisin varmaan 2 kpl jotain luokkaa 30kg ja 2 kpl luokkaa 16kg. Ideana olisi heittää nuo pakettiautoon kun lähtee reissuun niin saisi tehtyä perus ylläpito reeniä missä vain. Sellaiset salit joissa pystyy oikeasti tekemään voimanosto treeniä turvallisesti ja tehokkaasti tuntuvat olevan niin harvassa monessa paikkaa, että tuo voisi olla ihan hyvä ratkaisu.
Rakentelin tuossa ennen jussia power rackin omasta päästä ja puusta.
Hintaa tuolle tuli 40€ putkista ja 20€ ruuveista ja pulteista, puutavaran sain ilmaiseksi.
Hyvin näyttäis kestävän 290kg koelastauksen niiaamatta mistään.
Seuraavaksi olis tarkotus tehdä räkkiin tälläset lisävarusteet parinkympin budjetilla:
Lisäksi suunnitteilla on ristitalja n. 50€ budjetilla, jää tosin nähtäväksi miten Kiinan pylpyrät toimivat taljapyörinä.
Eli pyörät tarkoitus kiinnittää lattiaan ja kattoon kiila-ankkureilla.
Painot lastataan pystyssä seisovaan 50mm putkenpätkään jonka pohjaan hitsattu levynpala.
"Kelkka" napsahtaa näppärästi auki/kiinni palohaalla.
Jos jollakulla on parannusehdotuksia tuohon piirustukseen niin otetaan kernaasti vastaan. Ei ole päässyt livenä vaklaamaan miten nuo toimivat
No siis itsekin tein ihan täysin tuon videon perusteella. Kakkosnelosta ja nauloja siihen upposi jonkinverran, mutta hintaa ei tullut senttiäkään.Moro olisiko mahdollista saada piirustukset ja tarvikkeista vähän tietoa tuosta jalkaprässistä?Alkoi kiinnostamaan väsätä itse samanlainen
Joo tosiaan tyhmä minä. En ollut lukenut ohjeita tarpeeksi tarkkaan. Olin tuossa matkoilla niin kesti hetki vastailla Alla lista mikä maksaisi noin 3800€. Olen kuunpuolessa välissä menossa noita katsomaan. Pitäisi olla aika loppuun mietitty setti?
12x Kumimatto Ironsport 8 mm (1x1,25 m ) 1,25 m2
4x Käsipainotanko Eco Black 50 mm + jousilukot
Painonnostotanko ATX Ram Bar 20 kg
Painelukot / Puristelukot ATX 50 mm musta
Levypainot Kumitetut otekahvoilla 50 mm
Barbarian Vino-/tasapenkki Pro-Line
Gymstick voimistelurenkaat
Corefit® Levytangon pehmuste
Reebok Studio Tube Foam Roller
Reebok hyppynaru nahkainen
Barbarian Power Rack Cage + Ylä-/alatalja painopakalla 125 kg
Gymboss intervalliajastin Minimax musta/kelt
Harbinger Magnesium pallo 60 g (vähän pölyävä)
Vetotanko poikittaisotteella 90 cm
Lyhyt suora vetorauta 51 cm ATX Black line 360°Ojentajarauta
Hauis- ja ojentajarauta 50 cm
Yhden käden vetorauta ATX Black line 360°
Soutukahva ATX Black line 360°
Pitkä vetotanko 120 cm ATX Black line 360°
Meen hakemaan setin tällä viikolla. Viimeiset hetket antaa ehdotuksia ja mielellään niitä otan vastaan jos löytyy
Mulla on hyvin samankaltainen setti. Sama Barbarianin häkki painoilla on ollut nyt käytössä noin puolisen vuotta ja olen kovin tyytyväinen. Miinusta tulee korkeudesta, ihan ei pysty leukoja vetämään kun katto tulee vastaan (tanko 220cm korkealla). Mä käänsin tuon yläkaaren ylösalaisin, hyvin kestänyt niinkin. Toinen miinus tulee siitä, ettei painopakassa ole mukana merkintöjä, eli vähän arpomista on paljonko painoa pakassa on. Häkin kasaamiseen menee päivä kahdelta kaverilta. Kasaaminen on kyllä helppoa ja ohjeet kohtuu hyvät, 17mm ja 19mm lenkkejä tarvii kaksin kappalein, mutta muuta ihmeellistä ei tarvita. Painopakkaan ei tule mukana rasvaa, eikä pakat luista kovin hyvin ilman. Vaijereiden kanssa saa myös olla tarkkana - ne meinaan tipahtaa asennusvaiheessa helposti pois paikaltaan.
Tuo häkkihän ei ole kamalan leveä, joten tuolla valitsemallasi pitkällä vetotangolla joutuu ottaa sivuilla olevat tuet pois. Se ei tosin kestä kuin pari minsaa, mutta itse valitsin 110cm leveän tangon niin ei tuotakaan tarvitse tehdä.
Ironsportin mattoja kävin katsomassa ja niissä oli mun mielestä iso ero normaalin ja Pron välillä, tosin isoimpana erona se normaali menee likaiseksi samantien ja on epäsiisti. Mä päädyin aikanaan kuitenkin vielä halvempaan vaihtoehtoon (joskaan ei lähellekään yhtä laadukkaaseen) ja tilasin ihan perus kumimattoa very black belt :stä.
Se mitä tuosta mun mielestä puuttuu on mutkatanko, ab strapit sekä telineet painoille, tangoille ja muille varusteille. Mulla painoja ei niin massiivisesti tullut, joten ostin vaan polkupyörätukusta pari edullista painotelinettä. En vielä itse ole keksinyt hyvää telinettä noille vetoraudoille tai tangoille. Ne on mullakin vielä hankintalistalla peilien ja tatamin/jumppamaton lisäksi.
TSI-jalkaprässihomma jäi täälläkin kytemään. Saa nahdä, jos tulee lomalla väsättyä.
Sillä aikaa tekaisin Do It Yourself T-Bar Row Platform'in.
Kalustepyörä ja pakoputken jatkopalaliitin Motonetista.
- Pyörä pois
- Putkeen reikä
- Putki pyörän paikalle
(- Prikat reikälevystä, kun ei ollut sopivia käsillä)
- Kiinnitä
- Souda
No siis itsekin tein ihan täysin tuon videon perusteella. Kakkosnelosta ja nauloja siihen upposi jonkinverran, mutta hintaa ei tullut senttiäkään.
Jos nyt jotain vinkkiä pitäs koettaa antaa niin älä tee noita painonpidikkeitä liian kauas räkin ulkopuolelle.
Mä olen koelastannut tuon 110kilolla, jonka jälkeen alkaa räkki kaatua kun hiukankin nojaa prässiin.
Mun pitänee jotain tukihärpäkkeitä tuohon väsäillä kattoa vasten, mutta noin muutoin on kyllä uskomattoman hyvä!
Tuollasen hahmotelman piirustelin joskus, tosin noi tuplakakkosneloset painojen alta laitoin toisinpäin lopulta kun ajattelin et olis helpompi porata putkelle reikä kakkosnelosen selkää vastaan kuin kahden saumasta.