Mulla ollu alusta asti / nyt pari kk. Todella loistava tehdä nordic curleja, reverse hyperiä, ghd situpseja ym. hubaisaa. Lähti kyllä luulot pois, että nordic curl olis jotenki helppoa vaikka voimanostellut toistakymmentä vuotta. Ny laitetaan heikkoudet kuntoon ja on ollu kyl kova kehitys nordiceissakin (ja 10 % maveen lisää ilman mitään piikkauksia edes)https://freakathlete.eu/?no_rule=true
Mitä raati mieltä ko linkin laitteesta. Näyttää kyllä kätevältä mutta vissiin sen verran uusi että ei oikein löydy vielä käyttäjäkokemuksia ainakaan Suomesta. Hintakaan ei ole ihan edullinen niin ei viittis ostaa jos ei ole varma että hyvä. Kotisalille toisi kyllä mukavasti monipuolisuutta.
Mulla oli yks rungon kumityyny tippunut laatikon pohjalle kuljetuksessa ja tarrapinta liimantunu pahvilootaan, liimasin sen itte uudestaan mut kysyin aspasta et saisko varuiks kirjeenä uuden kumilätkän niin lähettivät koko uuden päärungon... :D
Niin ja on jämpti ja laadukas. Jokaikinen pultti ja mutteri rasvattukin.
Leg Developer attachment myös ennakkotilattu heti kun oli mahollista, pitäis lähtee elokuun lopulla meitsille kun olin ekassa erässä.
Ps. Tarjoushintojen lisäks lisäalea Earlybird100 -100€ ja Shredded -50 €, toimi molemmat ku aikansa venkukoi. Jäi 929,99 € hintaa koko kombolle Leg Developerilla.