Kotisali

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivää! Laitan tähänkin ketjuun saman viestin, josko tämä tavoittaisi paremmin kotisalikäyttäjät. Olen treenannut > 15 vuotta kotisalilla, ja näin ollen on kertynyt todella vähän kokemusta smitheistä. Tarkoitus ostaa kotisalille smith -laite, jossa myös koukut tangolle. Onko täällä kenelläkään kokemusta XT5 Smith/Halfrack -laitteesta? Max kuorman (280 kg) puolesta tuskin tulee raja koskaan vastaan, mutta vähän arveluttaa, onko nämä n. 1000 € hintaluokan smithit sellaisia, mitä kannattaa ostaa.


Toinen mitä olen katsellut, on


Kaikista kommenteista erittäin kiitollinen!
 
Päivää! Laitan tähänkin ketjuun saman viestin, josko tämä tavoittaisi paremmin kotisalikäyttäjät. Olen treenannut > 15 vuotta kotisalilla, ja näin ollen on kertynyt todella vähän kokemusta smitheistä. Tarkoitus ostaa kotisalille smith -laite, jossa myös koukut tangolle. Onko täällä kenelläkään kokemusta XT5 Smith/Halfrack -laitteesta? Max kuorman (280 kg) puolesta tuskin tulee raja koskaan vastaan, mutta vähän arveluttaa, onko nämä n. 1000 € hintaluokan smithit sellaisia, mitä kannattaa ostaa.


Toinen mitä olen katsellut, on


Kaikista kommenteista erittäin kiitollinen!
Riippuu varmaan millaisia tuloksia sinulla on.. atx smith taitaa olla gofitnesillä 899€ ja dinoxilla oli tarjous 499€. Toki dinoxin mallissa 150kg maksimit joten ei ehkä ihan kovimpiin nostoihin terveellä kaverilla riitä (itsellä riittää)
 
Riippuu varmaan millaisia tuloksia sinulla on.. atx smith taitaa olla gofitnesillä 899€ ja dinoxilla oli tarjous 499€. Toki dinoxin mallissa 150kg maksimit joten ei ehkä ihan kovimpiin nostoihin terveellä kaverilla riitä (itsellä riittää)
ATX ei ollut varastossa juuri tällä hetkellä + tanko on 30 mm painoille, toki saa adaptereiilä muutettua. Näiden takia en juuri kiinnostunut siitä.
 
Päivää! Laitan tähänkin ketjuun saman viestin, josko tämä tavoittaisi paremmin kotisalikäyttäjät. Olen treenannut > 15 vuotta kotisalilla, ja näin ollen on kertynyt todella vähän kokemusta smitheistä. Tarkoitus ostaa kotisalille smith -laite, jossa myös koukut tangolle. Onko täällä kenelläkään kokemusta XT5 Smith/Halfrack -laitteesta? Max kuorman (280 kg) puolesta tuskin tulee raja koskaan vastaan, mutta vähän arveluttaa, onko nämä n. 1000 € hintaluokan smithit sellaisia, mitä kannattaa ostaa.


Toinen mitä olen katsellut, on


Kaikista kommenteista erittäin kiitollinen!
Tuo master fitnessin laite on nyt vielä tarjouksessa 750€ eli ei paha hinta. Muutenkin vaikuttaa ihan pätevältä. Ainoa mikä tuossa on hiukan niin ja näin, on 2mm seinämävahvuus, mutta koska palkit ovat suorassa eikä niihin kohdistu kovinkaan erikoisia vääntöjä, sillä ei ole oikeastaan merkitystä. Itse olen aina pitänyt enemmän pystysuorista smitheistä, verrattuna kulmassa oleviin. Tuossa on valmiina jo hyvän oloiset turvaraudat ja ne hakemasi koukut vapaalle tangolle, lisäksi jos tarvetta niin tuohon saa ylä-/alataljan lisävarusteena. Toki jos tilaa on ja asut Lapuan lähellä, niin tuo Pekkolavin linkkaama smith olisi hintansa puolesta lyömätön, mutta siitä ei löydy niitä koukkuja, joka saattaa olla deal-breaker.
 
Tuo master fitnessin laite on nyt vielä tarjouksessa 750€ eli ei paha hinta. Muutenkin vaikuttaa ihan pätevältä. Ainoa mikä tuossa on hiukan niin ja näin, on 2mm seinämävahvuus, mutta koska palkit ovat suorassa eikä niihin kohdistu kovinkaan erikoisia vääntöjä, sillä ei ole oikeastaan merkitystä. Itse olen aina pitänyt enemmän pystysuorista smitheistä, verrattuna kulmassa oleviin. Tuossa on valmiina jo hyvän oloiset turvaraudat ja ne hakemasi koukut vapaalle tangolle, lisäksi jos tarvetta niin tuohon saa ylä-/alataljan lisävarusteena. Toki jos tilaa on ja asut Lapuan lähellä, niin tuo Pekkolavin linkkaama smith olisi hintansa puolesta lyömätön, mutta siitä ei löydy niitä koukkuja, joka saattaa olla deal-breaker.

Jep, olisin hakenut jo tuon Lapualla olevan, mutta ei mahdu korkeutensa puolesta mun saliin. Taljat löytyy jo entuudestaan, niille ei tarvetta. Kiitos muutoin kommenteista!!
 
Päivää! Laitan tähänkin ketjuun saman viestin, josko tämä tavoittaisi paremmin kotisalikäyttäjät. Olen treenannut > 15 vuotta kotisalilla, ja näin ollen on kertynyt todella vähän kokemusta smitheistä. Tarkoitus ostaa kotisalille smith -laite, jossa myös koukut tangolle. Onko täällä kenelläkään kokemusta XT5 Smith/Halfrack -laitteesta? Max kuorman (280 kg) puolesta tuskin tulee raja koskaan vastaan, mutta vähän arveluttaa, onko nämä n. 1000 € hintaluokan smithit sellaisia, mitä kannattaa ostaa.


Toinen mitä olen katsellut, on


Kaikista kommenteista erittäin kiitollinen!
Tuo master fitneksen smith tulee huojumaan hullun lailla, koska tuet ovat aivan liian alhaalla.
Hyvin todennäköisesti myös tanko heiluu puolelta toiselle eikä liike tunnu jouhevalta.
Noissa halvoissa smitheissä tulee yleensä myös nopeasti ongelmia laakerien kanssa ja niitä pitää uusia.

Hc gymillä olisi hyvä smith 897e, mutta siinä ei ole paikkaa vapaalle tangolle.
 
Nyt vihdoinkin jaksoin kuvata pikaisen videon tuosta kotisalista. Koko salin hinnaksi remontteineen tuli 3000€ jos ei telkkaria lasketa, toki barbarian linen laitteet ovat maksaneet silloin kun aikoinaan ostin ne Katsotaan jos osaan viellä laittaa youtube linkin joka toimii
View: https://youtu.be/fY6lIweKmiY?si=iZg1KRobbGACmJ8O

Onpas hienot puitteet kotireeneille, tilaakin on vielä vaikka mihin :eek:
 
https://freakathlete.eu/?no_rule=true

Mitä raati mieltä ko linkin laitteesta. Näyttää kyllä kätevältä mutta vissiin sen verran uusi että ei oikein löydy vielä käyttäjäkokemuksia ainakaan Suomesta. Hintakaan ei ole ihan edullinen niin ei viittis ostaa jos ei ole varma että hyvä. Kotisalille toisi kyllä mukavasti monipuolisuutta.
 
https://freakathlete.eu/?no_rule=true

Mitä raati mieltä ko linkin laitteesta. Näyttää kyllä kätevältä mutta vissiin sen verran uusi että ei oikein löydy vielä käyttäjäkokemuksia ainakaan Suomesta. Hintakaan ei ole ihan edullinen niin ei viittis ostaa jos ei ole varma että hyvä. Kotisalille toisi kyllä mukavasti monipuolisuutta.
Varmaan ihan asiallinen. Isossa tilassa ehkä suosin erillisiä laitteita mutta, vanhassa yksiössä olisi ollut täydellinen. Hinta on kyllä suolainen
 
https://freakathlete.eu/?no_rule=true

Mitä raati mieltä ko linkin laitteesta. Näyttää kyllä kätevältä mutta vissiin sen verran uusi että ei oikein löydy vielä käyttäjäkokemuksia ainakaan Suomesta. Hintakaan ei ole ihan edullinen niin ei viittis ostaa jos ei ole varma että hyvä. Kotisalille toisi kyllä mukavasti monipuolisuut

Itse hommasin tämän.

Ihan hirveästi en vielä ole kerennyt testailemaan (selänojennusta ja vatsoja vääntänyt), eikä ainakaan tässä kohtaa ole mitään isompaa valittamista, paitsi hinta 😁 ja pitkä toimitusaika (jotain pari kuukautta meni). Saa nopeasti säilytys asetuksesta käyttöön / takaisin ja ottaa vähän tilaa säilytyksessä mikä on plussaa kun tila kortilla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom