Kotisali

Mikäli halpaa rautaa haluaa niin XXL:ssä olisi varastontyhjennyksessä esimerkiksi 20kg levyt alle 30e kappale. Varoituksena arvosteluissa on mainittu kumin haisevan sekä merkkaavan pintoja.

Jep. On erittäin halpaa. Helvetin halpa tuo perushintakin 45€ 20kg levy kun nykyään näköjään maksaa vähintään 70€ 20 limppu. Tosin nuo arvostelut kun lukee niin harmia on jonkin verran tiedossa. Mieluummin ostais valurautalevyn kun paskasti pinnoitetun mikä haisee ja likaa.

Itse poistin 32 kg kisakahvakuulan 50 eurolla 😮

40 kg kuulan tarvitsisin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt oli sen verran edukasta että Piti laittaa 20, 15, 10, 2,5 tilaukseen, katotaan kuinka pahalle haisee :).

Kaipaisin vähän vertaistukea vaikeaa päätökseen. Olen vähän ajatellut että hankkiudun eroon tuosta ylä/alataljallisesta kyykkyhäkistä ja ostan tuon HCPROn Combo kyykky/Penkki telineen tilalle. Säädettävällä vinopenkillä ja kyykkyhäkissä kyllä pystyy ihan kohtalaisen hyvin tekemään penkkiä/kyykkyä mutta eihän se "oikealle" penkille vedä vertoja. Olen miettinyt jos vaihtaisi tuohon Comboon ja ostaisi kaveriksi ylä/ala taljakombon sekä puolapuut leuvanveto/dippiulokkeella tilalle. Mennäänkö ojasta allikkoon?
 
Nyt oli sen verran edukasta että Piti laittaa 20, 15, 10, 2,5 tilaukseen, katotaan kuinka pahalle haisee :).

Kaipaisin vähän vertaistukea vaikeaa päätökseen. Olen vähän ajatellut että hankkiudun eroon tuosta ylä/alataljallisesta kyykkyhäkistä ja ostan tuon HCPROn Combo kyykky/Penkki telineen tilalle. Säädettävällä vinopenkillä ja kyykkyhäkissä kyllä pystyy ihan kohtalaisen hyvin tekemään penkkiä/kyykkyä mutta eihän se "oikealle" penkille vedä vertoja. Olen miettinyt jos vaihtaisi tuohon Comboon ja ostaisi kaveriksi ylä/ala taljakombon sekä puolapuut leuvanveto/dippiulokkeella tilalle. Mennäänkö ojasta allikkoon?
Hyviä on nuo HC:n vehkeet, itseä harmittaa ainoastaan se miksi ostin eka paskaa (kyykkytelineet ja vinopenkin ja tekaisin siihen leuanvetotangon) ja sitten vasta tuon HC:n ipf kombon ja ylä-alataljan autotalliin. Saahan siihen komboonkin vinopenkin laittaa väliin jos haluaa. Toki voihan sitä tehdä pystäriä, kp-penkkiä jne.

Kannattaa tilata äkkiä ennen ku kallistuu, halba halba, ei kallis, sanos egyptiläinen ystävä.
 
Tuohan se on laadun ja halpiksen ero. kyllä oli juhlapäivä omalla kotisalilla kun pääs eroon klappikiekoista ja tilalle ”- CNC-koneistettu teräskeskiö, reikä tarkasti Ø 50,5 mm”.
Itel on kans molempia. Bumpereissa on kauhee klappi mut valetut jämptit
 
Itellä myös molempia. Strength Shopin halpis 10 kg bumberit ja sitten Eleiko XF 10 kg bumberit. Voi jestas noi Eleikot on hyvät. Entisee maailman aikaan nekää ei maksanu ku 4€ / kg.
 
Itel on kans molempia. Bumpereissa on kauhee klappi mut valetut jämptit

Mulla nyt atx bumpperit, alkuun oli halpis versiot, kapeat ja väljät oli kamalan näköstä kun tanko lepäsi vinossa olevien kiekkojen varassa.😆 Ja onhan se klappi ärsyttävä tehdessäkin. Niillä kiekoilla ei niin väliä mitkä ei maata kosketa. Mulla vaan pieni maastaveto station kotona, trap bar ja suora pätkätanko, ei mitään varsinaista kotisalia.
 
Onko kukaan saanut noita XXLn levyjä vielä? Onko hajusta tarkempaa tietoa
Pidin pari päivää tallissa mutta ne oli jo paljaana ostettaessakin. Ei mielestäni haise yhtään. Ostin aiemmin kuntokaupasta 10:t ja 5set ja ne hais pitkään. Vedin bräkleenillä Näistä xxl limpuista rasvat pois ja sitä lähtikin paljon. Ostin siis pari 25 lättyä ku sai nii halavalla
 
Ei munkaan mielestä haissu mitenkään poikkeuksellisesti, kaikki kumitetut haissu alkuun pikkasen. Jotain silikonimöskää on kyl pinnas riittävästi. Reikä on vähän väljä mut ei haittaa menoa
 
Onko kukaan saanut noita XXLn levyjä vielä? Onko hajusta tarkempaa tietoa
nopea toimitus, bout viikko. Todella hyvät levyt, toki pieni kumin haju mutta ei sellainen mistä älyäisin edes kellekään mainita ellei erikseen kysyttäisi. Parhaat levyt minun kotisalille toistaiseksi. Olisin ollut tyytyväinen vaikka olisi ollut kalliimmatkin 👍 (2x20kg ja 2x2,5kg levyt)
 
Itekki otin 2x20 kg levyt mutta ovat vielä paketissa. Oli kyllä super halpa kun nykyään se on 4€/kg perus hinta. Jos ois ollu oikeaa tarvetta niin ois ottanu enemmänkin.
 
Onko porukalla kokemusta kulmataljoista tai vastaavista pienempään tilaan paremmin sopivista ristikkäistaljoista kotikäytössä? Ajattelisin, että mahdollistaisi monenlaisen laitetreenaamisen kotisalilla. Apuna säädettävä penkki. Siis levytangon ja käsipainojen lisäksi tietenkin. Miinuksena noissa iso hinta, mutta toisaalta luulisi olevan erittäin monipuolinen systeemi.
 
Onko porukalla kokemusta kulmataljoista tai vastaavista pienempään tilaan paremmin sopivista ristikkäistaljoista kotikäytössä? Ajattelisin, että mahdollistaisi monenlaisen laitetreenaamisen kotisalilla. Apuna säädettävä penkki. Siis levytangon ja käsipainojen lisäksi tietenkin. Miinuksena noissa iso hinta, mutta toisaalta luulisi olevan erittäin monipuolinen systeemi.
Mulla on nyt ollut käytössä tuo omatekemä kulmatalja ja olen kyllä tykännyt. Vaatii kuitenkin eteen aika paljon tilaa että pystyy hyvin käyttämään. Monipuolistaa kyllä käsien treenausta mukavasti verrattuna pelkkiin levytanko liikkeisiin verrattuna. Toki pystyy tekemään rintaa ja selkääkin todella hyvin.
 

Liitteet

  • DSC_0186.JPG
    DSC_0186.JPG
    57,8 KB · Katsottu: 163
  • DSC_0162.JPG
    DSC_0162.JPG
    49,7 KB · Katsottu: 173
Onko porukalla kokemusta kulmataljoista tai vastaavista pienempään tilaan paremmin sopivista ristikkäistaljoista kotikäytössä? Ajattelisin, että mahdollistaisi monenlaisen laitetreenaamisen kotisalilla. Apuna säädettävä penkki. Siis levytangon ja käsipainojen lisäksi tietenkin. Miinuksena noissa iso hinta, mutta toisaalta luulisi olevan erittäin monipuolinen systeemi.

Ite haaveillu kulma ristitaljasta. Pelkkä hyvä ylä/alataljakin itellä suht olennaisessa osassa kotisalitreeneissä. Lähinnä mitä tuo toisi lisää niin rintaa sais otettua ristitaljalla. Ei riittävä hyöty tähän kotisali setuppii mut jos tyhjästä uutta kotisalia rakentaisin ni kulmatalja ois varmaa mukana.
 
Onko porukalla kokemusta tollaisista noin 50€ simppeleistä ylätaljalaitteista? Aika vähissä on tila, mutta mietin että jos laittaa ison koukun kattoon huoneen keskelle ja aina tarvittaessa siihen taljalaitteen. Ojentajia varten tuo tulisi pääasiassa, ehkä myös ylätaljaa ja mahdollisesti jotain hauisliikettä.

Mielenkiintoista hommaa pyöritellä muutaman neliön tilassa kotisalia. Vähän vajaa 10m2 huone itsellä käytössä, missä on myös etätyöpiste ja pakastearkku syömässä tilaa. Toisaalta eipä sitä mahdottomia kaipaakaan, nyt löytyy levytanko+painoja, säädettävät käsipainot, kyykkyhäkki+penkki, kahvakuula, kuminauhoja ja uusimpana puolapuut (leuanvetoa varten), dippitelineet ja painoliivi.
 
Back
Ylös Bottom