Kotisali

Jotain 30% tuntuu vähän joka kaupasta löytyvän. Ehkä perjantaina voi löytyä jotain superdiilejä.

Sen sijaan Gorilla Sports ja Kuntokauppa jatkavat samaa huonekaluliikkeiden harrastamaa tarjouskusetusta. Huikeat tarjoukset ovat täysin samanhintaisia millä myyvät normaalistikkin, tuotteen OVH vaan mystisesti noussut.. Ainakin Gorillalla ihan häikäilemätöntä touhua, otin parin tuotteen hinnat talteen pari viikkoa sitten ja nyt ovat täysin samalla hinnalla "tarjouksessa".
Hyvä että otit puheeksi. Olin nimittäin juuri katsellut noita mainitsemiesi kauppojen tankoja ajatuksella "onpa hyvä tarjous". Onneksi tuo uusi laki tulee voimaan lähiaikoina joka velvoittaa ilmoittamaan 1kk sisällä olleen "edullisimman hinnan" jolla tuote on ollut myynnissä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotain 30% tuntuu vähän joka kaupasta löytyvän. Ehkä perjantaina voi löytyä jotain superdiilejä.

Sen sijaan Gorilla Sports ja Kuntokauppa jatkavat samaa huonekaluliikkeiden harrastamaa tarjouskusetusta. Huikeat tarjoukset ovat täysin samanhintaisia millä myyvät normaalistikkin, tuotteen OVH vaan mystisesti noussut.. Ainakin Gorillalla ihan häikäilemätöntä touhua, otin parin tuotteen hinnat talteen pari viikkoa sitten ja nyt ovat täysin samalla hinnalla "tarjouksessa".

Saatanan mulkut kun tekevät tollasta kikkailua. On suht yleistä ikävä kyllä. Pitäs olla hyvin perillä hinnoista niin tietäis mikä oikeasti hyvä tarjous. Sellasissa tuotteissa mitä myydään monissa paikoissa niin hintavertailu tietysti helppoa.
 
Viimeksi muokattu:
Joo ja muutenkin tuntuu tuo tangon ostaminen olevan helvetin hankalaa koska tarjontaa on niin paljon. Siihen päälle myyjien hintakikkailut niin aika vaikea on pysyä kärryillä mikä olisi hinta/laatu suhteelta paras omaan käyttötarkoitukseen.
 
Joo ja muutenkin tuntuu tuo tangon ostaminen olevan helvetin hankalaa koska tarjontaa on niin paljon. Siihen päälle myyjien hintakikkailut niin aika vaikea on pysyä kärryillä mikä olisi hinta/laatu suhteelta paras omaan käyttötarkoitukseen.

Tuo on ihan legit tarjous, olen ollut tyytyväinen. Taisin itse maksaa tuosta 230e jossain pienemmässä tarjouksessa ollessaan

Ja tuossa on siis merkit sekä voimanosto että painonnosto leveyksille
 
Joo ja muutenkin tuntuu tuo tangon ostaminen olevan helvetin hankalaa koska tarjontaa on niin paljon. Siihen päälle myyjien hintakikkailut niin aika vaikea on pysyä kärryillä mikä olisi hinta/laatu suhteelta paras omaan käyttötarkoitukseen.

Nykyään sellai hyvä tilanne että alle 200 eurolla saa hyvän tangon. Toki jo pitkään saanu 300€ hyviä ATX tankoja. Aikoinaan oli järkyttävä ero laadussa halpistankojen ja vaikka Leokon välillä. Suomen salit olikin täynnä Leokon tankoja ja levyjä. Nykyään varmaan myynti aika paljon vaikeampaa.
 

Tuo on ihan legit tarjous, olen ollut tyytyväinen. Taisin itse maksaa tuosta 230e jossain pienemmässä tarjouksessa ollessaan

Ja tuossa on siis merkit sekä voimanosto että painonnosto leveyksille

Tätä tankoa katsoin itse aikaisemmin. Itsellä varsinkin rinnalle veto on yksi suosikkiliikkeistä niin hiha saisi olla suht hyvin pyörivä.
 

Tätä tankoa katsoin itse aikaisemmin. Itsellä varsinkin rinnalle veto on yksi suosikkiliikkeistä niin hiha saisi olla suht hyvin pyörivä.
Olen jäävi vastaamaan, kun se ei ole itselle niin tärkeä. Mutta saahan neulalaakerit vaihdettua tarvittaessa ja purettua/putsattua ne hihat. Mielestäni pyörii kyllä hyvin
 
Hmm nyt pitäs päättää että Riot tanko vai tuo Fitnordin tanko. Fitnord kestää 680kg asti ja riot 280kg. Molemmat kilot kyllä itselle riittää mutta en tiedä kertooko tuo "laadusta" vai mistä että toinen tanko kestää painoa 2x. Kumman porukat ottas mielummin?

Ehkä huomema tulee vielä uusia huikeita tarjouksia.
 
Hmm nyt pitäs päättää että Riot tanko vai tuo Fitnordin tanko. Fitnord kestää 680kg asti ja riot 280kg. Molemmat kilot kyllä itselle riittää mutta en tiedä kertooko tuo "laadusta" vai mistä että toinen tanko kestää painoa 2x. Kumman porukat ottas mielummin?

Ehkä huomema tulee vielä uusia huikeita tarjouksia.
Onhan tuossa fitnordissa myös suurempi vetolujuus, tensilr strength. Mitä se sitten tarkoittaakaan. Onkohan posteissa erot, toinen tulee suomesta, jos asuu tampereella tai pk seudulla niin voi vaikka noutaa.
 
Hmm nyt pitäs päättää että Riot tanko vai tuo Fitnordin tanko. Fitnord kestää 680kg asti ja riot 280kg. Molemmat kilot kyllä itselle riittää mutta en tiedä kertooko tuo "laadusta" vai mistä että toinen tanko kestää painoa 2x. Kumman porukat ottas mielummin?

Ehkä huomema tulee vielä uusia huikeita tarjouksia.
Muistaakseni Fitnordilla avolaakerointi joka ei varmaankaan ole yhtä pitkäikänen.
 

Oisko "se" tässä :D
 
Itsellä varsinkin rinnalle veto on yksi suosikkiliikkeistä niin hiha saisi olla suht hyvin pyörivä.

Oisko "se" tässä :D
Varmaan kannattaa sitten katsoa olympic mallia eikä voimanostoon suunnattua ?

Nuo maksimikuorma arvot voi sivuuttaa, karhennus ja laakerointi vaan oman mieltymyksen ja käyttötarpeen mukaan. Itsellä on useita strengthshopin tankoja ja kaikkiin ollut tyytyväinen.
 

Helvetillisen arpomisen jälkeen tämä lähti tilaukseen. Vaikutti pätevältä tangolta hintaansa nähden.
 
Seuraavasta tilistä sitten lattialle kumimatot/nostoalustaa ja sitten onkin taas vaikeita päätöksiä että ostaako tuon HCPro kyykky/penkki combotelineen vai jonkin kyykkyhäkin. Kyykkyhäkin etu olisi se että niihin saa monesti ylä/alataljaaa kaveriksi mutta comboräkkiin ei ja taljahässäkät pitää sitten ostaa erikseen.
 
Seuraavasta tilistä sitten lattialle kumimatot/nostoalustaa ja sitten onkin taas vaikeita päätöksiä että ostaako tuon HCPro kyykky/penkki combotelineen vai jonkin kyykkyhäkin. Kyykkyhäkin etu olisi se että niihin saa monesti ylä/alataljaaa kaveriksi mutta comboräkkiin ei ja taljahässäkät pitää sitten ostaa erikseen.
Luulis kotisalille olevan päivänselvä valinta, paitsi jos on tilaa ja rahaa erillisiin taljalaitteisiin.
 
Back
Ylös Bottom