Itse rakensin oman salin kevään aikana ja huone on jopa pienempi kuin sinulla, vain noin 6,7 neliötä jossa yhdellä seinustalla sähkökaappi & liukuovi, toisella seinustalla taasen ikkuna & patteri.
Teen vapailla painoilla mavea, kyykkyä, penkkiä jne. vaatii toki tarkkaavaisuutta ja minkäänlaisiin virheisiin ei yksinkertaisesti ole vain varaa
Askelkyykyt ym. käsipainoilla tehtävät liikkeet teen toki suosiolla eteisen puolella.
Kuten kuvasta näkyy muutamaa laitetelinettä lukuunottamatta kaikki tuotteet hankittu gofitnessistä, toimitusajat olivat pitkiä joten kärsivällisyyttä tarvitaan jos on tarkoitus tilata jotain mitä ei löydy suoraan varastosta.
Vielä olisi tarkoitus tilata lisää varusteita, tankoja, taljoja mutta todennut että ostan vasta sitä mukaan kun tuotteita löytyy suoraan varastosta, ennakkoon en halua maksaa johtuen toimitusten pitkistä ajoista sekä saatavuus epävarmuudesta.
Mitä tulee asiakaspalveluun, viestittely saattaa tuntua joskus hieman töykeältä mutta hommat silti hoidetaan, tosin vaatii ostajalta aktiivisuutta kyselyjen merkeissä. Itse tein lukuisia huomattavia muutoksia tilauksiin ja kaikki hoidettiin mukisematta. Sain palauttaa tuotteita jotka olivat olleet minulla jo kuukausia, toki nämä käyttämättöminä, näistä sain myös täyden rahallisen palautuksen, yhtä tosin vielä odottelen (viime viikolla palautettu).
En tiedä kuinka monta henkilöä varastossa työskentelee mutta noudoissa lähes poikkeuksetta on samainen nuori mies ollut hyvin avulias ja pyytämättä kantanut tavaraa autoon. Kerran eräs nainen otti vastaan tuote palautukseni, hän vain seurasi sivusta kun kannoin tavaraa varaston puolelle mutta rehellisesti sanoen, en odottanutkaan häneltä apuja.
Eräs toimitettu tuote oli myöd viallinen ja tämä tuotiin minulle suoraan kotiin, parisen viikkoa tässä vaihdossa meni ja tässäkin vaadittiin allekirjoittaneen aktiivisuutta ja hieman ilmeisesti onneakin.
Todella tyytyväinen siis kokonaisuutena gofitnessin palveluun, eritoten ATX:n tuotteisiin vaikka aika kalliita ovatkin. ATX-tuotteiden saatavuus ongelmia näyttäisi olevan kaikkialla ympäri eurooppaa ja aika pitkälti myös samoissa tuotteissa mitä olen itse seurannut.
Allekirjoittaneella olisi myynnissä muutama ylimääräinen ATX:n 20kg teräspainolevy joihin onnistuin aiheuttamaan heti alkuunsa muutamat naarmut (gofitness ei ymmärrettävästi suostunut ottamaan näitä takaisin). Yksityisviestiä jos kiinnostaa.
ATX® Levypaino kalibroitu CC sileä teräs 5kg - 25kg COMPETITION Powerlifting erinomaisella laadulla ja parasta tarkkuutta etsivälle. Levyt ovat täysin kromattuja ja päällystetty vinyylipinnoitteella kansainvälisessä värikoodauksessa. Erityisen huomionarvoista on värikoodattu ulkorengas, joka...
www.gofitness.fi