Eli kamoista painotelineet ovat Wrangelta. Noita oli ja on ehkä vieläkin Oulussa Teknopalatsilla käytössä, joten tiesin entuudestaan, että ovat mun makuun toimivia, silti hinta vain vähän päälle 50€ per teline.
Lätkät, kumimatot, Texas Power Bar, penkki ja häkki Selkäinahon Saken kaupasta. Häkki on olevinaan käytetty, mutta uudelleenmaalattu. Ite en erota sitä uudesta. Sen ainoa vika on 200cm korkeus, korkeampi malli olisi parempi. Muutenhan toi on toiseksi paras, mitä rahalla saa, kestää vaikka puoli tonnia ja jalat leviävät siten, että saa lätkiä ankkuroimaan kätevästi. Lattiaan pulttaaminen ei tullut kyseeseen, eikä huonekorkeus antanut myöten vaneriselle nostoalustalle, joten harjoittelu.netin myymä halpa, mutta riittävän hyvä (tsekkasin senkin ihan omin silmin) ei tullut kyseeseen. Penkki on kanssa älyttömän hyvä. Se on pitemmällekin nostajalle riittävän pitkä, sopivan levyinen, korkuinen ja kova, eli just eikä melkein täydellinen mun makuun. Penkkihän ei saa olla pehmeä ja kapea, vaan päinvastoin.
Painolevyjä on näin: 4*25kg MB kumitettuja, 2*20kg MB kumitettuja, 2*20kg täysrautaisia Standard HC, 4*15kg MB kumitettuja, 4*10kg täysrautaisia Standard HC, 4kpl 5kg, 2,5kg ja 1,25kg Standard HC täysrautaisia, eli 315kg yhteensä. Riittää mulle ja Gillyannelle hienosti.
Toinen tanko on Leokon virallinen voimanostotanko. Kävin ostamassa ihan itse Leokon tehtaalta Tampereen Vehmaisista. Juu onhan se hieno, mutta olisin pari satkua säästänyt, kun olisin uskaltanut ostaa ennemmin kaksi kpl käytettyjä Texas Power Bareja. Vaan samapa se tässä vaiheessa, senkun reenaa.
Realistisia lisäyksiä tuohon tilaan on enää esim. jokunen kahvakuula, kolmiokahva/v-kahva riippusoutua varten ja jos myyn toisen painotelineen, niin sen tilalle mahtuisi just ja just selänojennuspenkki. Kattoo nyt noita myöhemmin. Toistaiseksi pärjäilen tällä setillä, mikä on jo. Nyrkkeilysäkkikin olisi hyvä, mutta kun sen ensinnäkin pitäisi olla riittävän iso ja painava, sen kiinnitys pitäisi saada järkättyä kunnolla ja sille pitäisi olla tilaa, joten ei käy toistaiseksi.