Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^GoFitnessiltä ATX:n rautalevyjä. Kumisia ei voi sisätiloissa käyttää, haju on sitä luokkaa.
Jouduin itse kumitetut hävittämään ja rautaista tilalle. ATX:t on ollu hyviä.
Juuri äsken muuten tilasin 0,5kg levyjä, jos aloittais syksyllä kokeilemaan Greyskull-ohjelmaa.
Kyllä se gofitness on varsin hyvä mesta kun on saksalaisen megafitnessin jälleenmyyjä täällä.
Strengthshop ulkomaisista loistava. Siis aivan päällikkö.
Barbarianin half rack on erittäin tukeva ja laadukkaasti tehty. Tyytyväinen olen ollut. Levyjen säilytyspaikat ovat myös huikeen kätevät.
Tilasin tuohon myös dippikahvat, ovat järeät ja hyvät.
katso liitettä 156010
katso liitettä 156011
Tuossa gofitness:ssa itseä kyllä vähän tökkii tuo kun megafitness:n sivuilta näkee mihin hintaa myyvät suoraan eli katteet jotka ei oo ihan kevyet. Mutta etenkin se että ei pysty hyödyntää megafitness:n poistoja/muita alennuksia kun eivät nyt enää myy suomeen suoraan enää. Esim just olis ollut ATX:n kalibroidut levyt puoleen hintaan(värisävyt vaihtuu), mikä olis ollut ihan hiton hyvä diili tarttua.
Piti oikein googlata etten puhu potaskaa.Osaatko sanoa minkä vahvuisesta tavarasta räkkisi on tehty?
Tuossa gofitness:ssa itseä kyllä vähän tökkii tuo kun megafitness:n sivuilta näkee mihin hintaa myyvät suoraan eli katteet jotka ei oo ihan kevyet. Mutta etenkin se että ei pysty hyödyntää megafitness:n poistoja/muita alennuksia kun eivät nyt enää myy suomeen suoraan enää. Esim just olis ollut ATX:n kalibroidut levyt puoleen hintaan(värisävyt vaihtuu), mikä olis ollut ihan hiton hyvä diili tarttua.
Hyvissä rackeissa on 30-50% eroja, ~70% kun itselle sopiva alessa saksassa.20% ero näytti olevan levypainoissa. Melkein 5% tulee alvista ja loput sijainnista Euroopan peränurkassa, pitkistä etäisyyksistä ja korkeammista kuluista ja siitä että megafitness ottaa tietysti kumppaniltaan siivun. Ei tuo nyt mikään ihan tavaton ero ole mun mielestä. Toki 10% olis enämpi siedettävämpi.
Hyvissä rackeissa on 30-50% eroja, ~70% kun itselle sopiva alessa saksassa.
Mulla on räkkinä "vain" Heavy Duty 1. On hyvä ja erittäin tukeva. Varsinkin, jos sen pulttaa kiinni lattiaan tai seinään. Sille on ilmoitettu limitti 300 kiloa, riittänee useimmille? Ylä-/alatalja on siihen hyvä lisävaruste. Lisäksi on kokemusta Barbarianin säädettävästä penkistä Ultimate. On jämerä ja painaa kuin synti, lähes 50 kiloa. Vähemmänkin järeä oikeastaan riittäisi.Onko kokemuksia noista Heavy duty, Megatec ja Barbarian tuotteista? Heavy dutysta on monet arvostelun laittaneet sanonut kiinalaiseksi ja huonolaatuiseksi. Tosiaan jämerä räkki ois hankintalistalla ja tuo Heavy duty power rack II kiinostaisi
Et tarvitse mitään muuta. Taljatkin on jo miltei liian luxusta. Leuanvetotanko varmaan on räkissä valmiina?