Kotisali

Mistä ihmiset on ostanu levypainoja? Jotain kumisia Olympiapainoja saa aika edullisesti mutta niissä ei ole holkkia, vaan se on kumia. Varmaan väljistyy ajanmyötä ja painon voi heittää H'vttiin (n)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^GoFitnessiltä ATX:n rautalevyjä. Kumisia ei voi sisätiloissa käyttää, haju on sitä luokkaa.
Jouduin itse kumitetut hävittämään ja rautaista tilalle. ATX:t on ollu hyviä.

Juuri äsken muuten tilasin 0,5kg levyjä, jos aloittais syksyllä kokeilemaan Greyskull-ohjelmaa. :whistle:

^GoFitnessiltä ATX:n rautalevyjä. Kumisia ei voi sisätiloissa käyttää, haju on sitä luokkaa.
Jouduin itse kumitetut hävittämään ja rautaista tilalle. ATX:t on ollu hyviä.

Juuri äsken muuten tilasin 0,5kg levyjä, jos aloittais syksyllä kokeilemaan Greyskull-ohjelmaa. :whistle:

Ei mulla ainakaan ole nämä haisseet: Levypainot Kumitetut värikoodatut 10-50 kg / 50 mm - GoFitness
eikä nämä: Levypainot ATX HQ Bumper plates 20 kg / 50 mm - GoFitness

Btw voisin myydä 2x25kg levyt ensin mainittua 150,-, haluaisin päivittää jälkimmäisiin bumpereihin.

Juu varmaan merkistä kiinni; itse haksahdin Gymstickin levyihin. Niitä ainakaan ei voi suositella jos nokka on herkkä.

Voi linkitellä jos tietoa hyvistä (ja aina tottakai halvoista ;) leuanveto tangoista jotka voi kiinnittää järeämpiin puuparruihin, tyyliin esim. tangot mitä leikkikentillä on telineissä ja ulkokuntosaleilla.

Kyllä se gofitness on varsin hyvä mesta kun on saksalaisen megafitnessin jälleenmyyjä täällä.

Strengthshop ulkomaisista loistava. Siis aivan päällikkö.

Tuossa gofitness:ssa itseä kyllä vähän tökkii tuo kun megafitness:n sivuilta näkee mihin hintaa myyvät suoraan eli katteet jotka ei oo ihan kevyet. Mutta etenkin se että ei pysty hyödyntää megafitness:n poistoja/muita alennuksia kun eivät nyt enää myy suomeen suoraan enää. Esim just olis ollut ATX:n kalibroidut levyt puoleen hintaan(värisävyt vaihtuu), mikä olis ollut ihan hiton hyvä diili tarttua.

Barbarianin half rack on erittäin tukeva ja laadukkaasti tehty. Tyytyväinen olen ollut. Levyjen säilytyspaikat ovat myös huikeen kätevät.
Tilasin tuohon myös dippikahvat, ovat järeät ja hyvät.

katso liitettä 156010

katso liitettä 156011

Osaatko sanoa minkä vahvuisesta tavarasta räkkisi on tehty?

Tuossa gofitness:ssa itseä kyllä vähän tökkii tuo kun megafitness:n sivuilta näkee mihin hintaa myyvät suoraan eli katteet jotka ei oo ihan kevyet. Mutta etenkin se että ei pysty hyödyntää megafitness:n poistoja/muita alennuksia kun eivät nyt enää myy suomeen suoraan enää. Esim just olis ollut ATX:n kalibroidut levyt puoleen hintaan(värisävyt vaihtuu), mikä olis ollut ihan hiton hyvä diili tarttua.

Joo samaa kattelin, saksassa ois järkihinnat tuotteilla, mutta joku sopimus niillä tieten että eivät suomeen enään myy, vituttaa tuommonen toiminta.

Minkähänlainen lie tuo gymstickin pro power rack? Hyvän näkönen ja painosta päätellen täytyy olla suhteelisen vahvasta tavarasta tehty, kovin on vähän tietoa missään tuosta.

Osaatko sanoa minkä vahvuisesta tavarasta räkkisi on tehty?
Piti oikein googlata etten puhu potaskaa.

rack.JPG

Juu. Itse kerkesin pari kertaa tilaamaan suoraan megalta vajaa 10v sitten. On aika selväkin ero joissain ja tosiaan nuo poistot.

20% ero näytti olevan levypainoissa. Melkein 5% tulee alvista ja loput sijainnista Euroopan peränurkassa, pitkistä etäisyyksistä ja korkeammista kuluista ja siitä että megafitness ottaa tietysti kumppaniltaan siivun. Ei tuo nyt mikään ihan tavaton ero ole mun mielestä. Toki 10% olis enämpi siedettävämpi.

20% ero näytti olevan levypainoissa. Melkein 5% tulee alvista ja loput sijainnista Euroopan peränurkassa, pitkistä etäisyyksistä ja korkeammista kuluista ja siitä että megafitness ottaa tietysti kumppaniltaan siivun. Ei tuo nyt mikään ihan tavaton ero ole mun mielestä. Toki 10% olis enämpi siedettävämpi.
Hyvissä rackeissa on 30-50% eroja, ~70% kun itselle sopiva alessa saksassa.

Onko kokemuksia noista Heavy duty, Megatec ja Barbarian tuotteista? Heavy dutysta on monet arvostelun laittaneet sanonut kiinalaiseksi ja huonolaatuiseksi. Tosiaan jämerä räkki ois hankintalistalla ja tuo Heavy duty power rack II kiinostaisi
Mulla on räkkinä "vain" Heavy Duty 1. On hyvä ja erittäin tukeva. Varsinkin, jos sen pulttaa kiinni lattiaan tai seinään. Sille on ilmoitettu limitti 300 kiloa, riittänee useimmille? :) Ylä-/alatalja on siihen hyvä lisävaruste. Lisäksi on kokemusta Barbarianin säädettävästä penkistä Ultimate. On jämerä ja painaa kuin synti, lähes 50 kiloa. Vähemmänkin järeä oikeastaan riittäisi.

Olen nähnyt myös HD 2 -räkin ja se on jo liioitellun jämerä. En usko että kukaan niin jämerää räkkiä oikeasti tarvitsee. Larry Wheels kavereineen ehkä. Salilla tietysti on hienon näköistä ja antaa hardcore-vaikutelman, kun räkki on pakettiauton kokoinen ja painoinen.

Monet aika vahvatkin veijarit muuten näkyy pärjäävän vähemmänkin järeällä räkillä kuin tuo HD 1.

Ja kiinassahan nuo lienee kaikki tehty ihan merkistä ja hintaluokasta riippumatta.

Kotisalini, paikka jossa on yleensä ollut ahdasta treenata koska hyllyt täynnä krääsää ja tavaroita lattialla kuljeksimassa on saamassa ihan uuden käänteen. Tyhjensin sieltä nimittäin tavarat pois väliaikaisesti ja pienempi osa niistä palaa takaisin. Tarkoitus olisi eristää ja kunnostaa sekä sisustaa aitta siihen kuntoon että siellä voisi nukkua ja treenata talvisinkin ilman että tarvii palella. Sarjojen välissä voi sitten pelata jotain retrotietokone-laitetta. Aion myös tehdä uuden power rackin jossa on mahdollisuutta säätää esimerkiksi turvaraudat haluamalleen tasolle. Kuvissa ennen ja jälkeen tilanne kun siivosi tavarat pois. Täytyy siirtää nykyiset telineet ulkosalle evakkoon siksi aikaa kunnes remontin saa valmiiksi.
Kotisali 2.png
Kotisali.png
IMG_4664[1].JPG

Terve!

Suunnittelen yksikertaista kotisalia kerrostaloasuntoon. Tilaa ei ole paljon, mutta sen verran että saisi kyykkyräkin. Tavoitteena olisi että siinä vois tehdä perusliikkeitä - penkkipunnerrus, leuat, kyykky, dipit ja maastavedon. Olisi hienoa, jos voisi ostaa pirun laadukkaat vehkeet, mutta nyt joutuu priorisoimaan hinta-laatu suhdetta.

Onko kokemuksia seuraavista tavaroista? Onko ehdottaa parempaa tilalle tai pitääkö johonki investoida enemmän? Vinopenkistä en ole ainakaan varma.

Kyykkyräkki - Tunturi WT60 Cross Fit Teline | Treenikauppa.fi
Vinopenkki - Vinopenkki säädettävä (musta) nyt 119,95 € | GorillaSports
Lattia (4 kpl = 2m x 2m) - Matot, Painonnostolavat | Very Black Store (30mm)
Painot ja tanko - Löytyy jo entuudestaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom