Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvältä näyttää. Itse porasin pultin tuohon T-haaran risteyskohtaan niin ei tarvitse käyttää tangossa lukkoa vaan kahva on aina samassa kohdassa.Kiitoksia sonofille ideasta. Tein itelle hieman samanlaisen mutta säädettävillä kahvoilla. Muutama tunti meni ja maalipurkin verran maksoi. Testasin äsken ja oli aika hyvä.
Minkälaista varustusta jengi pitää hyvän kotisalin merkkinä?
Kyykkyhäkillä ja leuanvetotangolla pääsee jo pitkälle, mutta mitkä kaikki laitteet ovat teidän mielestänne hyvä olla, että kotisalia voidaan pitää sellaisena, että se kilpailee jo salille lähtemisen kanssa tosissaan.
Minkälaisia ylätaljoja teillä on? Ihan mukava rakennella näitä.
Itseäni kiinnostaisi myös rakentelu. Ylä/alatalja nyt ensimmäisenä. Ja helpoin varmaan toteuttaa levypaino kuormitteisena. Jos joltain löytyy hyviä malleja niin nakatkaa tänne kopioitavaksi!Joo itellä tuo stoppaa aina samaan kohti. Laitan levyjen etupuolelle pienen lukon jos niitä on sen verran vähän että pääsevät heilumaan muuten.
Minkälaisia ylätaljoja teillä on? Ihan mukava rakennella näitä.
Itseäni kiinnostaisi myös rakentelu. Ylä/alatalja nyt ensimmäisenä. Ja helpoin varmaan toteuttaa levypaino kuormitteisena. Jos joltain löytyy hyviä malleja niin nakatkaa tänne kopioitavaksi!
Tää nyt varmaan riippuu siitä millai porukka on tottunut treenaamaan ja mikä on tavoite.Minkälaista varustusta jengi pitää hyvän kotisalin merkkinä?
Aika tukevan sai tehtyä puustakin. Säädettävä penkki myös puuta.
katso liitettä 154128
katso liitettä 154130
En tee ollenkaan pohkeita.Millaisia virityksiä ootte tehneet pohkeiden osalta, lähinnä istualtaan tehden? Itse ole tehnyt power rackissä, mutta jotenkin rasittavaa on se virittelyn määrä. Ainakin itsellä ongelma, että treeni ei kovin helposti mene oikean paikkaan vs. oikea pohjekone.
Mulla on vähän sama ongelma, ja pohkeet on ihan olemattomat. Hackissa saan tehtyä seisten, mutta istuen on vaikeaa. Oon yrittänyt tehdä niin että pidän tuesta kiinni (mulla on seinässä sopivassa korkeudessa tuki) ja oon kyykkyasennossa ikäänkuin istuisin ilman tuolia ja siinä nousen ylös pohkeille. Ei mikään paras liike ja pitäisi olla jo enemmän vastusta.Millaisia virityksiä ootte tehneet pohkeiden osalta, lähinnä istualtaan tehden? Itse ole tehnyt power rackissä, mutta jotenkin rasittavaa on se virittelyn määrä. Ainakin itsellä ongelma, että treeni ei kovin helposti mene oikean paikkaan vs. oikea pohjekone.
Millaisia virityksiä ootte tehneet pohkeiden osalta, lähinnä istualtaan tehden? Itse ole tehnyt power rackissä, mutta jotenkin rasittavaa on se virittelyn määrä. Ainakin itsellä ongelma, että treeni ei kovin helposti mene oikean paikkaan vs. oikea pohjekone.
Pohje koostuu kahdesta eri lihaksesta, kaksoiskantalihas ja leveä kantalihas, ja toista harjoitellaan juurikin seisten ja toiseen saa osumaa istuen. Eli kannattaa sisällyttää molemmat tyylit.Jos pitäisi valita, niin tekisin mielummin seisten kuin istuen. Joku koroke, esim. lankku päkiöiden alle ja levytanko niskaan / kässärit käsiin. Kannattaa myös kokeilla yksi jalka kerrallaan niin ei välttämättä edes alkuun tarvitse lisäpainoja. Tasapainoa saa myös treenattua kun tekee jalan kerrallaan ilman tukea, esim. ihan tasaisellakin lattialla ja halutessaan vaikka käsipainot kouraan.
Millaisia virityksiä ootte tehneet pohkeiden osalta, lähinnä istualtaan tehden?