Kotisali

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@JP Fux
Oletko ollut tyytyväinen siihen hankkimaasi half rackiin? Harkitsen vastaavaa itselle. Nykyään meikällä on vaan sellanen pilipali penkkihässäkkä, jossa reiden ojennus/koukistus ja joku flyes-systeemi.

@JP Fux
Oletko ollut tyytyväinen siihen hankkimaasi half rackiin? Harkitsen vastaavaa itselle. Nykyään meikällä on vaan sellanen pilipali penkkihässäkkä, jossa reiden ojennus/koukistus ja joku flyes-systeemi.

Ei oo valittamista. Ainut miinus on leuanveto "tanko". tykkään vetää vastaotteella suht kapealla ja tuossa se ei onnistu. Mut ratkasin ongelman laittamalla tangon räkin ylimpiin tankopaikkoihin ja vejellyt sitten siinä.

Toki tuo ei pitemmällä kaverilla onnistuisi.

Ei oo valittamista. Ainut miinus on leuanveto "tanko". tykkään vetää vastaotteella suht kapealla ja tuossa se ei onnistu. Mut ratkasin ongelman laittamalla tangon räkin ylimpiin tankopaikkoihin ja vejellyt sitten siinä.

Toki tuo ei pitemmällä kaverilla onnistuisi.
Jooh. Itse olen 190cm, niin voipi olla polvet maassa. Onnistuuko tossa muuten ns hammer-otteella leuat? Mahtuuko tonne suoraan osaan väliin käsi?

Jooh. Itse olen 190cm, niin voipi olla polvet maassa. Onnistuuko tossa muuten ns hammer-otteella leuat? Mahtuuko tonne suoraan osaan väliin käsi?

Joo siulla ei kyllä sit onnistu. Toki tuohon voi viritellä lisäosaa jos taidot riittää :) hammerleuat onnistuu. Otin teikäläiselle kuvan tuosta kahvasta.

1553197316207245014174.jpg

Etsä vois JP pätkästä noiden sivupituudesta sopivasti rälläkällä ja vaihtaa niiden paikkoja päittäin? Kuvasti kattoen luulis onnistuvan sen jälkeen kapeetkin mitä ittekki teen luontaisesti. Siinä toki menettää sitten leveet myötäotevedot mut valintoja, valintoja. Onhan tuossa kai vielä mahdollisuus tehdä yhdet pultin reijätkin vähän ulommas jos kääntää ne niin saa hieman lisää leveyttä?

Etsä vois JP pätkästä noiden sivupituudesta sopivasti rälläkällä ja vaihtaa niiden paikkoja päittäin? Kuvasti kattoen luulis onnistuvan sen jälkeen kapeetkin mitä ittekki teen luontaisesti. Siinä toki menettää sitten leveet myötäotevedot mut valintoja, valintoja. Onhan tuossa kai vielä mahdollisuus tehdä yhdet pultin reijätkin vähän ulommas jos kääntää ne niin saa hieman lisää leveyttä?

Joo vois tuota tosiaan muokkailla, mutta kun tuo miun tankoviritys toimii ja kovimmat leuat vedän töissä, en oo nähnyt tarpeelliseksi :)

Hommasin kotoperäiseen jumppailuun lattian suojaksi kumimattoa, mutta se haisee. Menee siis vaihtoon. Kalliita suojamattoja vaikuttaa olevan tarjolla runsaasti. Onko saatavissa siedettävän hintaista hajutonta mattoa tai alustaa, joka on riittävän kovaa punttitreenailuun? Sellainen pehmeä ja upottava alusta ei oikein innosta.

Tuossa olisi neliöhinta ihan ok, mutta onko kellään tästä kokemuksia? On vaahtomuovia, eli taitaa olla just sellaista upottavan pehmeää?

Suojamatto (18-palaa) punainen - Gorillasports.fi

Todella hyvä investointi! Ei vie tilaa juuri yhtään, mutta tuo mukavaa salilaitteiden tuntua kotisalille.

IMG_20190329_203628.jpg IMG_20190329_204007.jpg

Aikoinaan yritin itse rakentaa kyykkyräkkiin lever armsit, mutta ne ei koskaan tuntunu riittävän stabiileilta. Tällä saam korvattua ne melko hyvin ja on vakaa ja helposti ja nopeasti säädettävissä korkeus.

Viikinkipunnerrus (tällä mahdun tekeen pystypunnerrusta toisin kuin tangolla matalan katon takin), hack ja linebacker squats onnistuu myös. Miksei jonkinlainen mavetus (ainakin RDL). Varmaan muitakin mutten ole kerennyt kokeilemaan.

Mirafit Olympic 2" T Bar Row Landmine Attachment Bar for 50mm Power Rack Cage | eBay

Mirafit Viking Shoulder Press T Bar Row Handle Landmine Gym Attachment Grappler 5051990758681 | eBay

IMG_20190329_212913.jpg

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom