Mulle niiden myyntijohtaja sanoi ettei ole yhtään reklamaatiota tullut barbarianin tuotteisiin liittyen 2.5v aikana kun ovat niitä myyneet. Selitti että heillä on tosi tarkka seuranta noissa etteivät myy sellaisia tuotteita joissa on reklamaatioita ja että olen kuulemma ainoa kenellä on ollut ongelmia. Tosin onhan vastaavaa tullut joskus aikaisemminkin vastaan eri firman kanssa missä meitä "ainoita" sitten ilmestyikin enemmän.
Mullakin on tuossa räkissä hieman huomattavissa ettei ole ihan 100% suora vaan heiluu jonkun verran jos heiluttelee ja se mihin jalat laitetaan taljaa käytettäessä on hitsattu vinoon muttei kuitenkaan aiheuta ongelmia. Lähinnä vaan pisti silmiin heti kasaus vaiheessa kun laadun piti olla priimaa. Penkkihän mulla oli saapuessa sellanen että oli ilmeisesti tehtaalla osunut lattiaan ja piti vasaralla hakkaa suoraksi että sai kasattua. Ohjekirjatkin puuttui jostain syystä. Parhaiten laatu vaihtelun huomannut siitä että kaikki minulle tulleet tavarat on olleet aina erilaisia jollain tavalla eikä identtisiä painolevyjä tmv. tuohon taljaan liittyen tullut. Minulla on kuvia noista eroista mitkä pistän jakoon kunhan kerkeän.
Myyntijohtaja puhuu paskaa. Minulla on sähköpostissa viestienvaihdot tallella ja heillä ei ole mitään vitun seurantaa, vaan taitavat myydä ne palautetut tuotteet vaan seuraaville. Toki pitää varmaan vetää ero siihen, että onko tehty ihan reklamaatio vai vain palautettu ostos. Minulla ei ole yhtään täydellistä tuon tehtaan tuotetta ollut. Barbarianin rungot kieroja ja yhdessä penkissä lisäksi verhoilussa reikä johtuen huolimattomasta pakkaamisesta, Heavy Duty räkin osia joutui moukaroimaan ja vedättämään voimalla paikalleen ja räkin apinatanko hitsattu aivan kieroon. ATX:n tangon laakereissa on jurnutusta, mutta ne ilmeisesti hioutuu siitä kohdilleen..tangossa lisäksi uutena pitkä naarmu. Samaa firmaa kaikki, en ole vain räkistä ja tangosta viitsinyt valittaa. Parasta bisnestähän se on kun myydään sekundaa.