Koss The Plug

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuollaiset Pro Eartipit löytyy Stockalta, ainakin mulle tilasivat toisaalta, vaikkei löytynyt Tampereelta/Helsingistä.

Itse ostin Mustasta Pörssistä

Itse tilasin täältä tän Pakkispostauksen suositusten perusteella the plugeihin ER-4 tippejä 5 paria, $14.95 plus postikulut muutaman taalan.

10 todella laadukasta tippiä tuli postilaatikosta seuraavalla viikolla.

On, noi joulukuusen näköiset pysyy korvissa hyvin, eikä ole niin vaikeita laittaa. Bassot ei kyl toistu niin hyvin, mutta silti 100x paremmin kuin jossain pahvikuulokkeissa.

Minusta nämä on ihan paskat. Ääni kuulostaa huonolta eikä meinaa mennä korvaan, ja jos menee niin tippuu pois :(

Ainakin spark plugit on ihan perseestä, soundi puuroutuu täysin ylikorostettujen bassojen takia ja epämukavat korvissa. Ja ärsytti kun niitä piti aina vaivata että ne saa sinne korviin. Yhdet minulla oli ja sen jälkeen ostin Creativen EP-630:t jotka ovat samanhintaiset ja paljon, paljon paremmat. Kuulokkeiden mukana tulee kolmet erikokoiset silikonitulpat.

Täällä nappikuulokkeiden arvosteluja: http://hiillos.org/?page=kuulokkeet

Ostin juuri viime tiistaina Gigantista tuollaiset noin 20e:n hinnalla. Lähinnä moottoripyöräilyssä nuo ovat erinomaiset.

Ite olen SparkPlugit nyt 1,5 vuotta omistanu ja käyny vaihdattamassa takuuseen ostamastani paikasta varmaan ainakin 6 kertaa. Syynä on joka kerta ollut että toinen kuuloke mykistyy. Jos nyt hopeareunusta pitää etsiä niin on aina jäänyt ylimääräiset vaihtotulpat itselle.. Mutta vituttaa joka tapauksessa käydä 4kk:n välein vaihtamassa napit. Ja itseasiassa taas pitäisi takuuvaihto käydä suorittamassa kun toinen nappi mykistyi maanantaina. Takuukuitti on onneksi varmaan muuton yhteydessä kadonnut, mutta jos se kyseisen puljun tietokannoista vielä löytyis. PRKL!

^--- Mulla on kanssa tapahtunut tota LIIIKAA. nm. Kossin The Plugit ---> Spark plugit vuodesta 199X

Itellä meni kans takuuvarmasti takuuseen ~5kk välein. Lopulta sain niistä rahat takasi ja tilalle tuli Shuren E2Ceet. Ne on ollu reilu vuojen käytössä ilman ongelmaa. Tosin saa tuoho hintaan toimiakki.

Ostin itse Kossin plugit alle 2 kk sitten ja toinen kuuloke mykistyi. Ikinä ei ole niin nopeasti mennyt kuulokkeet paskaksi - ja nämä ovat kuitenkin kalleimmat, mitä olen tähän mennessä ostanut. Jos sama homma toistuu, niin koska minulla on oikeus saada rahat takaisin? Nuo em. linkissä kehutut Creativen EP-630:t laitan kyllä seuraavaksi, sen verran vakuuttava arvostelu oli.

Näistä Kosseista vielä, että lenkillä ne ovat kyllä perseestä, kun pätkivät ja suhisevat omituisesti, en ole muilla perusnapeilla huomannut ollenkaan samanlaista. Ja sitten on se iänikuinen pehmusteen pyörittely ja sovittelu, kun ne tuppaavat lipsahtamaan korvista ulos tai eivät ole kunnolla paikallaan. Raivostuttavaa!

En suosittele kenellekään näitä.

itellä noi sennheiserit tuolta arvostelusivustoilta. sikahyvät kyllä olleet eikä mitään tarvetta etsiä muita kuulokkeita niin kauan kun vaan kestävät (takuuta taitaa olla pitkästi)

noihin tulee 3 eri kokoset plugit. toimintaperiaate on tökkää -> kuuntele.

huonoa tosiaan se että pitää pyöräillessä laittaa vaan toiseen korvaan tai ei kuule yhtään mitään ja jää liikaa ympäristöä huomaamatta samalla. ja jos kävellessä molemmissa korvissa tulpat niin esim flunssan jälkeen kuuluu karmeet rohinat omista keuhkoista ym ennenkuulemattomia hälyääniä ilmaantuu tosi paljon.

itellä noi sennheiserit tuolta arvostelusivustoilta. sikahyvät kyllä olleet eikä mitään tarvetta etsiä muita kuulokkeita niin kauan kun vaan kestävät (takuuta taitaa olla pitkästi)
Mulla Sennheiserit kestivät alle 6kk, sitten meni takuuseen, kun mykisty toinen kuuloke, ja heti perään toinen. Nyt kun mykistyvät (3kk edellisistä), en jaksanu enää takasin lähetellä ja ostin spark plugit. Tuli vaihtotulpat mukana, ja oon kyllä ite tyytyväinen äänenlaatuun monia kuulokkeita kokeilleena. Peruasetuksilla puuroutu vähäsen, mutta näpräsin soittimesta EQ:ta, niin johan kuulostaa taivaalliselta.

E: Hoo! Post nummer 666:dance2:

Kossin the plugit ollut noin kolme vuotta kohtapuoliin käytössä. Muuta vikaa ei kuulokkeissa ole kuin vittumainen korviin laittaminen sekä se että johto on aivan spagethia, menee helpolla sotkuun.

Kovasti on joka puolellla kehuttu noita creativen ep-630:sia joten ostin itsekkin, ajattelin ettei enää vaikeata korvaan laittoa kuten the plugeilla. No helppohan nuo on laittaa, mutta äänenlaatu ei ollut mielestäni parempi kuin kosseilla. Matalia ääniä ei toistanut nuo läheskään yhtä hyvin, muuten äänimaailma oli aikas lailla samanlainen kuin kosseilla. Myönnetään että odotukset olivat aika korkealla koska näitä on kehuttu paljon.

Spark plugeja en ole koittanut, mutta kuulemma the plugi hakkaa ne 100-0

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom