Koska kisoihin?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niistä kengistä vielä....

Millaisilla kengillä porukka on aloitellut, vai onko ihan painonostokenkiin/ tai painikenkiin panostettu? Jostakin muistaisin lukeneeni että kenkien pitäisi olla ns. urheilullliset. Mites tämä määritellään?

Zone-sarja -42%
006 sanoi:
Niistä kengistä vielä....

Millaisilla kengillä porukka on aloitellut, vai onko ihan painonostokenkiin/ tai painikenkiin panostettu? Jostakin muistaisin lukeneeni että kenkien pitäisi olla ns. urheilullliset. Mites tämä määritellään?
Oon kyllä nähny kisoissa kyykättävän läskipohjaisilla yms. kävelykengillä ja ties millä tanssikengillä. Näin siis ainakin vähän pienemmissä kisoissa.

Onko joku nähnyt/kuullut, että joku olis joskus bannattu ei-niin-urheilullisten kenkien takia? Enpä oo moista ainakaan itte havainnut...

jarze sanoi:
Oon kyllä nähny kisoissa kyykättävän läskipohjaisilla yms. kävelykengillä ja ties millä tanssikengillä. Näin siis ainakin vähän pienemmissä kisoissa.

Onko joku nähnyt/kuullut, että joku olis joskus bannattu ei-niin-urheilullisten kenkien takia? Enpä oo moista ainakaan itte havainnut...

Olavi Rintanen ajettiin kerran pois kyykkylavalta, kun miehellä oli maihinnousukengät jalassa. Päätuomari ei tykännyt.

Rintanen oli kova kyykkääjä. Muistaakseni liki 350 kiloa kyykkäsi IPF-varusteilla alle satasiin...kisaenkkaa en muista.

Kyllä olisi intoa lähteä kisoihin ja kyllä varmaan lähenki tos ehkä vuoden päästä tai jonku 5-8 kuukauden päästä ihan vaan kokemusta hankkimaan.

Tällä hetkellä olen
-15 vuotta salilla käyny noin puoli vuotta mut voimaa hankkinu 4 kuukautta.
-pituus 177-79cm
-paino 81kg

Ja maksimit
-kyykky 100kg
-penkki 67,5kg
-maastaveto 100kg

Penkki olis ainaki syksyllä 80kg luokaa ja kyykky kans jotain:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom