Korvanvenyttäjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M Q
  • Aloitettu Aloitettu

M Q

Elikkäs tuli tässä mieleen, että onkos kenelläkään pakkislaisella korvissa venyttäjiä?

Siis jos et tiedä mitä tarkoitan, niin ne ovat koruja joilla suurennetaan korvassa olevaa esim. ammuttua reikää.

Ja vielä, että itseltä löytyy tällä hetkellä 4mm, mutta pian siirryn 5mm ja sitten lopetan leikin. Juu ja olen vähä neiti varmaan kun tälläsistä teen :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kannattaa varautua että toi näyttää hirveeltä ilman korua .

Ei 4mm ole edes iso, eikä reikä näytä venytetyltä ainakaan minulla ilman korua.. Toki sitten jos menee johonkin 10mm, niin sitten ei ole kivan näköinen :D Ja ei ole hirveät korujen kanssa..

Mielipideasioita taas. Eihän toiset tykkää tatuoinneistakaan.
Kieltämättä jotkin isommat tunnelit alkaa olla jo aika erikoisen näköisiä korvassa.

Mä oon ajatellut tuohon neljään milliin venyttää. Nyt on perus 2,5millin rengas.
Voisi ostaa suoraan neljä millisen renkaan ja runnoa läpi. Hyvin meni tää 2,5 millinen läpi millin reijästä, kun tarpeeksi voimaa käytti. :D

jep kyllä ne ihan ok on jos ei ole mitkään älyttömät tunnelit. Itse ei viiti ottaa lähinnä sen takia kun ne ei koskaan palaudu. Tatuoinninkin saa nykytekniikalla käytännössä poistettua, mutta sellanen lurppakorva on ja pysyy ilman leikkausta :)

Mä oon ajatellut tuohon neljään milliin venyttää. Nyt on perus 2,5millin rengas.
Voisi ostaa suoraan neljä millisen renkaan ja runnoa läpi. Hyvin meni tää 2,5 millinen läpi millin reijästä, kun tarpeeksi voimaa käytti. :D

Joo ku on renkaat niin se menee kyl helpommin.. Itellä oli aluksi noita renkaita, mutta nyt 4mm ja 5mm tunnelit vain ja vaikeempi saada läpi uus koru.. Ei ole vielä 5mm mennyt koska ei venytä niin hyvin kun rengas, tai ainakaan omalla kohdalla..

Selkeesti sanottuna taas, mutta koittakaa saada jotain irti mun sekavista kirjoituksista.. :david:

Edit.. Tulehtuiko/ repeytyikö sulla ton 2,5mm jälkeen ku laitoit, Rojcordy?

Joo ku on renkaat niin se menee kyl helpommin.. Itellä oli aluksi noita renkaita, mutta nyt 4mm ja 5mm tunnelit vain ja vaikeempi saada läpi uus koru.. Ei ole vielä 5mm mennyt koska ei venytä niin hyvin kun rengas, tai ainakaan omalla kohdalla..

Selkeesti sanottuna taas, mutta koittakaa saada jotain irti mun sekavista kirjoituksista.. :david:

Edit.. Tulehtuiko/ repeytyikö sulla ton 2,5mm jälkeen ku laitoit, Rojcordy?

Kyllä se alkoi nestettä vuotaa, kun joutui todellakin aika paljon voimaa käyttämään. Eli repeytyi ainakin takaalta, ulostulo puolelta.
Se vuotaminen nyt loppui parin viikon sisällä, eikä pahemmin tulehtunut.
Pakko kai ostaa venytysrengas, kun alkaa suurentaa tuota reikää. Ei taida enää neljä millinen mennä läpi, kuin puukolla avustamalla.

Itse pysyn noissa renkaissa. Ei tunnelit oikein miellytä omaa silmää.
|Ipanalla taitaa olla, ainakin avatarissaan, aika kookas tunneli?

Kyllä se alkoi nestettä vuotaa, kun joutui todellakin aika paljon voimaa käyttämään. Eli repeytyi ainakin takaalta, ulostulo puolelta.
Se vuotaminen nyt loppui parin viikon sisällä, eikä pahemmin tulehtunut.
Pakko kai ostaa venytysrengas, kun alkaa suurentaa tuota reikää. Ei taida enää neljä millinen mennä läpi, kuin puukolla avustamalla.

Itse pysyn noissa renkaissa. Ei tunnelit oikein miellytä omaa silmää.
|Ipanalla taitaa olla, ainakin avatarissaan, aika kookas tunneli?

Joo ne kyl niitä on kaikenlaisia tunneleista renkaisiin ja monen muotoista löytyy.. Sarvetkin on ihan hienoja, tosin ei minulle käy koska tippuu menossa ja meiningissä. Tunnelit siitä hyvät että pysyy kohtuu hyvin paikoilla.

Ihme porukka kun tulee lässyttämään ketjuun jossa kysytään onko jollain tuollaista, että "näyttää hirveältä"

Ihme porukka kun tulee lässyttämään ketjuun jossa kysytään onko jollain tuollaista, että "näyttää hirveältä"

Kai tuosta nyt keskustella saa? Okei ei siitä välttämättä mitään rakentavaa saa aikaiseksi mutta silti.
Nytpä kysäisen että onko tuosta siis jotain hyötyä vai onko se joku ulkonäkö juttu? Minkäs näkönen se korva on kun ottaa tollasen sitte pois?

Eihän siitä mitään erityisempää hyötyä ole, lähinnä ulkonäkö kysymys. Tottakai keskustella saa mutta mieluummin jotenkin rakentavasti. Ei siinäkään hyvä heiluis jos menisin punttimimmien kuviin kommentoimaan vaan että lihaksikkaat naiset on rumia.

Kai tuosta nyt keskustella saa? Okei ei siitä välttämättä mitään rakentavaa saa aikaiseksi mutta silti.
Nytpä kysäisen että onko tuosta siis jotain hyötyä vai onko se joku ulkonäkö juttu? Minkäs näkönen se korva on kun ottaa tollasen sitte pois?

Riippuu korun koosta miltä korva näyttää kun korun ottaa pois. Mitä suurempi koru, sitä suurempi reikä korvassa. :dance:

Hmm en oo koskaan nähnyt tällästä o.O
Itellä on 3 normaalia korvista (poika :P) 4 meinaan laittaa mutten oo koskaan ees tällästä ajatellut enkä tule laittamaan, en ole lävistyksiä/tatuointeja vastaan ite haluaisin huuleen ja silmäkulmaan lävistyksen, mutten näistä tykkää.;o

Miten se edes tehdään?:D

Laitetaan esim. tällainen
fltbpl10_p.jpg

lävistysreikään ja pikkuhiljaa hivutetaan sitä isommaksi, esim saunan jälkeen kun venyy paremmin.

6-milliset löytyy täältä molemmista korvista. Suuremmaksi en aio luultavasti enää venytellä. Korviksia on joka lähtöön tunneleista isoihin renkaisiin. Pitää olla vaihtelua tietenkin :)
Minkäs näkönen se korva on kun ottaa tollasen sitte pois?
Itselläni ainakin ihan nätti, pieni reikä. Ei ollenkaan inhottavan näköinen, eikä lerpata mitenkään.

6-milliset löytyy täältä molemmista korvista. Suuremmaksi en aio luultavasti enää venytellä. Korviksia on joka lähtöön tunneleista isoihin renkaisiin. Pitää olla vaihtelua tietenkin :)

Itselläni ainakin ihan nätti, pieni reikä. Ei ollenkaan inhottavan näköinen, eikä lerpata mitenkään.

Kuinka kauan pidit edellisiä? Kun ei meinaa ollenkaa venyä reikä tällä kertaa :S

Itellä oli aluksi noita renkaita, mutta nyt 4mm ja 5mm tunnelit vain ja vaikeempi saada läpi uus koru.. Ei ole vielä 5mm mennyt koska ei venytä niin hyvin kun rengas, tai ainakaan omalla kohdalla..

Mitä eroa noilla tunneleilla ja renkailla on?:david:
Kuvia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom