Ja vaikkei kuolemansairaita niin tuo luku tosiaan sisältää kaikki riskiryhmäläiset ja monisairaat. Ja silti jonkun ihmeellisen logiikan mukaan ihan kaikki pitäisi välttämättä rokottaa, miksi?? Mun kaverin kolme alle 12 vuotiasta lasta sairasti juuri koronan, niistivät kerran ja yskäisivät kahdesti. Olivat 'kipeänä' päivän. Miksi heidätkin täytyisi vielä rokottaa? Mun, keski-ikäisen äijän vuoro oli Joulun jälkeen. 0 rokotusta alla,olin viikon kipeänä, 2-3 päivää kuumetta, kurkussa ei mitään tuntemuksia koko aikana. Ihan tavan flunssaan verrattavissa oleva tauti, paitsi maku-ja hajuaisti heitti häränpyllyä, aikaa sitten nekin palautuneet. Olenko erityisen onnekas? No kun en edes ole, vaan näin se korona yleensä normaalisti sairastetaan ja erikoisen huonotuurinen on se joka merkittävästi enemmän joutuu kärsimään ikäryhmässä alle 65 vuotta. Kun edes valmiiksi sairaita ei ole muutamaa kymmentä enempää kuollut vuoden 2020 aikana. Aivan järjettömästi paisuteltu juttu tämä korona ja lapsetkin peloteltu puolikuoliaiksi. Ihmisten psykoosi tätä pandemiaa pitää yllä.