Vastaa viestiketjuun

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Ilmeisesti olet aivan sekaisin. Kaikilla kiihkoilijoilla on sama ongelma, oli se oma asia sitten mikä tahansa, niin ei nähdä mitään muuta kuin se oma ajettava asia ja kaikki muut on sitten vihollisia. Sen vertaa ei viitsitä nähdä vaivaa, että edes luettaisi ne viestit kokonaan.

Kuten kerroin aiemmassa viestissäni, olen ottanut rokotteet, käytän maskiakin (välillä, en aina joka paikassa, itse asiassa Oulussa elettiin vähän aikaa elämää ilman maskisuosituksia) ja noudatan muutenkin suurinta osaa suosituksista. Joten, en ole ottanut tämän "pandemian" suhteen mitään omia oikeuksia. Silti olen viestisi mukaan pahemman luokan denialisti idiootti, joka vaarantaa omalla toiminnallaan kaikki muut.

Maskin käyttö yleisillä paikoilla on suositus. Ei sitä ole kenenkään pakko käyttää (pois lukien työtehtävissä jos työnantaja sitä vaatii). Eli, kukaan ei menetä mitään oikeuksiaan tässä maassa, vaikka ei maskia käyttäisikään. Ei, vaikka se sinua kuinka paljon suututtaisi.

Tuo tekstisi on kyllä niin sakeaa settiä, että harvoin tulee luettua. Luulen olevani sen porukan yläpuolella, joka noudattaa rajoituksia? WTF, noudatan niitä itsekin??? Halveksin maskin käyttäjiä, vaikka käytän maskia itsekin? Olen denialisti, kun totesin, että rokotteen ottaminen ja maskin käyttö on vapaaehtoista, sitä kun ei voi kenellekään pakottaa?

Mitä torilla tehdään kun suomalainen voittaa?
Back
Ylös Bottom