Korn - The Path To Totality

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Korn julkaisee seuraavaksi dubsterlevyn nimeltään The Path To Totality. Levy ilmestyy 15.11. Biiseinä mm. Burn The Obedient, Illuminati, Kill Mercy Within, Narcissistic Cannibal ja Chaos Lives In Everything.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hah! Aivan loistavaa. Tuo Get Up kolahtaa oikeastaan enemmän joka kuuntelukerralla. Tämä voi olla mielenkiintoinen...

On todellakin. Voi olla erittäinkin viihdyttävä levy tulossa.

Perkele kun ei ole koskaan tullut soitettua mihinkään radioon, oli kisa että kun tunnistaa Kornin biisin niin eka soittaja saa liput keikalle ja jonkun tapaamisen tms... itse olin kuunnellut tuota Skrillex biisiä jo aika kauan ja tunnistin heti ensimmäisen sekunnin aikana, ei vaan älynnyt soittaa. Veikkaan että mahdollisuudet voittoon olis ollut aika jees. Tuskin moni ainakaan noista ekoista sekunneista silloin tunnisti biisin.

Narcissistic Cannibal biisistä kuvataan video.

Ilmestymispäivä muutettu 6.12. Levy ilmestyy Roadrunner Recordsin kautta.

Kannet:
kornpath.webp

Tämähän on sitten melkein synttärilahja.

Perse video ottaen huomioon miten Skrillexin videot duunataan. Mut mites toi nyt menee, onko koko lätty Skrillexin feattaama, vai vain pelkästään tuo Get up biisi? Koska toi nyt on konemusaa ja ihan turhaa noi jätkät tossa videollakaan soittimien kanssa heiluvat, varmaan pätkääkään laulun lisäksi soitettu.

Levyllä feattaavat Skrillexin lisäksi mm. Excision, Datsik, Noisia, Kill the Noise ja 12th Planet.

Kyllä tuo toimii mun korvaan... voi olla hyvä uus suuntaus KoRnille kun tuntuu että sitä vanhaa soundia ei kuitenkaan saada takaisin enää.

Tämä on kyllä totta, ei oo Jonathanin laulu lähelläkään sitä mitä se ennen oli, saatikka sitten melodioitten synkkyys tai oikein mikään muukaan..

1. Chaos Lives In Everything (feat. Skrillex)
2. Kill Mercy Within (feat. Noisia)
3. My Wall (feat. Excision)
4. Narcissistic Cannibal (feat. Skrillex & Kill The Noise)
5. Illuminati (feat. Excision & Downlink)
6. Burn The Obedient (feat. Noisia)
7. Sanctuary (feat. Downlink)
8. Let’s Go (feat. Noisia)
9. Get Up! (feat. Skrillex)
10. Way Too Far (feat. 12th Planet)
11. Bleeding Out (feat. Feed Me)
12. Fuels The Comedy (feat. Kill The Noise)
13. Tension (feat. Excision, Datsik & Downlink)

Korni vois lopettaa jos tää menee tällässeeks pelleilyks!!
Mun mielestä KoRn kun ei enää saa pakettia kasaan vanhaan tyyliin, niin ihan hyvin voivat vaihtaa genreä. Sitähän ne jollain tasolla tässä tekee. Bändistä on jo lähtenyt kaksi alkuperäistä jäsentä, eikä muutenkaan sitten vuoden 2005 (jos silloinkaan) ole saatu sitä samaa soundia takaisin.

Back
Ylös Bottom