Korjauskehotus etusivulasien tummennuksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikkeN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaupunki
Turku
Heissan kaikille. Ongelmana olis sellainen, että kekkoslovakian mielivaltaisten pykälien johdosta tällaisen sain katsastuksessa. Aikaa korjata kuukausi (5.8.11) ja ei jälkitarkastusta. Millä vippaskonsteilla saisin itselleni tyhjän otteen, jotta tätä orjuutuspykälää pääsisi taas rikkomaan elikä siis pistämään kalvot uudelleen ilman pelkoa, että setä siniset vievät kilvet? Ilmeisesti kun nuo otteet ovat jossain keskustietokoneella, jotta toiselta konttorilta ei enää saisi haettua blankkoa paprua... Suoraan sanottuna kyrsii ajaa kuin akvaariossa, entisilläkin kalvoillakin kun oli vain 50% valonsuodatus ja sekin tuntui jo alastomalta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse olen saanut korjauskehotteet pois kyllä vain hakemalla uuden rekisteriotteen kadonneen tilalle. Liekö nykyään sitten tietokoneella? Jos ei jälkitarkastusta, niin käy uusi paperi vaikkapa 6.8.2011.

Olin tuossa TraFiin yhteydessä, ja sanoivat että ko. perkele pysyy vaikka käviskin printtaamassa uuden. Tiedä sitten onko vaan pelottelua vai totisinta totta..

Hoituu varmaan kun ajelet ilman niitä tummennuksia

Näinhän se olisi helpointa, mutta kun noista haaleista kalvoista on suhteessa enemmän hyötyä kuin haittaa, niin jonkin porsaanreiän kautta ne olis mukava kikkailla takaisin. Ihmetyttää hieman, kun varsin usein auto on ollut poliisiauton vieressä parkissa, lukemattomat ratsiat ajettu läpi ja parit sakotkin ylinopeudesta saatu, ja tällöin kalvot ei ole viranomaisia kiinnostaneet. Ehkäpä inssiukolla ollu vaan sitten huono päivä.

^ No jos auto vähäänkään "normaalikuosissa" niin eihän pollarit rupee sitä syynäämään, ylinopeusratsia on ylinopeusratsia. Eihän ne monesti, jos joutuu pilliin puhkumaan kysy edes ajokorttia.

Nooh, ei kait auta kun repiä kalvot kiltisti veks. Tai sitten tätähän vois käyttää hyvänä tekosyynä vaihtaa kiesiä... Siihen sitten vaikkapa vaan kettuillakseen niin mustat kalvot, kuin saa. Näköjään maalaisjärkeä ei näissä asioissa käytä kukaan, joten pistetään paha kiertämään ja heittäydytään sitten ihan kunnolla järjettömäksi kerta sanktiot on samat 5% ja 50% kalvolla.. :rock: :hyper:

Hommaa lasit jossa on tummennukset valmiiksi, ilman niitä kalvoja.
Nykyään korjauskehotukset on koneella, eli otteen "hukkumisesta" ei ole iloa.

Olisit repinyt ne kalvot laseista siellä konttorilla katsastus sedän katsellessa (kuten itse tein) ja sit ei muuta kuin uutta kalvoa laseihin.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom