Konsolipelaajan telkkari 2025

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Franss
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Terve. Onko täällä Oled telkkarin omistavilla mitään kokemusta kuvan kiinni palamisen kanssa? Itse olen aikeissa ostaa ensimmäisen telkkarini ikinä ja palloilen nyt oled ja qledin välillä. Oledissa on kyllä parempi kuvanlaatu, mutta tällaisena murehtijana huolettaa se että ilo jää lyhyeksi kyseisen asian takia. Tv tulee siis peli ja leffa käyttöön ja leffatkin tulee katsottua tekstityksen kanssa. Myöskin todennäköisesti vain viikonloppu käytössä kyseinen härpäke, koska ei tässä näköjään arkisin töiden jälkeen jaksa/ehdi mitään katsella saati pelailla.
Uudemmissa Oledeissa alkaa olla jo omia suojaominaisuuksiakin. En ole huomannut kiinnipalamista reilun 2v kokemuksella Sonyn kohtalaisen laadukkaassa Oledissa. Pelaan, katon leffoja ja sarjoja. Hetkellistä haamukumaa huomannut kirkkaasta kuvasta kun siirtyy tasaiseen harmaaseen, mutta se häviää sekunneissa, ja tätä käynyt tosi harvoin. GTA V pelatessa tuon huomasin. TV mulla saattaa olla tunteja päällä kerrallaan. Sun käytöllä en usko että tulee ongelmaa kiinni palamisen kanssa.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom