Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

mitä vittua.

kävin just hakemassa 360. nyt latailee netistä dashin päivitystä. Luin jokapaikasta, että toi on äänekäs. mut ei voi pelikonsoli olla noin_äänekäs, oikeesti. kokoajan kuuluu tommone tasanen sirinä/hurina, vaikka ei oo ees asemassa levyä. en uskalla miettii miten kova ääni kuuluu kunha 12x dvd lähtee heittämään kiekkoo. joo-o, 2001 valmistettu normiboksi pitää 1/3 verran tuosta ääntä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mitä vittua.

kävin just hakemassa 360. nyt latailee netistä dashin päivitystä. Luin jokapaikasta, että toi on äänekäs. mut ei voi pelikonsoli olla noin_äänekäs, oikeesti. kokoajan kuuluu tommone tasanen sirinä/hurina, vaikka ei oo ees asemassa levyä. en uskalla miettii miten kova ääni kuuluu kunha 12x dvd lähtee heittämään kiekkoo. joo-o, 2001 valmistettu normiboksi pitää 1/3 verran tuosta ääntä.

Pidätkö boksia vaakatasossa vai pystyssä? En tiedä miksi mutta mulla pitää tajutonta meteliä pystyssä ja vaakatasossa on hiljanen.
 
Jos haluut hiljasen mutta paskan niin osta PS3.
 
Mitäs paskaa PS3:ssa on? Hiirenhiljainen, soittaa blu-rayt ja sillä pelaa samat multiplattaripelit kuin boksilla paitsi että nettipelistä ei tarvitse maksaa.
Ite mietin ihan samaa... sit keksin:
No xboxiin voi warettaa pelit ja leffat divx-kurana. Eli köyhästä se on paras. (lue: ainoa vaihtoehto) :lol2:
 
Mitäs paskaa PS3:ssa on? Hiirenhiljainen, soittaa blu-rayt ja sillä pelaa samat multiplattaripelit kuin boksilla paitsi että nettipelistä ei tarvitse maksaa.

Ohjain ihan perseestä.
 
Myös MS panostaa boxiin enemmän kuin Sony PS3:een. Tämän näkee jo siitä että mille alustoille tulee DLC:t ja millekkä ei ;)
 
Ohjain ihan perseestä.

Minun mielestäni taas boksin ohjain on se huonompi, mutta ymmärrän kyllä jos joillakin homma menee toisinpäin.

Myös MS panostaa boxiin enemmän kuin Sony PS3:een. Tämän näkee jo siitä että mille alustoille tulee DLC:t ja millekkä ei ;)

Niin no, jos sen näkee suurempana panostuksena että laitetaan enemmän fyrkkaa pelien extrasisältöön kuin itse laitteeseen niin mikäs siinä. Itse en ladattavasta sisällöstä niinkään välitä, peruspelit kelpaavat.

Hyviä koneita ne kummatkin ovat, vähän vain menee yli tuo että PS3 olisi täysi paska koska Sony ei jaksa vaivautua maksamaan turhista DLC-tauhkojen yksinoikeuksista mitkä eivät kovinkaan paljoa iloa peliin tuo lisää. Sille on sen sijaan LittleBigPlanet mikä on just nyt paras peli ikinä mun kirjoissa. Älyttömän hauska peli. :)
 
No onhan se taas selvä, että se konsoli jonka itse omistaa on paras. Itse ostin pleikkarin lähinnä MGS:n ja FF:n takia, en silloin tiennyt, että FF tulee myös boxille. Olen ollut kyllä tyytyväinen eikä ole ollut mitään ongelmia.
 
Mikkisoftamiehet tulee ja sotkee tänkin topicin Mac vs. PC ketjun lisäksi :lol2:
Mulla on semmonen periaate että MS ei saa minulta euroakaan. Ei siis konsoleita, eikä käyttiksiä heiltä, kiitos.
 
Mikkisoftamiehet tulee ja sotkee tänkin topicin Mac vs. PC ketjun lisäksi :lol2:
Mulla on semmonen periaate että MS ei saa minulta euroakaan. Ei siis konsoleita, eikä käyttiksiä heiltä, kiitos.
Etpähän saa sinäkään ladattavaa sisältöä, OLE HYVÄ :lol2:
 
Mikkisoftamiehet tulee ja sotkee tänkin topicin Mac vs. PC ketjun lisäksi :lol2:
Mulla on semmonen periaate että MS ei saa minulta euroakaan. Ei siis konsoleita, eikä käyttiksiä heiltä, kiitos.

Hyi helvata, fanboy alert. :david:

Oma näkemykseni tähän fanipoikia kuumottavaan aiheeseen:
Itselläni oli valinta PS3:n ja 360:n välillä, päädyin 360:een koska sen sai VGA-kaapelilla telkkuun kiinni, joka oli minulle miellyttävin vaihtoehto (telkku pre-HDMI-LCD). Jälkeenpäin IMO oikein valittu (ylläri), sillä 360 pelit vetoavat paremmin omaan makuuni (Mass Effect, GOW, Crackdown jne), ja multiformaattipelit ovat muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta 360:llä parempia (paremmat grafiikat ja ruudunpäivitys). Lisäksi 360:n dvd-skaalain on aivan erinomainen ja HD-WMV:n, DivX:n ja musiikin toisto ulkoiselta kovolta on ihkua (tosin nämä taitaa plegekin osata?)
Suurin miinus boxissa on tosiaan tuo DVD-aseman suihkumoottoriääni, itse olen sitä vastaan taistellut lyömällä 5.1:een senverran vokkea että naapuritkin kuulee :D. Uuden dashboard-päivityksen mukana tuleva kovoasennusmahdollisuushan poistaa tuon ongelman.

Multiformaattipelien vertailuja
 
Kummatkin on ihan hyviä laitteita omasta mielestäni.
Xbox360 hankin itse sen takia että sille tulee enemmän hyviä pelejä, ohjain on parempi, verkkopalvelut paremmat ja se tuli aikaisemmin kuin ps3.
Onhan ps3:llakin toki pari hyvää peliä mitä ei ole Xbox360:llä.
Verkkopalveluissa se etu on ps3:lla että ne on ilmaiset mutta ei minua kyllä haittaa maksaa vajaata 40€/13kk koodeista mitä huuto.net:ssä myydään tarkalleen 38.5€/13kk koska palvelu on parempi kuin ps3:ssa.
Ps3:ssa on myös se etu että siinä on dvd toiston lisäksi BD toisto mutta kun leffat katson pc:n kautta tv:stä niin...

Suurin syy kuitenkin on itselleni Xbox360 hankinnassa ollut ne parhaat pelit sekä ohjain.

Tuo Wii ei jotenkin lähde sitten yhtään... Ennemmin pelailen vaikka vanhaa Xboxia jolta löytyy paremmat pelit ja ohjain sekä verkkopeli.
 
Tuo Wii ei jotenkin lähde sitten yhtään... Ennemmin pelailen vaikka vanhaa Xboxia jolta löytyy paremmat pelit ja ohjain sekä verkkopeli.

Tää on muuten totta. Oma Wii pölyttyy nurkassa, pelit ovat yksinkertaisesti liian rumia tai vaihtoehtoisesti ohjauskelvottomia. Vähän niinkuin karaoke tjsp, kännissä kaveriporukassa voi vähän aikaa sen kanssa nolostella.
Orkkis-Xboxia sensijaan tulee edelleen hakattua, varsinkin kun pelejä saa hävyttömän halvalla; viimeisimpänä hankintana Urban Chaos: Riot Response, joka on messevää arcadeteurastusta.
 
Tuo Wii ei jotenkin lähde sitten yhtään...
Tää on kyl jännä juttu. Esim pakkotoistolla kukaan ei edes harkitse wiin ostamista ja konsolikeskustelu rajoittuu pleikkariin ja boxiin. Muutenkin harvoin kuulee edes puhuttavan wiistä, mutta silti toi pirun wii myy järkyttäviä määriä :wtf: Kuka sitä oikein ostaa!?
 
Tää on kyl jännä juttu. Esim pakkotoistolla kukaan ei edes harkitse wiin ostamista ja konsolikeskustelu rajoittuu pleikkariin ja boxiin. Muutekin harvoin kuulee edes puhuttavan wiistä, mutta silti toi pirun wii myy järkyttäviä määriä :wtf: Kuka sitä oikein ostaa!?

Ne samat ihmiset ketkä myy sen nopsaan pois paremman konsolin tieltä.
 
Ne samat ihmiset ketkä myy sen nopsaan pois paremman konsolin tieltä.

Tai jättää nurkkaan pölyttymään :D Vähän vedätyksen makua koko vehkeessä, ainoa peli joka on tähän mennessä lunastanut ohjaukseen liittyvät lupaukset on Godfather: Blackhand edition (pelattuna n. 15 peliä...). Kai tuohon jonkun House of the deadin voisi vielä ostaa, sitä ehkä jaksaisi pelatakin.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom