Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

Mitkä näyttöasetukset nyt oikein pitäisi PS3:een laittaa? Mulla on full-hd-telkkari, mutta jos laitan pleikkaan näyttöasetukseksi vain 1080p:n niin esim. GTA4 pyörii tv:ssä sen jälkeen 576-resolla. Tv on Samsung LE37M86.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitkä näyttöasetukset nyt oikein pitäisi PS3:een laittaa? Mulla on full-hd-telkkari, mutta jos laitan pleikkaan näyttöasetukseksi vain 1080p:n niin esim. GTA4 pyörii tv:ssä sen jälkeen 576-resolla. Tv on Samsung LE37M86.

Kai se menee niin että HD-Ready töllöön autom asetus. Full-HD sitten riippuen mitä peli tukee (?).
 
Kai se menee niin että HD-Ready töllöön autom asetus. Full-HD sitten riippuen mitä peli tukee (?).
Voiko sitä 576p:tä valita pois, kuuluuko sen olla valikossa harmaana. Päättelin vain, että jos olisi vain 1080p valittuna niin aina kaikki skaalattaisiin siihen. Mutta nyt esim. GTA4 tulee sillä 576 resolla ellei ruksi kaikkia vaihtoehtoja.
 
Pleikkari 3 60gigan versio, mukaan hdmi-piuha ja kaks ohjainta. Hinta 190e, miten noin halpa? Epäilyttää vähän, onko syytä?

E. Kohtuu nopeasti jos sais kommenttia, pelottaa että lähtee nopeaan tolla hinnalla:)
 
Pleikkari 3 60gigan versio, mukaan hdmi-piuha ja kaks ohjainta. Hinta 190e, miten noin halpa? Epäilyttää vähän, onko syytä?

E. Kohtuu nopeasti jos sais kommenttia, pelottaa että lähtee nopeaan tolla hinnalla:)

No kannattaa hieman kysellä että miksi noin halvalla myy, ei nimittäin ole mitään syytä jos laite on kunnossa.
 
Pitää soittaa ja kysellä tarkemmin kunhan saa liittymän tekemään jälleen yhteistyötä.

:Offtopic: Paljon ois järkevää pyytää pleikka 2 ja n. 40 pelistä?
 
Voiko sitä 576p:tä valita pois, kuuluuko sen olla valikossa harmaana. Päättelin vain, että jos olisi vain 1080p valittuna niin aina kaikki skaalattaisiin siihen. Mutta nyt esim. GTA4 tulee sillä 576 resolla ellei ruksi kaikkia vaihtoehtoja.

Toi GTA 4 ei todellakaan ole mikään 1080p , kannattaa ruksittaa se 720 sieltä valikosta.
 
Ihan sama, mulle ei oo se grafiikka niin justiinsa kunhan pelit on hyviä :lol2:

Prayer, tsekkaa onko plasmassasi VGA-liitäntä ja hommaa Xboxiin VGA-piuha. Sillä voit valita suoraan television natiivireson käyttöön.
(nimim. resoluutiona 1360x768)
 
Pleikkari tuli tänään takaisin, tai siis tuli uusi pleikkari. Nopeaa toimintaa. :)

Sain toisen ohjaimenkin "kaupan päälle", kun lähetin alunperin vain koneen. :D
 
Helvetin boksi laukes jo toisen kerran, ei helvetti sentään. Kovin yritän tästä konsolista pitää mut ei helvetti maistu toimia yli kuukautta putkeen. **tun **ttu.
 
Yritin soitella siitä halvasta pleikkarista mutta oli ilmeisesti jo myyty. Nytten ilmesty 60gigan pleikkari joka sisältää 2 ohjainta, HDMI -johto ja yhden pelin.
Hintaa tälläkin 195e.

Hajoaako noi 60gigan pleikat käsiin vai miksi mua epäilyttää:confused: Pitää tänään soittaa tosta koneesta ja kysellä tarkemmin...
 
Yritin soitella siitä halvasta pleikkarista mutta oli ilmeisesti jo myyty. Nytten ilmesty 60gigan pleikkari joka sisältää 2 ohjainta, HDMI -johto ja yhden pelin.
Hintaa tälläkin 195e.

Hajoaako noi 60gigan pleikat käsiin vai miksi mua epäilyttää:confused: Pitää tänään soittaa tosta koneesta ja kysellä tarkemmin...

Kuulostaa kyllä kusetuksilta noilla hinnoilla, kannattaa olla tarkkana näiden kanssa, eli nouto tai postiennakko lienee järkevää. Mistä muuten noita ilmoituksia katselet?
 
Toi ilmotus löytyy keltasesta pörssistä. Nytten aloin kaivamaan ilmotusta niin myyty näköjään jo. Oli vielä tänään ennen puoltapäivää kun katoin...
 
Huomenna pleikka ja gta4 ostamaan hintaan 380e. Pitää soittaa jos sais vielä vähän hintaa tingattua:P

:kuola:
 
Huomenna pleikka ja gta4 ostamaan hintaan 380e. Pitää soittaa jos sais vielä vähän hintaa tingattua:P

:kuola:

No sehän olikin myyty jos kun soitin. Tuntuu kaikki noi menevän aika nopsaan...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom