Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vitun 2.40 päivitys sotki koko paskan. Onneks käynnistyy sentäs mutta esim. ladatut demot katos jonnekin perseeseen. Ensin ne oli siellä, mutta jumitti koneen, nyt niitä ei näy edes. Pitänee päivittää nyt toi uudempi.
 
Pitäisiköhän hommaa ps3 itsekin, saisi reilulla 50 egellä liittymän kylkiäisenä jos tyttis vaan suostuu vaihtamaan liittymää.. ;)

Tuo hopeinen kuumottaisi kovinkin, en ole kyllä kauppojen hyllyillä niitä nähnyt. (Japanissa siis luonnollisesti)

Mitenkäs nuo bluray-leffat, ovat ilmeisesti aluekoodattuja?
 
Laittakaa ny jumalauta suora linkki tohon päivitykseen, jos sellaisen löydätte. Vittu, että voi tuntua hankalalta yhden päivityksen hakeminen :curs::curs::curs::curs:
 
Älä pidä sitä pleikkaria pystyssä... Ei ilma kierrä yhtä hyvin ku jos on vaakatasossa.

Nordisc Filmiltä, joka vastaa ps3 huolloista, niin tuttu kertoi, että monesti ylikuumenemisvauriot on tullu koneille jotka on ollut pystyssä.

Mutta toi PS3-huolto on kyllä paljon nopeempaa kuin xbox-huolto, jos nyt yhtään lohduttaa...:)

Hoho, mahtokohan itellä olla hyvä tuuri, kun oli tollasen vuoden verran pystyssä eikä mitään ongelmia siunaantunut :D
 
Hoho, mahtokohan itellä olla hyvä tuuri, kun oli tollasen vuoden verran pystyssä eikä mitään ongelmia siunaantunut :D

Niin... Tuskin suurimpaan osiin koneista mitään vikoja tuleekaan. Harmi homma tommonen ylikuumeneminen on, mutta ei toi pystyasento varmaan yksin sitä aiheuta.

Mutta näin vois sanoa, että jos pystyy, niin kannattaa pitää vaakatasossa, ihan vaan varmuuden vuoksi.
 
Noniin, tuli ensimmäinen ärsytyksenaihe X360:lla vastaan. Eli ulkoiselta kovalevyltä musiikkia soittaessa laitteen "random"-ominaisuus ei ole aidosti random, vaan skippailee välillä samassa järjestyksessä biisejä, joka tuntuu vähän siltä kuin kuuntelisi radion soittolistaa. Kun on ulkoiselle virittänyt muutama tuhat biisiä niin ei oikeen hymyilytä konsolin hinkatessa samassa järjestyksessä kuin päivää aikaisemmin...

Siinä se nyt vihdoin on, kyllä kelpaa pelata. :)

hd.jpg

Tästä voisikin heittää kuvavertailua omaan setuppiin niin voidaan todeta perustavanlaatuinen ero 360-nörtin ja PS3-pelaajan välillä :hyvä:
nerdstuff.jpg
 
Olin juuri vastaamassa tähän että en halua boksia mitä saa olla joka kolmas kuukausi korjauttamassa mutta arvatkaapa mitä, enpäs sanokaan, nimittäin tänään meni pleikkarista grafiikkapiiri paskaksi todennäköisesti ylikuumentumisen takia sillä heittelee artifakteja ruudulle. Telkkari tuli ja pleikkari lähtee takuuhuoltoon. Arvatkaapa vituttaako. :curs:
Mulla ollu Plege huollossa nyt 3 ja puol viikkoa. Levyasema rupes kikkaileen, kun vaihdoin pystyasennosta vaakaan.

Tässä kuva omasta kulmauksesta (Pleikkari olisi tuolla oikealla alhaalla horin paikalla)
 

Liitteet

  • kulmaus.jpg
    kulmaus.jpg
    56,6 KB · Katsottu: 249
Joopajoo, Nordisk Filmin puhelinaspa on lomalla kuun puoleenväliin asti eivätkä vastanneet aamulla lähetettyyn mailiin vielä tänään ollenkaan. Noh, ei auta kuin odotella.
 
Noniin...


Tunti tuli pelailtua tolla Frag FX-ohjaimella ja aika kujalla olin. Vasemman käden tatti toi suuria tuskia, kun siihen ei ollut tottunut. Tähtääminen hiiren kanssa oli oikein hyvä, mutta kun en jaksanut alkuun alkaa nappeja säätämään, niin aika helposti sitä sai pataa. Varsinkin kun ei tullut takaraivosta, että mitä mistäkin napista tapahtuu, niin tottuminen oli tosi vaikeaa. Noita nappeja saa kuitenkin vissiin aika helposti muuteltua, joten toi ei pitäis olla mikään ongelma jatkossa.

Hiiri oli sellanen ihan perus-hiirulainen. Ei tosiaan mikään huippu, mutta olen sitä mieltä, että kun ton kanssa tulee sinuiksi, ni aika vähän tota tatti-ohjainta enään kaipaa. Pikkasen enemmän olis saanut olla sensitiveä, kun ajoi ajoneuvoilla.

Mutta loppusanoiksi sanoisin, että hinta-laatusuhde oli kohillaan. 58e tosta setistä ei ollut paha ja kun tohon vielä kunnolla tottuu, niin pidot paranee.

Nyt
:3:
 
Joopajoo, Nordisk Filmin puhelinaspa on lomalla kuun puoleenväliin asti eivätkä vastanneet aamulla lähetettyyn mailiin vielä tänään ollenkaan. Noh, ei auta kuin odotella.

Mulla ensimmäinen 60 giganen PS3 lopetti lukemasta levyjä, uuden 60 gigasen saaminen kesti 6 viikkoa, pitkä aika ilman leffoja. Tarjosivat ensin hyvityksenä ensin uutta 40 gigasta + yhtä peliä, ei kiitos.
 
Nopealta kyllä vaikuttaa tuo Nordisk Filmin asiakaspalvelu kun on kolme päivää tässä odoteltu täysin ilman vastausta. Hyvässä lykyssä puhelinaspa ehtii tulla lomilta ennenkun saavat vastattua mailiin. Raivostuttavaa. :curs:

Sitten kun itse koneen korjaamiseen menee useampi viikko niin voi jessus. Mutta toivotaan että sieltä olisi vaan joku yksittäinen komponentti kärähtänyt mikä on helppo vaihtaa.
 
Jees, nopealta kyllä vaikuttaa tuo Nordisk Filmin asiakaspalvelu kun on kolme päivää tässä odoteltu täysin ilman vastausta. Hyvässä lykyssä puhelinaspa ehtii tulla lomilta ennenkun saavat vastattua mailiin. Raivostuttavaa. :curs:

Sitten kun itse koneen korjaamiseen menee useampi viikko niin voi jessus. Mutta toivotaan että sieltä olisi vaan joku yksittäinen komponentti kärähtänyt mikä on helppo vaihtaa.
Mulle soittivat prismasta eilen, että nyt on PS3 matkalla kohti prismaa. Oli huollolla ollut ongelmia saada osia tohon 60gigaseen. Prisman ukko sano, et yrittää haistella jotain bluray leffaa mulle hyvitykseks.
 
Mitä ihmettä? Ja minä kun luulin että vaan X360:et hajoilevat.
 
Mulle soittivat prismasta eilen, että nyt on PS3 matkalla kohti prismaa. Oli huollolla ollut ongelmia saada osia tohon 60gigaseen. Prisman ukko sano, et yrittää haistella jotain bluray leffaa mulle hyvitykseks.

Minulla on 40-gigainen malli eli tuo mitä Suomessa myydään, jospa siihen saisi osia vähän paremmin kun yleisempi on. Toivotaan parasta mutta pelätään pahinta. Harmittaa kyllä hieman kun noin tunnin ehdin pelata uudella telkkarilla ennenkun pleikkari kosahti. :(

Laitoin nyt kakkospleikkarin (joka on btw kestänyt 7 vuotta, ihan ekasta erästä mitä Suomeen tuli) tuohon uuteen töllöön kiinni että olisi jotain pelattavaa, mutta näyttää ihan sikarumalta tarkalla ruudulla. :D Ja kun niissä peleissä ei ole edes kunnolla 16:9 tukea. Mutta näillä mennään.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom