Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

Jos HD DVD aseman ostaa niin kaupanpäälle saa 5 HD DVD elokuvaa eli ns. ilmaisena tulee asema.
Ja kuitenkin nyt puhutaan pelikonsoleista.

Meinaat ettei Blu-ray:n tarjoamasta kapasiteetista ole hyötyä tulevaisuuden peleissä?

..tykkään kuunnella pelin ääniä ennemmin kuin konsolin.

Samoin.

Nettipeli on ilmainen ja sen kyllä huomaa.

Niin huomaa, ei tarvi laittaa yhtään rahaa siihen.

Et muuten maininnut edes tärkeimpiä eli pelejä ne todellakin on Xbox360:llä ylivoimaisesti parhaat ja tulevaisuuskin kallistuu Xbox360 puolelle mukavasti.

Makuasia. Olen erittäin tyytyväinen PS3 pelitarjontaan, nyt sekä tulevaisuudessa. Liikaa pelejä sellasenaan, ei ehdi kun murto-osaa pelaamaan. Paskat jää kaupanhyllylle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meinaat ettei Blu-ray:n tarjoamasta kapasiteetista ole hyötyä tulevaisuuden peleissä?
Mä olen PS3-leirissä (omistan PS3:n enkä ole aikeissakaan hankkia XBOX360:stä), mutta tuo on hiukan heikko argumentti. Normi-DVD:lle mahtuu aika kivasti tavaraa, lähinnä tuo Blu-Ray mahdollistaa panostamisen mahtipontisiin prerendattuihin väli/alkuanimaatioihin. IMO Blu-Rayn suurempi kapasiteetti on aika nonissue konsolisodassa.

Makuasia. Olen erittäin tyytyväinen PS3 pelitarjontaan, nyt sekä tulevaisuudessa. Liikaa pelejä sellasenaan, ei ehdi kun murto-osaa pelaamaan. Paskat jää kaupanhyllylle.
No jaa, kyllähän tuo PS3-pelitarjonta voisi olla parempikin. Kunhan uudet MGS:t, GTA4:t jne. hittipelit saadaan markkinoille (vaikka osa tuleekin molemmille) niin tämäkin puoli pikkuhiljaa tasoittuu. PS3-julkaisu lähti liikkeelle todella heikolla pelivalikoimalla ja oikeastaan vasta nyt on tarjolla jotain oikeasti hyviä pelejä.

Missä PS3 loistaa on tuo kotiteatteri/viihdekeskuspuoli
- kaikissa PS3:ssa on mukana loistava Blu-Ray toisto ja (HDMI-liitäntä), joka käytettävyydeltään ja kuvanlaadultaan on tällä hetkellä markkinoiden paras verrattuna high-end yksittäissoittimiin. Ainut ongelma on puhkun hienoinen melu; XB360 tuottaa sen verran enempi melua että vakavasti otettavana leffapyörittimenä se on IMO täysin käyttökelvoton
- PS3:een on myös tulossa kivasti lisää parannuksia tuonne networked-mediakeskuskäyttöön (joka on varsin toimiva jo nyt), muunmuassa DivX-yhteistyön kautta

Xbox:in modeista mahdollisista mediakeskus jne. modeista on turha puhua mitään; ne on kuitenkin ainoastaan marginaalisen käyttäjäryhmän juttuja.

P.S. En kyllä ymmärrä miksi PS3:sta piti tehdä tuollainen voileipägrillin näköinen laite; mun on tehnyt mieli tulostaaa OBH Nordican logo siihen päälle :D
 
Meikä nyt kans heittää tänne sit perusteluja miks itte päädyin Xbox 360. Elikkäs, tällä hetkellä ainakin mun makuun parempi pelitarjonta, ohjain tuntuu paljon mukamukavammalta kuin ps3 ja myös liven takia, jota on kehuttu melkoisesti ja onhan se loistava, ei paljoo paina maksaa sitä 60e vuodes.
 
Onko Boxissa USB paikkoja, jos on niin toimiiko siinä esim. näppis ja hiiri plug&play systeemilllä?

Voi olla, että olen kysynyt jo.
 
Kannattaa. Siinä menee ainakin 5 vuotta ennenkö tulee mitään uusia konsoleita näiltä.
 
En ala itse listaamaan mielettömiä määriä pelejä niin laitan nyt suoraan linkit joista kyllä näkee melko hyvin mitä tarkoitan.
Sivusto kerää arvostleujen keskiarvon kaikista arvosteluista.

http://www.metacritic.com/games/xbox360/scores/

http://www.metacritic.com/games/ps3/scores/

PS3:sen hyvät pelit on miltei kaikki Xbox360:lläkin mutta Xbox360 hyvät pelit eivtä ole saatavilla PS3:lle.

Työn puolesta tulee myös itse pelattua kummallakin konsolilla sekä Wii:llä.

Edelleenkin itse painotan tuota seikkaa että pelinkehittäjät eivät millään ole pystyneet kehittämään pelejä ps3:lla niin hyviksi, kuin ne voisivat olla konsolin lyhyen olemassaolon takia.
Katsoppa ihan vertailun vuoksi xbox360 julkaisu vuonna saamien pelien arvosanat. Ei xboxillekaan niin sanottuja huippupelejä tullut samantien kun konsoli oli ulkona, vaan siihen meni se pari vuotta.
 
Kannattaako enää hankkia boxia vai tuleeko kohta taas joku uusi, xbox 720 :D tms...?

Kannattaa hankkia.

Ei varmasti ole lähiaikoina tulossa uutta ja pelitarjontaa tosiaanon ja hyvää sellasita.
 
Edelleenkin itse painotan tuota seikkaa että pelinkehittäjät eivät millään ole pystyneet kehittämään pelejä ps3:lla niin hyviksi, kuin ne voisivat olla konsolin lyhyen olemassaolon takia.
Katsoppa ihan vertailun vuoksi xbox360 julkaisu vuonna saamien pelien arvosanat. Ei xboxillekaan niin sanottuja huippupelejä tullut samantien kun konsoli oli ulkona, vaan siihen meni se pari vuotta.


Tuo ei ole mikään syy.
Minua kuten varmasti suurinta osaa kiinnostaa se mitä on nyt ja vain sillähän on väliä.
 
Tuo ei ole mikään syy.
Minua kuten varmasti suurinta osaa kiinnostaa se mitä on nyt ja vain sillähän on väliä.

Tuohan juuri on se syy :D juuri esim. tuon seikan takia nhl 08 oli ps3:lla 30 fps kun xboxilla taas 60, mutta ei siitä sen enempää tuskin löytyy koskaan yksimielistä voittajaa konsolisodalle. ps3 forever:haart:
 
Mä en nyt tajuu mitä te niistä peleistä höpötätte? Ostin PS3:en 5kk sitten, ja heti alusta asti on ollut hyviä pelejä pelattavana; Motorstorm (etenkin online) + Resistance, ja nyt hakannu tolkuttomasti COD4:sta. Mitä vielä pitäs olla? Ja lisää pukkaa koko ajan.. Kohta tulee UT3 jne.
 
Mä en nyt tajuu mitä te niistä peleistä höpötätte? Ostin PS3:en 5kk sitten, ja heti alusta asti ollut hyviä pelejä pelattavana; Motorstorm (etenkin online) + Resistance, ja nyt hakannu tolkuttomasti COD4:sta. Mitä vielä pitäs olla? Ja lisää pukkaa koko ajan..


Aivan totta, ja ensivuosi näyttää todella hyvältä MGS4, GTA4, Gran Turismo 5, Killzone2, Soccom, Unreal Tournament, battlefield, Devil may cry 4, Haze ymsyms. Etenkin moninpelien osalta. Ja moni noista on pleikan yksin oikeus pelejä.
 
Tuohan juuri on se syy :D juuri esim. tuon seikan takia nhl 08 oli ps3:lla 30 fps kun xboxilla taas 60, mutta ei siitä sen enempää tuskin löytyy koskaan yksimielistä voittajaa konsolisodalle. ps3 forever:haart:

Et nyt tainnut tajuta pointtia :D
Siis tarkoitin sitä että mitä hemmetin väliä sillä on enään mitä XO pelit on ollut ja minkä takia PS3 pelit ei nyt ole niin hyviä?

Eiköhän ole pääasia että mitä on NYT!!!
 
Mä en nyt tajuu mitä te niistä peleistä höpötätte? Ostin PS3:en 5kk sitten, ja heti alusta asti on ollut hyviä pelejä pelattavana; Motorstorm (etenkin online) + Resistance, ja nyt hakannu tolkuttomasti COD4:sta. Mitä vielä pitäs olla? Ja lisää pukkaa koko ajan.. Kohta tulee UT3 jne.

No vaikka se että se tarjonta on selkeästi laimeampi kun xbox360:llä.
Hyviä ok pelejä on PS3:lla kyllä mutta kun itse ainakin haluan tosi hyvää tarjontaa. Ja kun nuo multiformaatti pelit on Xbox360:llä parempia miltei jokainen jo yksinpeliltäänkin. Sitten vielä verkkopuolella jokainen peli on parempi :)
 
Mä en nyt tajuu mitä te niistä peleistä höpötätte? Ostin PS3:en 5kk sitten, ja heti alusta asti on ollut hyviä pelejä pelattavana; Motorstorm (etenkin online) + Resistance, ja nyt hakannu tolkuttomasti COD4:sta. Mitä vielä pitäs olla? Ja lisää pukkaa koko ajan.. Kohta tulee UT3 jne.

Tietenkin on vaikea tajuta jos on pelannut vaan PS3 "huippupelejä" mitkä hukkuu XO:n maailmassa harmaaseen keskimassaan... :D No ei vaineskaan, kaikki ne hyviä o. PS3, XO ja Wii.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom