- Ikä
- 41
Asukset on paskoja
totta.
nimim. 3 asuksen rikkoutumista 2v sisään ostopäivästä todistanut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asukset on paskoja
Asukset on paskoja
Ei todellakaan ole. Työpaikalla suurimmaksi osaksi Asusta emona, oisko joku pari-kolme levinny 5 vuoden aikana. Konekanta n.200 työasemaa.
Mä en tiedä mistä te revitte näitä "faktoja". :wtf: Joku saattaa vielä ottaa tosissaan.
mikä soketti?
voi olla että vikaa on sit vaan amd:n kannoissa..Onhan noita ollut, Pentium 4 lähtien socket 775.
Saako 4Gt muistista nykyään vielä hyötyä? Käyttöjärjestelmäksi tulee Vista.
En haluaisi mollata Vistaa mutta itse ostin juuri HP:n läppärin missä on Bussines Vista ja en pidä siitä lainkaan se ei toimi kunnolla on hidas ym. olen myös kuullut samaa muista versioista ja tällä viikolla luin uusimmasta mikrobitistä että Vistaa ei kannata hommata vielä koska siihen ei ole tullut tietoturva päivityksiä vielä (Service pack).
Vistaa ei kannata ostaa edes SP1:n julkaisun jälkeen, sanoo Tietokone-lehti.
Boxicoolerilla prossun lämpötila idlenä 42 astetta ja kuormituksessa 49 astetta. Tämä siis @3GHz. Tuota korkeammalle minulla ei ole mitään tarvetta edes yrittää.Kannattanee sitten ostaa joku kunnollinen jäähdytin tuolle prosessorille, voi olla että se ei tikitä enää ihan täysin kädenlämpöisenä noissa nopeuksissa :D