Kone hyytyy välillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lycanth
  • Aloitettu Aloitettu
arvasin että jotain tällästä tapahtuu kun rupee leikkimään tollasten 3. party softien kanssa.

Niin sen täytyy olla :D

Itsessä tai koneessa ei voi olla mitään vikaa, ne on ne uudet softat joita käytetään miten osataan :rolleyes:

Hyvä kuitenkin jos nyt toimii paremmin :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mixu sanoi:
1) toivottavasti tarkoitit "3-4 kertaa vuodessa" :eek:
2) Windows 98 on niin kauhea susi että. Mikään uusi ei toimi 100% sen kanssa, tietoturva (mikä tietoturva??) on esterin etupuolelta.....

Pitää ihmetellä kyllä mitä ihmiset oikein tekee winkuilleen... itse olen tehnyt tasan neljä asennusta windowsille viimeisen 7v aikana. Yhden 95:lle, kaksi 98:lle (alkoi hidastelemaan prkl) ja viimeisen XP:lle. Ja tosiaan käytän konetta kyllä aktiivisesti. 95-koneen seuraava omistaja sai hyydytettyä 2.5v itsellä vakaasti pystyssä olleen järjestelmän vajaassa kahdessa kuukaudessa käyttökelvottomaksi. Olisko ollut sitten vaan hillitöntä tuuria vai mitä? :D

Mixu:
1) toivottavasti tarkoitit "3-4 kertaa vuodessa"
2) Windows 98 on niin kauhea susi että. Mikään uusi ei toimi 100% sen kanssa, tietoturva (mikä tietoturva??) on esterin etupuolelta.....

1) Kyllä, tarkoitin 3-4 kertaa vuodessa. Oon vaan niin käsi näiden winkkujen kanssa, et en osaa tehdä muuta kuin format c:\ :eek:
2) En ole tavannut vielä yhtään hyvää wintoosaa...ei sitä varmaana tule ikinä markkinoille... :rolleyes:

Mun koneeseen ei vaan onnistu päivittää käyttistä. On siinä käyny muutama nero kattelemassa ja ihmettelemässä miksi ei saa asennettua esim 2000:sta. En tod. tiedä mistä johtuu moinen koneen kiukuttelu.

Tähän kädettömyyteen liittyen, vielä yx pieni puolityhmä kysymys: Mistä/miten ton quote saa laitettua viestin alkuun? :zzzz:

Kun on peruslaiska, niin ei jaksais lukee ohjeita...insinöri ei tarvii ohjeta. ;)

Ei sattumoisin ole kovot RAIDissa ja xp/2000 asennuksessa sitten ei lähde menemään, koska ei löydy RAID-ajureita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom