Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lasikuitujeesus sanoi:Aerobinen on mielestäni tärkein tekijä dietillä. Mitä korkeammalla pystyy kalorit pitämään (ja siis silti polttamaan rasvaa), sen parempi lihan säilymisen (ja jopa kasvamisen) kannalta.
Niin että mieti, mikä tulisi olemaan liikunnan määrä ja katso sen pohjalta syöminen. Tai jotain.
Carbon sanoi:Mutta siis jos aeroobisen suorittaa muulloin kuin aamulla, niin eikö se ole aika +- 0? Joko syöt vähmmän ja istut sohvalla, tai sykit lenkillä ja syöt vähän enemmän. Itse olen nyt dieetillä ja olisi kiva saada tämä asia selväksi
En ole mikään asiantunja, mutta eikö kaloreiden vähentäminen hidasta aineenvaihduntaa toisin kuin aerobinen. Tietysti molemmat yhdessä on dietin päätekijät, mutta mieluummin valitsisin pelkän aerobisen kuin pelkän ruoan vähentämisen em. syystä. Siis lopputuloksen takia. Kaikki kestävyysliikunta on saatanasta tällaiselle tervakeuhkolle.Carbon sanoi:Mutta siis jos aeroobisen suorittaa muulloin kuin aamulla, niin eikö se ole aika +- 0? Joko syöt vähmmän ja istut sohvalla, tai sykit lenkillä ja syöt vähän enemmän. Itse olen nyt dieetillä ja olisi kiva saada tämä asia selväksi
lasikuitujeesus sanoi:mutta eikö kaloreiden vähentäminen hidasta aineenvaihduntaa toisin kuin aerobinen. QUOTE]
Luulet että tuo oli maailmankaikkeuden avainsana, kiitos näinhän se varmaan on en vaan ole tullut ajatelleeksi... noh tänäaamuna 7.00 oli ensimmäinen HIIT
Disabled sanoi:haha, tänään 07.00 tosiaan oli ensimmäinen HIIT. Oon nyt tunnin yskinyt verta keuhkoista lenkin jälkee :D Perkele ku ottaa joku 3min tiukille, saatana.