Kommenttia mun dieetistä - tiukaks hyvissä ajoin ennen kesää!

Tuleeko Kofeiiniin toleranssia? Ajattelin vain, että jos on napsinut järjettömiä määriä Kofua niin ei ole ihme jos ei pärise pienemmät määrät jos tuohon aineeseen tosiaan tuota toleranssia tulee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aerobinen on mielestäni tärkein tekijä dietillä. Mitä korkeammalla pystyy kalorit pitämään (ja siis silti polttamaan rasvaa), sen parempi lihan säilymisen (ja jopa kasvamisen) kannalta.
Niin että mieti, mikä tulisi olemaan liikunnan määrä ja katso sen pohjalta syöminen. Tai jotain.

lasikuitujeesus sanoi:
Aerobinen on mielestäni tärkein tekijä dietillä. Mitä korkeammalla pystyy kalorit pitämään (ja siis silti polttamaan rasvaa), sen parempi lihan säilymisen (ja jopa kasvamisen) kannalta.
Niin että mieti, mikä tulisi olemaan liikunnan määrä ja katso sen pohjalta syöminen. Tai jotain.

Mutta siis jos aeroobisen suorittaa muulloin kuin aamulla, niin eikö se ole aika +- 0? Joko syöt vähmmän ja istut sohvalla, tai sykit lenkillä ja syöt vähän enemmän. Itse olen nyt dieetillä ja olisi kiva saada tämä asia selväksi :)

Carbon sanoi:
Mutta siis jos aeroobisen suorittaa muulloin kuin aamulla, niin eikö se ole aika +- 0? Joko syöt vähmmän ja istut sohvalla, tai sykit lenkillä ja syöt vähän enemmän. Itse olen nyt dieetillä ja olisi kiva saada tämä asia selväksi :)

Darn kun en laiskana miehenä koskaan tallenna viitteitä, mutta jonkun sellaisen mukaan aerobisen nosto ja kalorien lasku näkyy about samana asiana, mitä tulee siihen millaisena keho nälänhädän näkee.

tuleehan tuota jääurheilua paljon viikossa tehtyä, että aerobistakin on paljon mukana..

..niin tuolta nyt jäi tuo yks kohta triidin alusta poies ku siihen aiemmin oli tarkoitus kommentoida. Eli AT kommentoi että tommoset makkarat pois niin siinä makkarana tarkotin lähinnä näitä kalkkunafileitä sun muita paljon prodea sisältäviä kalliita leikkeitä, en lenkkimakkaraa. Ja nehän varmaan ajaa saman asian kuin vaikkapa tonnikala jota reilun vuoden jaksoin syödä, nykyään se ei enää tahdo mennä alas.. niin ja juustokinhan on täysin hiilaritonta yleensä (ainakin ne mitä olen syönyt olen sillä perusteella valinnut) kun tarkoitus on vetää illalla mahollisimman vähillä hiilareilla.

Carbon sanoi:
Mutta siis jos aeroobisen suorittaa muulloin kuin aamulla, niin eikö se ole aika +- 0? Joko syöt vähmmän ja istut sohvalla, tai sykit lenkillä ja syöt vähän enemmän. Itse olen nyt dieetillä ja olisi kiva saada tämä asia selväksi
En ole mikään asiantunja, mutta eikö kaloreiden vähentäminen hidasta aineenvaihduntaa toisin kuin aerobinen. Tietysti molemmat yhdessä on dietin päätekijät, mutta mieluummin valitsisin pelkän aerobisen kuin pelkän ruoan vähentämisen em. syystä. Siis lopputuloksen takia. Kaikki kestävyysliikunta on saatanasta tällaiselle tervakeuhkolle.

lasikuitujeesus sanoi:
mutta eikö kaloreiden vähentäminen hidasta aineenvaihduntaa toisin kuin aerobinen. QUOTE]

Luulet että tuo oli maailmankaikkeuden avainsana, kiitos :) näinhän se varmaan on en vaan ole tullut ajatelleeksi... noh tänäaamuna 7.00 oli ensimmäinen HIIT :)

haha, tänään 07.00 tosiaan oli ensimmäinen HIIT. Oon nyt tunnin yskinyt verta keuhkoista lenkin jälkee :D Perkele ku ottaa joku 3min tiukille, saatana.

Disabled sanoi:
haha, tänään 07.00 tosiaan oli ensimmäinen HIIT. Oon nyt tunnin yskinyt verta keuhkoista lenkin jälkee :D Perkele ku ottaa joku 3min tiukille, saatana.

jep, 4min ja verenmaku suussa. Tällä aeroobisella kunnolla ei pitkälle pötkitä :) no onneks kunto paranee nopeesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom