Kommentteja läppäristä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tossa tehoa on. 2,1 giganen prossu varmaankin riittää. 40 gigaa kovoa ei ehkä ole niin hirveästi mutta eiköhän perus käyttäjä sillä pärjää.

Originally posted by BFL2002
Jos täällä on alanmiehiä niin kommentoikaa olisiko seuraavanlainen värkki hyvä ostos:

http://www4.gnt.fi/scripts/GNTNet.d...N-141100-001&V=3&ID=5055154&HINTA=1275&LANG=0

Hintaa olisi 1260e, tulee kotikäyttöön. Itse en näistä sen enempää ymmärrä kuin että muistia ja kovoa on kai ihan riittävästi peruskäyttöön, näytönohjain on ihan asiallinen. Tuo amd prosessori on ihan uusi tuttavuus

:david:

Kyllä toi on ihan riittävä kotikäyttöön. Tosin jos käytössäsi on laajakaista tai joku muu nopea nettiyhteys, niin toi 40gigaa kyllä täyttyy suht nopeasti, mikäli videoita ja musiikkia tulee imuroitua.

jutskia, mitä tuli mieleen:

- ei levykeasemaa.. sitä kuitenkin vielä joskus tarvitsee, harvemmin kuitenkaan nykyään.

- ei infrapunaa... miten hoidat kännykkäyhteyden? bluetoothiakaan ei tainnut olla.

- kummatkin muistipaikat täynnä (2x256Mb)

- suomenkielinen winXP home edition, grrrr...:curs:

muuten varmaan ok paketti

Originally posted by voda
jutskia, mitä tuli mieleen:

- ei levykeasemaa.. sitä kuitenkin vielä joskus tarvitsee, harvemmin kuitenkaan nykyään.

No joo. Ei toi levykeasema ole enään mikää must juttu. Kannattaa mielummin hankkia usb-muisti. Toimii yhtä helposti kuin disketti ja kapasiteetti/luotettavuus aivan eri tasolla.

Re: Re: Kommentteja läppäristä

Originally posted by Pate83
Kyllä toi on ihan riittävä kotikäyttöön. Tosin jos käytössäsi on laajakaista tai joku muu nopea nettiyhteys, niin toi 40gigaa kyllä täyttyy suht nopeasti, mikäli videoita ja musiikkia tulee imuroitua.

No jaa. Mulla on ollu yli vuoden adsl ja 40 gigan kovalevy, hyvin sillä pärjää, kunhan käyttää roskista säännöllisesti. Mitä niitä filmejä säilyttää katsomisen jälkeen? Luontoelokuvat toki kestävät muutaman katselukerran. :D

Musiikkimaku mulla on kyllä sen verran rajoittunut, että se saattaa osaltaan auttaa levyn hidasta täyttymistä.

Kyllähän tuo vaikuttaa olevan ihan kunnollinen peli, työkaveri osti just tällä viikolla tollasen ja oon itsekin päässy sitä käyttämään. Näppäimistöä en kehuisi, mutta kyllä siihenkin varmaan tottuu. Tehokkuus on hyvä, kiintolevy melko pieni mutta nopea. Muistaakseni se sanoi maksaneensa siitä n. 1000 euroa (taisi olla alennus jossakin Expert-liikkeessä Helsingissä tai Espoossa). Joten kyllä noita halvemmallakin taitaa saada...

Aika edullisesti on kieltämättä sitten saanut...MBNetin hintaseurannassa on ilmeisesti mukana vain ns. atk-putiikit eli nuo Expertit ja muut vastaavat ei sieltä löydy...

Originally posted by mik99
mulla on kovalevyn koko 6,4gt..:lol2:

Sullahan on ronskin kokoinen kovo:

Itselläni tän hetkinen kovo 4gt.:D

Mulla palomuurireititinwebproxydhcppalvelin koneessa 3 gigaa.

Omassa koneessa on 240 gt.

Ja kyllä tuolla pärjää.

Ja muistakaa, että AMD:n gigahertsejä ei aivan suoraan pentiumin herzeihin verrata..

Eikö kannettavissa ole akun kesto tosiaan enempää kuin tuon 2,5h? kuullostaa todella vähältä...

Ite jäisin kyllä BToothia ja levykeasemaa kaipaamaan, muuten kone vaikuttaa ihan hyvältä hintaansa nähden.

Originally posted by Pate83
No joo. Ei toi levykeasema ole enään mikää must juttu. Kannattaa mielummin hankkia usb-muisti. Toimii yhtä helposti kuin disketti ja kapasiteetti/luotettavuus aivan eri tasolla.
Ei sitä levykeasemaa todellakaan tiedonsiirtoon enää tarvita! Mutta BIOSin päivitys hoituu edelleen levykkeiden avulla (no joo, ainakin DELL- laptopeissa on myös lennossa flashaava biospäivitys käytettävissä).... myöskin boottilevykei on kova sana, kun kone on paskana, bootti-CD on vielä hieman tuhlausta.

Ihan hyvältä vaikuttaa (vaikka olenkin kaukana alan miehistä), mulla on tästä vähän järeämpi versio nyt pari kuukautta vanhana, on 80 gigaa ja polttava DVD nyt ainakin ja tyytyväinen olen ollut...kyllä tolla 40 gigalla pärjää ja jos siinä on ees polttava cd niin polttaa ne leffat levyille ja poistaa kovalevyltä...

Eikä noi ulkoset kovalevyt nyt niin sikahintasia ole, että jos on joskus tarvetta niin ostaa sellasen!!

Ja mihin sitä diskettiä tarvii?? jos on ADSL onnistuu tiedostojen siirto vaikka messengerin kautta ja USB muisteja saa monenkokosia ja on kätevä käyttää...XP tunnistaa sen kun tökkää porttiin!!

Että eikun ostamaan vaan...:whip: (mun mielipide)

Omalla kohdallani ainakin koulu - koti akselilla tiedonsiirto on edelleen levykeaseman varassa. Ja sitten vielä kesällä piti tuo bios flashata, kun se ilman näkyvää syytä tyhjeni. Minä kyllä kaiken varalta tuota levykeasemaa vielä kaipailisin.

Originally posted by polestar
Muistaakseni se sanoi maksaneensa siitä n. 1000 euroa (taisi olla alennus jossakin Expert-liikkeessä Helsingissä tai Espoossa). Joten kyllä noita halvemmallakin taitaa saada...

Kehtaisitko varmistaa kaveriltasi paljonko se maksoi tosta koneesta ja, jos todella niin halvalla sai niin mistä liikkeestä? Itse olen juuri tuollaista pakettia etsinyt mutta ei niitä ole tonnilla löytynyt.

Originally posted by Woland
Minä kyllä kaiken varalta tuota levykeasemaa vielä kaipailisin.

Oon itsekin sillä tavalla vanhanaikainen että kone kuin kone, niin kyllä pitää olla levykeasema ja buuttikorppu siihen kaiken varalta. Sä et voi koskaan tietää aivan varmasti miten kusisessa paikassa MBR menee sileäksi ja Windows vaan sitten heittää sinistä tai mustaa ruutua kun pitäis saada kone käyntiin. Ja erityisesti jos tulee joskus intoa ruveta värkkäämään Linuxin kanssa niin korput on edelleen tarpeellisia.

Tarpeeksi iso kiintolevy + polttava DVD/CD-Rom asema + levykeasema

:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom