Komerot mittatilaustyönä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Mistäs saisi edullisesti esim. liukuovilla varustetut komerot? Liukuovi.net tuntui äkkiseltään aika kalliilta, saattoi kyllä johtua ovivalinnastamme. Toki saa ehdottaa myös normaalilla ovilla varustettuja komeroita. Mittatilaus on ainoa vaihtoehto, koska tuo on niin ongelmallisen kokoinen rakonen, 250cm x 156cm.

Irtonaiset liukuovet/ostopaikka käyvät myös, hyllyjärjestelmä on helppo rakentaa myös itse.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onhan noita kalustefirmoja. tekevät itse mittatilauksena tyyliin kaikki, paitsi monimutkaiset ovet tilaavat jostain muualta.

Meillähän on tässä ollut samanlaisia hankintoja. Jos vaikka kävisin tarkastamassa sen sohvan, johon päädyit.

Mutta asiaan... Itse tilasin komerot Sarmantti liukuovimyymälästä. En tiedä miten tarkka toi mainostamiskielto on, joten en nyt laita suoraa osoitetta. Vantaan Petikosta löytyy. Itse etsin jokapaikasta sopivia komeroita ja tuolla Petikossahan niitä kaikenlaisia liikkeitä oli, joten siellä tuli pyörittyä. Olin jo menossa ohi tuosta liikkeestä, kun oli aika huomaamaton julkisivu myymälällä. Siis todella vaikea tietää miten hyvä liike oli, jos ulkoapäin tilannetta tarkastelee.

Siellä sai kuitenkin suunnitella komerot tarkkaan ja toimitus oli nopeaa ja joustavaa. Tavaraa sai lisää helposti jos halusi päivittää tilausta. Komeroiden sisäosat on valmiita moduleita, joten kokoaminen on todella nopeaa. Ei siis tarvitse itse koota ihan alkutekijöistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom