Kolmosen rahasampo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tribulus
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli tossa päivänokosten jälkeen kateltua jotain Kolmosen Pallo maaliin-ohjelmaa.Siinähän juontaja studiossa liikkuu ja yrittää estää pelaajien kännykällä"potkaisemia"palloja menemästä selkänsä takana olevaan maaliin.Yksi potkusessio kestää about viisi minuuttia.Tuon yhden session aikana eräskin pelaaja potkaisi yli neljäkymmentä potkua,eli viestiä.Viestin hinta tais olla 95 centtiä/kpl.Ja mitä sessioiden väliajalla näytetystä päivän pistetaulukosta voi päätellä,niin sama kaveri oli aikaisemmin lähettänyt potku-viestejä runsaat 100 kappaletta!!Koko päivän saldo varmaan lähentelee 200 viestiä,senverran pitkä tuo potkupeliohjelma on.Tuskin samainen kaveri lopettaa pelaamista kesken ohjelman.On siinä puhelinlaskussa ihmettelemistä,joko itsellä tai vanhemmilla.Kenen nimissä ko.liittymä sattuu just olemaankin.
Eli,miten suuren rahasumman yksi vuorokausi tuottaa Alma Medialle(oliks se nyt Kolmosen emoyhtiö tjn.) pelkästään näiden chattien ja pelien ym.muodossa?Ja mistä ne "zättääjät"repii rahat puhelinlaskuun?Koulupäivän jälkeen kun on muutama tunti aikaa zättäillä,ennenku vanhemmat tulee himaan.Toisaalta vanhemmatkin voi tonne viestitellä myös paljonkin.Noihinki varmaan kans on porukkaa jääny nk.koukkuun.
Taitaa olla paljon porukkaa,jotka eivät ymmärrä mitä viestittely OIKEASTI tulee maksamaan.Se viestin hinta kun ei kouriintuntuvasti näy heti missään.Vasta myöhemmin kirpaisee.Eihän kaikki osaa muutenkaan ohjailla omaa rahaliikennettään.
Oispa itse joskun keksinyt moisen RAHASAMMON.Vois nyt itekin potkia tv:ssä palloa maaliin,miettimättä puhelinlaskua!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse on tullut kanssa joskus puolivahingossa katsottua noita zättejä ym.laatuohjelmia...
Monesti on tullut mieleen että voiko esim.fonecta finderista lähettää kyseisiin ohjelmiin viestejä, koska ainakin "normaaleihin" matkapuhelimiin sieltä voi lähettää viestejä mielestäni rajattomasti...Jos siis on ostanut palvelun itselle, tai menee sisään vaikkapa firman tunnuksilla... :eek:

tribulus sanoi:
Oispa itse joskun keksinyt moisen RAHASAMMON.Vois nyt itekin potkia tv:ssä palloa maaliin,miettimättä puhelinlaskua!!

Joopa.
Mikä tahansa ohjelmaidea mihin saisi ujutettua puhelinäänestyksen olisi varmaan hyvä myydä maikkarille, näin ollen maikkari saisi hyvät rahat puoli-ilmaiseksi.

Kaikissa ohjelmissa on nykyään puhelinäänestys ja joka soitosta kilahtaa maikkarille oma provikkansa.
On Idols-äänestystä, missi-äänestystä, suuriseikkailu-äänestystä ja ringalingit päälle.
On muuten mahtava keksintö tuo että liitetään telkkariohjelmaan maksullinen puhelinäänestys, ihan varmaan joku amerikkalainen keksinyt tämänkin rahanteon muodon.

Mä katsosin mielummin lumisadetta Tv:stä mitä noita paskazättejä. Alkaa pikku hiljaa kyrpimään ku joka kanavalta tulee joku puhuva pää prkl. Nykyään menny siihen, että käytän entistä enemmän aikaa netissä ja latailen elokuvia,clippejä yms ja se aika on sitten pois Tv:n katselusta. Katon ehkä n. tunnin päivässä tv-kanavia ja koko ajan sekin aika vähenee.

Logo lehmä

tribulus sanoi:

Ei se taida mikään rahasampo olla. Euron viestit (josta palveluntarjoaja hamunnee suurehkon osan) ovat naurettavan pieni tulo-osuus siihen nähden, mitä mainosaika parhaaseen katseluaikaan maksaa.

tarkemo sanoi:
Joopa.
Mikä tahansa ohjelmaidea mihin saisi ujutettua puhelinäänestyksen olisi varmaan hyvä myydä maikkarille, näin ollen maikkari saisi hyvät rahat puoli-ilmaiseksi.

Kaikissa ohjelmissa on nykyään puhelinäänestys ja joka soitosta kilahtaa maikkarille oma provikkansa.
On Idols-äänestystä, missi-äänestystä, suuriseikkailu-äänestystä ja ringalingit päälle.
On muuten mahtava keksintö tuo että liitetään telkkariohjelmaan maksullinen puhelinäänestys, ihan varmaan joku amerikkalainen keksinyt tämänkin rahanteon muodon.

Onhan noita puhelinäänestyksiä ollu vissiin iät ja ajat. Nykyään kaikki onkin "äänestä tekstiviestillä suosikkiasi", kynnys tekstiviestin lähettämiseen on varmasti paljon pienempi kuin soittamisen. Soittaessahan voisi joutua jopa puhumaan jollekkin tuntemattomalle.. :eek:

Kyllähän ne takoo rahaa näillä mobiilihömpötyksillä, mutta ei varmastikaan niin yksinkertaisen matematiikan mukaisesti, mitä moni luulee. Itse en käsitä, minkä takia esim Sonera ja Nokia eivät esim. estä työntekijöidensä liittymistä tekstiviestien lähettämistä 17-alkuisiin numeroihin.

Tomi sanoi:
Itse en käsitä, minkä takia esim Sonera ja Nokia eivät esim. estä työntekijöidensä liittymistä tekstiviestien lähettämistä 17-alkuisiin numeroihin.

Tätä oon minäkin miettinyt, mutta kait se varsinkin Soneralle on niin mitätön summa että antaa palaa vaan. Ihan vaikka rinnastettuna meille töissä noita postikortteja, just mätin yhen lavan roskiin kun oli värit huonot ja tukkuhinnalla myytynä se oli n. 45.000 euron kasa joka roskiin lensi ja mun duunipaikalle se ei maksanut kun jokusen työtunnin ja vajaan lavan paperia. Elikkäs ei taida henkilökunnan puhelut ja viestit paljon Soneralle maksaa...

Vois Ylekin lähettää noita chättejä niin voisivat poistaa koko telkkariluvan... :hyper:

Timba79 sanoi:
just mätin yhen lavan roskiin kun oli värit huonot ja tukkuhinnalla myytynä se oli n. 45.000 euron kasa joka roskiin lensi ja mun duunipaikalle se ei maksanut kun jokusen työtunnin ja vajaan lavan paperia

Oh my Gawd. Kuvia? :kuvia:

protsku sanoi:
Oh my Gawd. Kuvia? :kuvia:

No mulla ei sentään korttien kuvia ole, mutta vaikka lähimmässä Prismassa niitä on telinemetreittäin...

On se ihan mukava tunne pistää kartonkia puristimeen kun tietää että kaupassa niiden arvo on kymmeniä tuhansia euroja...vähän hullu tunne kieltämättä. :evil:

Jos haluaa kuvia hylkypaperista niin käy lähimmässä painotalossa katsomassa. Painettaessa menee yllättävän suuri osa tuotannosta hylkyyn.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom