Kolkuttaako omatunto?

Neuvostoliitto

Pertti
VIP
Ikä
46
Mulla kolkuttaa kun söin just palan sacherkakkua. En pääse bodareiden taivaaseen, jossa rauta on kevyttä ja lihaskasvusta pitää huolen proteiinienkelit.

Eli tähän viimeaikaisia "syntejä", jotka kolkuttaa omatuntoa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Neuvostoliitto

Eli tähän viimeaikaisia "syntejä", jotka kolkuttaa omatuntoa!

Eilinen treeni jäi väliin aivan puhtaasti laiskuuden takia. Taivaasta etelään taitaa käydä minunkin matkani. :(

Re: Re: Kolkuttaako omatunto?

Originally posted by Baarikello
Eilinen treeni jäi väliin aivan puhtaasti laiskuuden takia. Taivaasta etelään taitaa käydä minunkin matkani. :(

sama täällä. jäi eilen treeni väliin. makoilin ja katselin leffaa.
:jahas:

:offtopic: Pakko posautella satasia neitseellisen vippeyden kunniaksi!

Eilen tuli vetästyä jätti pehmis suklaakuorrutuksella. Tyttö laittoi aivan hirmu ison annoksen ja oli siinä syömistä, nooh siihen päälle pikkaset punttitreenit, ja ei se niin näläkäkään ollut piiitkään aikaan. Tosiaan tulee melkein aina huono omatunto kun poikkeaa normaalista voimailijan ravinnosta. Ajattelinkin että miten sitä palkitsisi ittensä kun pääsee tavoitteeseen, ainut vaihtoehto on hyvät treenit :D

En taaskaan jaksanut treenata pohkeita jalkatreenin päätteeksi. Menin peiton alle imemään peukaloa ja lukemaan seiskaa.

Huono omatunto melkein jatkuvasti :)
Kun pyydetään ylitöihin, jää treenit väliin.
Jos kieltäydyn lisähommísta, niin siitä jää sitten huono omatunto.
Toisaalta kuitenkin ihan sama, kun molemmistä pitää :kippis1:

Ei kolkuta. Miksi kolkuttaisi? Mulla ei ole enää edes herkkupäivää kerran viikossa, vaan silloin kun muistan, eli suunnilleen kerran tai kaksi kuussa. Tästä oli muistaakseni Sam225:n kanssa juttua vippisätissä, että kun syö tarpeeksi pitkään siististi, tulee himo, "Pakko saada!" -fiilis jotakin roskaruokaa kohtaan. Itse tyydytän sen tällöin isolla kokolihahampparilla (ruokajuomana rasvatonta piimää tai maitoa) tai salaattikebabsatsilla (aina luotettava Troijan kebab).

Vielä yksi vaihtoehto (paras) on laittaa itse jotakin hyvää ruokaa, kuten pitsaa, kunnon pihvi tms. Myös jäätelöä voin tällöin lotasta kunnon satsin (tyyliin 0,5l kerralla), eikä silti omatunto kolkuta ollenkaan. Päinvastoin, enemmän pitäisi herkutella, että massaa tulisi, ees lihasta. Ei meinaa luonto antaa periksi useemmin kuin tuon kerran tai pari kuussa. Toisaalta väkisin herkuttelukin menee koko herkuttelun periaatetta vastaan (eli syödään sitä, mitä himoitsee, mistä tykkää todella).

Kolkutteleehan tuo, taas kerran... Eilen tuli tehtyä salilla vain noin 75 % rehkintä, parempaankin olisi pystynyt, mutta kun laiskotti. :(
Illalla sitten vedin riisiä ja broileria basilika-kerma-omppumehu-kastikkeella napani täyteen. :kuola: Oli niin hyvää. Toivottavasti edes broikusta olis jotain hyötyä ! Kermaa ehti kattilaan ennenkuin ehdin väliin. Heti kun silmä välttää, on ukolla kermapurkki kourassa kun se tekee ruokaa. :curs:
Noh, onneksi noita omatuntokolkutus-ruokia syö suht harvoin, joten ei kai sitä alakertaan tällämenolla joudu. (Toisaalta siellä olis ainakin lämmin :lol2: )
Ja tänään rehkitäänkin sitten kahta kauheammin :D

T:Tikari

Hiukan kolkuttaa,ku jäi maanantaina treenit tekemättä!Kaaduin la-su yönä kännissä takkaan ja ohimoon tuli aikas mojovat haavat.Ei pystyny menee salille,koska se ei olis kestäny painetta.

Nimimerkillä:Vessakäyntikin tuottaa vaikeuksia :D

Lähes päivittäin kolkuttaa, kun on vielä ollut näin lämmintä. Napostan nimittäin lämpiminä päivinä jäätelötötterön, jossa on kaksi palloa - tietysti ehtavohveliin. Taas on meno kaapuntiin. Taidan nyt ostaa sen kauan miettimäni digikameran. Tietysti päälle tötterö.;)

Ei kolkuta minkään treeni- tai ravintojuttujen vuoksi tällä hetkellä - ylihuomenna todennäköisesti kyllä, huomenna on nimittäin firman elojuhlat :D

Muuten kyllä kolkuttaa kestona, kun tulee pidettyä aivan liian harvoin yhteyttä vanhempiin, sukulaisiin ja sellaisiin kavereihin, joita näkee harvemmin. On muka aina niin kiire :rolleyes: :(

Ainiin! Jos ei puhuta ruoka & reenijutuista, niin gradun kirjoittamisen suhteen mulla pitäisi kolkuttaa omatunto ja lujaa, mutta mitään en kuule/tunne. :D

Mun omatuntoo ei tosiaankaan kolkuta mikään.
Olen ystävällinen, kiva, huumorintajuinen, isokokoinen, vahva, komea sekä muutenkin aika täydellinen.
Sääliminen ja parkuminen on naisia varten, pakko sitä on herkutella et 100 kiloo lähestyy.:)

Enemmänkin harmittaa. Uudenvuodenlupaukseni venyttelystä joka päivä ei pitänyt, ja nyt kärsin seurauksista. Pitäisi aloittaa maastavetotreenit, ja olen kankea ja jäykkä kuin seipään niellyt ja kyykkyyn pitäisi päästä :curs:
Syyskuun alusta menen kyllä jollekin syvävenyttelykurssille, eihän tästä tule mitään :itku:

Välihuomiona todettakoon, että ei taida paljoa Pakkiksen väellä kolkutella muuten kuin treeni/ravinto -linjalla. Gillyannella kolkuttelee kun ei näe vanhempia tarpeeksi usein. Sama täällä. :haart:Ukki:haart: lähti yllättäen viime talvena taivaalliselle dieetille ja siitä asti on välillä kolutellut kun ei näe vanhempia tarpeeksi usein. Välimatkaa on 500km enkä omista autoa, isä 3-vuoroduunissa ja äitillä kunto rapistuu jalan ja käden katkeamisen takia...

Tää nyt oli tällaisen rauhallisen duunipäivän heikkohetki. Siitä avautuminen...:D

Yleensä ei omatuntoa pahemmin kolkuta mutta kesän osalta jäi treenaaminen minimaaliseksi ja sen aloittaminen on ottanut vähän koville...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom