Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Antzu sanoi:Jos sä ajat sillä tietyllä kääntösäteellä ympyrää ja kuuluu tasainen kolina, niin todella suurella todennäköisyydellä ne on ne vetonivelet.
Tampio sanoi:Jotain kumista se myös höpisi, mutta mä en kuullut kunnolla, että mitä se sanoi siitä.
Jesuiitta sanoi:Varmaan sano, että vetarin suojakumi rikki, sehän sen vetarin rikkoo lopulta kun kumi päästää paskaa sinne niveleen ja kuluttaa sen
särki. Ford Focuksissahan toi saatto tapahtua jo 2tkm ajetulle autolle kun ne kumit ei pysyneet paikallaan.
Tuossa tapauksessa vetari menee vaihtoon ilman muuta. Pelkkä vetarin kolina ei kuitenkaan ilmoita onko se loppu vai ei.Tampio sanoi:Jotain sellaista se huoltomies höpisi, että kun tossa autossa on aiemminkin ollut se kumi rikki, niin sinne sisään olisi päässyt jotain vettä tai vastaavaa.
onion sanoi:Ranskalaisissa ainakin on vetarit niin paskoja että uudetkin pakkaa kolisemaan jo melkeen heti alkujaan. Kokemusta on "Rellu, Citroen" ja kuulemma pökötissäkin on samaa vikaa.
Tää ei ollu mitään merkkimollailua. Ajan nimittäin itsekkin ranskalaisella.Volcano sanoi:Täytyy taas käydä puolustamaan raskalaisia. Pösössä ei ainakaan ollut mitään ongelmia vetonivelissä vielä 370 000 ajettuna. Ei ollut myöskään kolinoita. Sitikasta en tiedä, kun ei ole kokemusta kuin 70 000 kilometrin verran, mutta ainakaan eivät kolisseet. Toki tämä on vain minun kokemukseni joka perustuu yhteen sitikkaan ja pariin pösöön. Jotta nivel kestäisi, edellyttää se ehdottomasti sitä, että suojakumit ovat ehjät ja että niissä on rasvat sisällä! Ne rasvat voivat vuotaa pihalle uudestakin autosta ja sitten se on nivelen menoa ehjästä suojakumista huolimatta.
onion sanoi:Tää ei ollu mitään merkkimollailua. Ajan nimittäin itsekkin ranskalaisella.
Ainakin vanhemmissa ranskalaisissa on vetarionkelmaa ollut. Citroen ZX broidilla käytössä "vetarit pari kertaa vaihdettu ja rutisee taas." Pökötti 405 "ei kauan ajettu kun vetarit alko rutisemaan". Rellu käytössä tällä hetkellä itsellä ja vetarit paukkuu ja kolisee käännettäessä.