Koko kroppa täynnä "haavoja"?

Täst on visiin aikasemminkin puhuttu, mutta... :piis:

Eli nyt alkaa pikkuhiljaa suututtamaan nämä ympäri kroppaa olevat punaset haavat, joita ilmestyy koko ajan lisää. Näitä ei ole pelkästään käsissä vaan koko kropassa ( Jaloissa ja vatsassa myös) Pikku hiljaa käy nimittäin situttamaan, kun ei oikein kehtaa kävellä missään ilman pitkiä housuja ja pitkää paitaa. Alussahan se oli siistiä mutta ei enää. Uusia jälkiä ilmestyy melkein aina reenin jälkeen eivätkä lähde pois ajankaan kanssa. ( koko kesä taukoa )

Viimeksi kun kävin puntilla niin ilmestyi taas pari uutta ja vanhemmat punertuivat lisää.

Tää kuva on vielä vanha kuva, että aik paljon uusia jälkiä on jo tullut... PRKL...

Helppiä Please!

Liitteet

• Käsi.webp
    Käsi.webp
    24,7 KB · Katsottu: 5 345
Raskausarpia selvästi. Iho levenee liian nopeeta joten sulle tulee käteen noita. Etkai oo jollain uber bulkilla? Jos et niin se vaan meinaa, että kehittyy hyvin. Mulla on noita kainaloissa+käsissä. En tiedä miten ne tosin pois saa.

Ei ne lähde pois muuta kun plastiikka kirurgilla....haalistuu vaan aika huomaamattomaks ajanmyötä. Aika omituista kun raskausarpia tulee tollaseen paikkaan....vai mikä ruumiinosa tossa kuvassa edes on? eiks toi ole forkku :jahas:
kun ei ton kuvan perusteella lihaa ihan hirveitä ole :jahas: ;)

Ei millään pahalla, mutta HYI SAATANA...
Mulle ja kaverille tulee noita kans aika lailla
ja jos niistä tulee tollasia, ni voi perkele!!
Täällä hetkellä ton 5cm rasvakerroksen alla
ne on noin 1cm mittaisia "säikeitä" ja ne kanssa lisääntyy jatkuvasti!

Olisi kyllä kiva tietää pääseekö niistä jotenkin eroon..

Noista taitaa olla jotain juttua palstalla. Avitcid yms. voiteet pitäis auttaa.

Mäkin haluun pari tommosta:)

edit:
vai mikä ruumiinosa tossa kuvassa edes on? eiks toi ole forkku

Tota mietin itekin, kun on yhtä paksu molemmista päistä:)

Mitäs tossa on ihmeellistä? Nahka ei vaan kerkee venymään samaa tahtia kun lihakset kasvaa. Noita raskausarpia nyt varmaan tulee jokaiselle :jahas:
Edit: Noita arpia ei voi kotikonstein poistaa, mutta rasvojen käyttö voi ehkäistä niiden syntyä. Ja tietysti rusketus voi peittää niitä osittain.

Voisko thredin aloittaja paljasta mikä ruumiinosa on kuvassa? Kyllä noi arvet nyt menee vitullisen sikabulkin piikkiin, kun ei ainakaan mun silmille hyppää mitää Über isoja lihoja tossa kuvassa

Kannattaa syödä niitä munkkeja sun muita herkkuja niin tulee tuota läskiä niin
saatanasti että iho noin repee . Ja sitt jos sanotaan ett oot läski niin sanotaan takas ett ei läskiä ole vaan MASSAAA ,ett jep jep.

Eikä ne lihakset niin nopeeta turpoo ellei ole kunnon kuurilla!

Ett yleensä tullu niin paljon läskiä ett iho repee, ei lihasta!!!! :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Mäkin olin sikabulkilla ja noita rupes ilmestyy. Ensin ajattelin, et no ainakin näkee kasvun, mutta nyt niitä alkaa olemaan vähän liikaa. Mulla on noita vähän tossa haiksen päällä, mutta sitten niitä on paljon enemmän kain tossa kuvassa ojentajissa. Reisiin ja pakaroihin tuli toodella paljon isoja ja selkään yksi. Näytän lähinnä siltä, että mut ois parsittu kokoon :D .

Pitää muistaa lisätä sikabulkki "kaikkea pitää kokeilla, paitsi..." -listaan

Edit: kuten edellisessä postissa mainittiin, niin luultavasti noi tulee vaan lihoamisesta, mutta nouspahan voimatasot ihan kivasti :hyper:

Onneksi mun pahimmat "raskausarvet on valkosia monttuja:D
..Ei erotu noin pahasti!..
Mutta noi punaset..voisko ne olla jotain verisuonen purkaumia
tai nehän tummuisi vai mitä nää saatanan jutut on..ittellä ne näyttää lähinnä joltain hiussuonilta..een mä tiedä..

tabe sanoi:
Ett yleensä tullu niin paljon läskiä ett iho repee, ei lihasta!!!! :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Yleensä kyllä aloittelijoilla tulee raskausarpia juuri lihaskasvun takia :hyper:

Ihme vittuilua taas harrastetaan! Kyllä mä ainakin saan selvää tosta kuvasta, että siinä hauis on. Tosiaan tuo bulkki/kreatiiini saattaa aiheuttaa tuota, onneksi ne ajan kanssa haalenee, rasvaus auttaa myös jonkin verran.

Dobermann sanoi:
Ihme vittuilua taas harrastetaan! Kyllä mä ainakin saan selvää tosta kuvasta, että siinä hauis on. Tosiaan tuo bulkki/kreatiiini saattaa aiheuttaa tuota, onneksi ne ajan kanssa haalenee, rasvaus auttaa myös jonkin verran.
Ei ollu mitään vittuilia, ei todellakaan ;)

Back
Ylös Bottom