Kokemuksia protskusta nimeltä...?

Aikaisemmin olen käyttänyt WHEY XXXL PROTEIN 2000g nimistä protskua ja hyvää on ollut, etenkin huomasin glutamiinin palauttavan vaikutuksen treenin jälkeen. Toffeen makukin on tarpeeksi vahva ja hyvä, sekoittuvuuskin ok.

Ajattelin kokeilla välillä tuotetta nimeltä SF Hera Flavour, onko tästä kokemusta, hinta kohdallaan ainakin?

Luin tuolta jostain foorumista kiroilua Tai Kanen protskusta, joka oli kuulemma täysin susi tuote, maku maistui vain unelmissa ja sekin ihan esanssille...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kolibri sanoi:
Luin tuolta jostain foorumista kiroilua Tai Kanen protskusta, joka oli kuulemma täysin susi tuote, maku maistui vain unelmissa ja sekin ihan esanssille...

Tee mitä teet, mutta älä Tai Kanea osta missään nimessä. Kuraa on kaikinpuolin.

Itse löysin lemppariprodeni vasta kun tilasin pakkikselta Optimum Nutritionin suklaa wheytä joka vie kielen mennessään ja sekoittuu hujauksessa. Kuulostan ihan myyntimieheltä, mutta kun kilohintakin jää alemmaksi kuin marketeissa ostettavista jauhoista, niin ei ole vaikea valinta.

kolibri sanoi:
Aikaisemmin olen käyttänyt WHEY XXXL PROTEIN 2000g nimistä protskua ja hyvää on ollut, etenkin huomasin glutamiinin palauttavan vaikutuksen treenin jälkeen. Toffeen makukin on tarpeeksi vahva ja hyvä, sekoittuvuuskin ok.

Tulihan tuota purkillinen joskus vedettyä.. Ihan ok protskua, ei mitään erikoista.. Oli jopa muistaakseni halpaakin :thumbs:

SF hera on ainakin mun mielestä ihan hirveetä shittiä mutta halpaahan se taitaa olla! Joskus sitä pussin erehtyin ostamaan! Mutta kokeile jos siltä tuntuu...

Edit: Mun mielestä ko. tavara ei sekoittunu kunnolla...

-Marchi- sanoi:
Tee mitä teet, mutta älä Tai Kanea osta missään nimessä. Kuraa on kaikinpuolin.
Tai Kanen Protein no 1 kuuluu ainakin mun perusvalikoimaan (äiti saa sitä tukkuhintaan työpaikan kautta) ja on mielestäni pirun hyvän makuinen! :kuola: Sehän sisältää osaksi kollageeniproteenia, josta on hyötyä jos jonkinmoista: "kollageeni
tukikudoksen yleisin säiemäinen valkuaisaine; ks kollageenisyy
kollageenisyy
kaikkialla tukikudoksessa (erityisen runsaasti jänteissä, siteissä ja jännekalvoissa) esiintyviä syitä, joilla on suuri vetolujuus; ks. kollageeni
" Lähde
Pistän sitä yleensä normaaliheran sekaan suhteella 50:50.

SF Hera Flavouria tulee nykyään vedettyä. Lähinnä sen takia kun se on halpaa ja tässä elämänvaiheessa ei sitä rahaa oo liikaa käytössä. Mut sitten kun on opiskelut ohi ja pääsee toivottavasti töihin niin sit jauhotkin varmaan vaihtuu.

Eli siis hinta mulla ratkaisee tällä hetkellä. Kannattaa ostaa makua mansikka&sitruuna. Tuo on mun mielestä selkeästi paras niistä kolmesta. Ostin viimeks koko kuuden pussin satsin tota makua.

Tota saa muutamasta nettkaupasta aika halvalla. Halvemmalla mitä useimmat ostaa maustamatonta. Maustamattomasta vielä sen verran, että jos se uppoaa niin sitähän saa tosi halvalla. Kannattaa kokeilla.

edit. Eikös täällä ole juuri tuon kollageeniproteiinin takia moitittu tota Protein no 1? Kollageenista voipi olla hyötyä nivelvaivoihin ja vastaaviin, mutta lihaksen rakennuksessa se on käsittääkseni hyödytöntä (elimistö ei pysty sitä käyttämään siihen hommaan?).

Sidekudosprotsku ei kyllä ainakaan mun saamien opetusten mukaan ole muuta kuin täyttä skeidaa. Mutta kuka noista opinnoista tietää, tutkimuksetkin muutuu koko ajan, mutta joku vitun kanannahka ja jännejauhe ei kyllä kuulosta miltään ihmeaineelta.

Kollageeni ja sen prosessoitu johdannainen gelatiini omaavat puutteellisen aminohappoprofiilin: raja-aminohappoja, joita nämä sisältävät vähiten, ovat tryptofaani, isoleusiini, treoniini ja metioniini. Kollageenin ravitsemuksellinen arvo lihasmassankasvatusmielessä on olematon, sillä sekä biologinen arvo että PER(protein efficiency ratio) ovat lukuarvoltaan 0.
Näiden käyttö on lähinnä elintarviketeknologista, esimerkiksi rakenteen muodostajina proteiinipatukoissa. Vaikka toki hypetrofiamielessä gelatiini ja kollageeni eivät ole parhaasta päästä, voidaan niillä kohentaa tiettyjen vaatimattomampien tuotteiden ravitsemuksellista arvoa, kuten esimerkiksi vaalean leivän.:)

Jason82 sanoi:
Kollageeni ja sen prosessoitu johdannainen gelatiini omaavat puutteellisen aminohappoprofiilin: raja-aminohappoja, joita nämä sisältävät vähiten, ovat tryptofaani, isoleusiini, treoniini ja metioniini. Kollageenin ravitsemuksellinen arvo lihasmassankasvatusmielessä on olematon, sillä sekä biologinen arvo että PER(protein efficiency ratio) ovat lukuarvoltaan 0.
Näiden käyttö on lähinnä elintarviketeknologista, esimerkiksi rakenteen muodostajina proteiinipatukoissa. Vaikka toki hypetrofiamielessä gelatiini ja kollageeni eivät ole parhaasta päästä, voidaan niillä kohentaa tiettyjen vaatimattomampien tuotteiden ravitsemuksellista arvoa, kuten esimerkiksi vaalean leivän.:)
Mä oon aatellu sen homman sillain, että raskailla painoilla nostelu rasittaa myös jänteitä ja kun syö tota kollageenia, korjaantuu ja vahvistuu jänteetkin, eikä tuu siltä puolelta ongelmia eteen. Onko ihan lööperiä?

Mun vatsa kestää ton kyllä ihan hyvin..

Saapas sanoi:
Mä oon aatellu sen homman sillain, että raskailla painoilla nostelu rasittaa myös jänteitä ja kun syö tota kollageenia, korjaantuu ja vahvistuu jänteetkin, eikä tuu siltä puolelta ongelmia eteen. Onko ihan lööperiä?

Mun vatsa kestää ton kyllä ihan hyvin..

Tollein suhteutettuna toi Tai Kane vissiin menisi mukana, muttakun se ei sekoitu millään, maistuu aivan kamalalle ja sen sisältämä proteiini on jotain imeytymätöntä shittiä, niin vejän mieluummin jtn ihan muuta. Toi jänne juttu kuulostaa ihan fiksulta ja jos sitä halvalla saat, niin mikäs siinä. Ite en kyl enään tohon koske koskaan.

Tai Kanen ykkönen on kyllä sellaista myrkkyä, että en toista kertaa sitä osta. Heti drinkin juotuaan tunsi vaikutukset kehossa ja ilmaherruuss on sen jälkeen meikäläisen hallussa... mutta ei siinä vielä kaikki, pakki oli sekaisin ja äärettömän kipeä kaupanpäälle..Talossa asuvan nainen lupasi jatkossa maksaa erotuksen toisen valmistajan protskuun jos saa heittää Tai Kanet menemään ja näin tehtiin.

Mitä helkuttia, kaikki tyrmää Tai kanen ykkösen ja mun mielestä se on ihan sika hyvää eikä sekota mahaa yhtään.. :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom