Kokemuksia panttilainaamoista?

Olen tässä todennäköisesti nopealla aikavälillä ostamassa osuutta eräästä firmasta ja se tarkoittaa sitä, että tarvitsee haalia kaikki mahdollinen raha mitä saatavissa on. Eli löytyykö ihmisiä, joilla on kokemuksia panttilainauksesta?

Itselläni on kertynyt nurkkiin kaikenlaista ylimääräistä "arvotavaraa", joilla en tee mitään ja voisin muuttaa ne rahaksi. Tiedän noin periaatteeltaan panttilainaamojen idean, eli viet arvotavaraa, saat x-summan lainan, tavaraa voi kanittaa maksimissaan 4kk, kuukaudessa joutuu maksamaan pientä maksua.

Esim. jos minulla on vaikka 500 euron arvoinen golfbägi mailoineen, niin mitä suurinpiirtein tuosta saisi panttilainaamosta? Mitä panttilainaamot maksavat noin prosentuaalisesti tavaran hinnasta? Laskin että mulla olisi parin tuhannen arvosta ylimääräistä tavaraa jota voisin kanittaa, mutta jos tavaroista saa ihan haistapaskahinnan, niin ei varmaan maksa vaivaa. Tiedän että parhaan rahan tavaroista saisi, kun myisi ne suoraan jollekulle, mutta nyt tilanne vaatii nopeaa toimintaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainakin tuo maximi 4 kuukautta on täyttä :anssi: . Kaverilla on ollut haulikko useamman vuoden kanissa. Mitä ne niitä myymään, jos korot maksetaan ajallaan.
Elektroniikka ei edes kannata harkita vievänsä panttilainaamoihin. Olisin saanut mun telkkarista muistaakseni 50€, kun sen arvo on uutena n.850€. Oli ehkä neljä kuukautta vanha töllö.

Parhaat rahat saat varmasti antiikista{koruista, joiden arvo ei laske ajan kanssa samalla tavalla kuin esim. elektroniikan...

Laita elektroniikkaa ym. myyntiin vaikka tänne pakkikselle, kyllä ne sieltä joku ostaa nopeestikkin, jos myyt kohtuu halvalla ja hyvää kamaa...

Myös Huuto.netissä voit saada ihan hyvän hinnan tavaroistasi. Panttilainaamoiden maksamista summista saat vain kestovitutuksen. Ja ne rojut, mitkä jäävät myymättä Huuto.netissä, myyt Keltaisessa pörssissä tai kirpputorilla. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom