kokemuksia LG:n kannettavista

Ikä
41
Jos tämmöinen jo löytyy, olen 101% epäonnistunut searchin käyttäjä ja saa poistaa, mutta:

Onko kellään kokemuksia lg:n kannettavista tietokoneista?

mua on ruennut himottamaan R200 - mötikkä
vajaa pari kiloa, alle 13" ja mikä parasta: parin tuuman kosketusnäyttö kannessa :kuola: ja sillä voi jopa tehdä jotain koneen ollessa kiinni :wtf:

http://nordic.lge.com/fi/proddiverg...ategoryId=050524&modelCategoryId=&parentId=05
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=24553

lg_r200-230507.jpg

nyt pitäis saada kokemuksia että uskaltaako ostaa (tuota mallia tai lg:n yleensä), vai saako odotella puolet takuuajasta konettaan pois huollosta. tosi halpahan toi on joten sen perusteella ei voi kauheita odottaa.

hinta siis 1300e verkkokaupassa, vuoden takuulaajennus (yht 3v) 100e. ei ollenkaan paha

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä ostin tollasen tossa about kuukaus sitte. Vikoja ei ole toistaiseksi ilmennyt. Kone on melko jämäkän oloinen. Ainoat juttut mikä vähän häiritsee on tuo valkoinen näppäimistö/levy siinä ympärillä. Varmasti tulee paskaseks jossain vaiheessa. Mustia näppiksiä saa varmaankin tilattua. Toinen on toi piano black -väri. Sormenjäljet näkyy erittäin hyvin koneen kannessa. Toisaalta se on kyllä tyylikkään näkönen sen jaksaa välillä swiipata esimerkiks hihalla.

Tohon sideshow:n en oo vielä kauheesti tutustunu. Niitä gadgetteja on kyllä saatavilla.

LG:ssä on hyvä takuu, siksi itse otin semmoisen aikanaan. Toimi koko ajan hyvin ilman vikaa, sitten vaihdoin Macciin. Voin suositella LG:n läpyjä. Valkoinen näppis ei itsellä ole mennyt paskaiseksi, semmoinen on pöytäkoneessa. Mustakuorinen läppäri taas on kokoajan kauhean näköinen.

Kiitoksia kokemuksista, alkaa valinta kallistua lg:n puolelle konehankinnassa...

MacBook 13" nopeemmalla prosessorilla kaiketi. Arvonta on vielä pahasti käynnissä, tällä hetkellä Lenovo T61p ois ykkösvaihtoehto, mutta vielä tässä joulukuuhun ehtii miettiä.

Toiminnallisesti itse kyllä sanoisin, että Macit ovat kyllä aivan eri planeetalta. Mutta sen ymmärtää sitten vasta kun maccia käyttää jonkun aikaa. Kaikki virustorjunnat sun muut ovat niin kaukaista säätöä, ettei niitä enää edes ajattele.

Mutta Macci pitää kyllä itse kokea, ei sitä osaa selittää sen paremmin. Itse lähinnä nauroin kun aikaisemmin winkulla ollessani Mac-käyttäjät kehuivat maccia maasta taivaaseen. Pidin sitä vain hölmönä vouhkaamisena. Nyt sitten ajattelen, että pidät Rafu tätä hölmönä vouhkaamisena, joten en enempää lässytä. Macci pitää itse testaa, jotta ymmärtää miksi se on kokolailla helvetisti parempi.

En varsinaisesti pidä, ei kai noin vempulat muuten nykyistä suosiota keräisi jos ei taustalla jotain toivottua toiminnallisuutta ole. Käyttelen kyllä Linuxiakin tällä hetkellä XP:n rinnalla, joten vieraammat käyttikset sinänsä ei pelota.

Ensisijaisesti mietityttää Macissa se, että ympäristöstä ei löytyisi nykyisen kaltaista asiantuntevaa tukiverkkoa ongelmatilanteissa. Samoin probleemeja saattaa aiheuttaa se, että tutut ohjelmat ei toimi ja tarvittavia freewareja ei ole saatavilla. Esmes opiskelussa veivaillaan usein jollain hyvinkin mystillisillä turvapuolen tietokantasovelluksilla sekä matemaattisilla analyysiohjelmilla, jos näitä ei saa toimimaan niin paska valuu niskaan. Ja itseäni kusettaisin vain väittämällä, että waren vähäisempi määrä ei huolestuttaisi tietyllä tavalla.

-Muokkausta- Niin ja vielä, mitä oon koululla noita kokeillut. Mitä hittoa se kursori oikein puuhaa? Onko joku insinööri oikeasti suunnitellut sen hiiren toiminnan tuommoiseksi nyhtämiseksi?

En varsinaisesti pidä, ei kai noin vempulat muuten nykyistä suosiota keräisi jos ei taustalla jotain toivottua toiminnallisuutta ole. Käyttelen kyllä Linuxiakin tällä hetkellä XP:n rinnalla, joten vieraammat käyttikset sinänsä ei pelota.

Ensisijaisesti mietityttää Macissa se, että ympäristöstä ei löytyisi nykyisen kaltaista asiantuntevaa tukiverkkoa ongelmatilanteissa. Samoin probleemeja saattaa aiheuttaa se, että tutut ohjelmat ei toimi ja tarvittavia freewareja ei ole saatavilla. Esmes opiskelussa veivaillaan usein jollain hyvinkin mystillisillä turvapuolen tietokantasovelluksilla sekä matemaattisilla analyysiohjelmilla, jos näitä ei saa toimimaan niin paska valuu niskaan. Ja itseäni kusettaisin vain väittämällä, että waren vähäisempi määrä ei huolestuttaisi tietyllä tavalla.

-Muokkausta- Niin ja vielä, mitä oon koululla noita kokeillut. Mitä hittoa se kursori oikein puuhaa? Onko joku insinööri oikeasti suunnitellut sen hiiren toiminnan tuommoiseksi nyhtämiseksi?

Mitä siinä funtsit... hankit mäkin ja pistät XP:n sinne rinnalle, jos tarviit noita erikoisohjelmia. Näin ainakin allekirjoittanut tekee, kun keksii vain jostain sen 2k€ ylimääräistä... viimeistään sitten, kun tuo Acerin paska sanoo työsopimuksen lopullisesti irti.

Ps... en voi suositella, kehua tai mainostaa Aceria ainakaan sitten kenelleen, tai no... mistähän löytyis niin paha pahin vihamies :curs:

Uudessa perjantaina julkaistussa Leopardissa on juu Bootcamp, joten saa vistan heitettyä sisään.

Hiiren kursori oli yksi ärsyttävimmistä jutuista ikinä Macilla, voi jumalauta se kiihdytys meinasi tehdä hulluksi. Kaikki sanoivat, että siihen tottuu ja kyllähän siihen sitten tottui kun pari päivää käytti. Enää sitä ei huomaa. Mutta todellakin, ääliömäisin idea ikinä on pistää pakolliseksi se kiihdytys.

Suositut

Back
Ylös Bottom