Kokemuksia henkilövaaoista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Henri72
  • Aloitettu Aloitettu
miten olisi semmonen vanha, legendaarinen VAAKA? siis missä siirrellään punnuksia ja niistä ynnätään paino.. luulisi olevan tarkka? ja jos ei muuta käytä niin itse voisi jättää painot siihen ja pian kattoa onko noussu vai laskenut..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo Balance-vaaka, niin pska kuin sen rasvaprosenttimittari onkin, kyllä antaa mulle jatkuvasti ihan samansuuntaista tulosta mittauskerrasta toiseen. Hintaa sillä taisi olla n.40 euroa. Tuollainen perinteinen vaaka vois tosiaan olla hyvä joskus käydä testaamassa niin sais sen "oikean" painon jota vois sitten suhteuttaa näihin nykyajan digihärveleihin..

Nyt ois Lidlissä näköjään Soehnlen digitaalivaaka alennuksessa 23 e.
Näyttää painon 100g:n tarkkuudella. Taitaapa tuokin olla jonkin sortin satunnaislukugeneraattori, mutta ei oo hinnalla kuitenkaan pilattu. :)

Caane sanoi:
tänään kävin Gigantissa koeajamassa noita vaakoja ja ainut jota en testannut oli vaaka jonka ovh meni yli 100€... ja ainoastaan yksi vaaka antoi kerta toisensa perään saman painon ja tämä taisi olla OBH Nordicin n.90€ vaaka, nyt kysynkin että onko edes mahdollista löytää semmoista digitaali vaakaa joka ei arvo painoa kokoajan ja jonka hinta olisi n.50€ vai onko vain nieltävä toi hinta ja ostettava se joka tuntuu ainoana

Mulla on ollut jonkin aikaa tuollainen Korona Adyra. Ostaessa testasin ja noin 10 punnituskerralla tarkalleen sama tulos.
Tosin mikään vaaka ei luultavasti kestä jos sen päällä pomppii, mutta tuo ainakin tuntuu tarkalle. Asteiko on 150kg max ja tarkkuus 100g
Hinta tosin menee hitusen yli sen 50 e eli noin 60-65 e
Tuota myydään ainakin citymarketeissa.
Tefalin contour oli sitten toisena vaihtoehtona, mutta se heitteli 200-500g /punnitus, ei sekään liene vakavaa koska hintakin 39,90 mut ite ostin ton toisen..

Mulla on Nordican 6210. Ihan jees, mutta seisoma-asennola on hieman väliä. Kerran se myös vihjaili, että olisin yön aikana lihonut 200g, vaikka en ollut mitään laittanut suuhuni...

Ostin vuosi sitten Terraillon Ambiance SL 251. Hyvin tyytyväinen olen tuohon ollut. Ilmoitettu 100g tarkkuus täyttyy. Mukana tullut patteri kestää edelleen. Punnitsee 140kg asti.

Hintaa en muista, muttei se paha ole kun opiskelija budjetilla sen ostin. Varmaankin 50 euroa tai alle.

Taidan olla yksin kokemukseni kanssa, meillä on Soehnlen digivaaka, joka näyttää 100g tarkkuudella. Mielestäni aika tarkkaan näyttää painon ja ei lauo satunnaislukuja. Noh, ehkä se oli se onnistunut kappale tuhannesta :jahas:

Ikiwanhaan threadiin jatkoa... itsellä on OBH Nordica 6201 ja arpoo n. 1.5 kg:n sisällä painoa perättäisillä arvauskerroilla.

Pohdin tuota Tefal Contouria mitä on mainittu tässä threadissa, mutta näyttää poistuneen Tefalin mallistosta. Olisikohan kellään kokemuksia tuosta Tefal Personasta? Näyttäisi olevan 50g tarkkuudella, mutta se 0.05kg tarkkuus on yhtä tyhjän kanssa jos tulos arvotaan. Sama juttu tässä nykyisessäni 0.1kg tarkkuudella ei ole mitään merkitystä kun tulos heitetään nopalla.

Tai jos on muita malleja joissa on tasalaatuisesti jokaisessa yksilössä arpomaton tulos ja hintaa maksimissaan 60 euroa niin vinkkejä otetaan vastaan.

Mulla on Liitelistä ostettu Balance-merkkinen vaaka, joka pelaa ihan hyvin. Näyttää ainakin samat tulokset peräkkäisillä mittauksilla. Maksoi muistaakseni vajaat 20 €.

Nopeasti googlettamalla nuo Secan vaa'at ovat noin 10x kalliimpia kuin budjetti sallii. :) Mutta olisivatpahan perkeleet varmasti hyviä.

Primera ,Prisma hinta 19,90e ,100g tarkkuus TOIMINUT ERINOMAISESTI.

Mulla ko. vaaka.
Tänään aamulla kävin vaa'alla niin ensin näytti 98,1kg, sitten 97,7kg ja kolmannella 98kg.

Onko siitä rasvaprosenttimittarista mitään iloa? Tulokset johdonmukaisia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom