Kokemuksia höyrysuihkukaapeista

Postista tipahti vähän aikaa sitten joku postimyyntikuvasto missä oli myynnissä näitä höyrysuihkukaappiporeamme jne. virityksiä (www.kone-glans.fi) suht edulliseen hintaan. Olen sen verran mainoksen uhri, että rupesin tosissaan miettimään sellaisen hankkimista kylppäriin. Mittailin just, että tälläinen mahtuisi hyin sinne. :D Nyt vaan alkaa mietityttämään, että kuinkakohan "laadukkaita" nämä yleensä on ja jos on kokemuksia ko. firman suihkukaapeista tai muista saman hintaluokan vempaimista niin olisi kiva kuulla niistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
muistaakseni tuosta glans-puljusta on ollut televisiossakin saakka juttua ettei sieltä kannata ostaa mitään ( =laatu täyttä paskaa ja kaupan purku mahdotonta) , korjatkaa jos olen väärässä mutta hatarasti muistaisin että tällainen pätkä näköradiosta on parin vuoden sisään tullut.

olen itsekin ihmetellyt näitä koneglansin hintoja, ja kaappeja. itselläni on höyrysuihkukaappi radion kera, mutta hinta oli 50 prosentin alennuksellakin vieläkin n. 1600 euroa pari vuotta sitten, joten en tiedä onko sitten koneglansilla ihan samoja vehkeitä. olen itse ollut kyllä tosi tyytyväinen omaan kaappiini, ajaa täysin saunan puutteen - eikä kylppäriin olisi saunaa mahtunutkaan. koko on meikäläisen kaapilla se normisuihkukaappikoko.

kiinnostaa itseäkin tietää (mahdollisesti tulevaisuuden asuntoa ajatellen) että minkälaisia vehkeitä nuo glansin kaapit ovat, eli jos joku tietää niin kertokoon. onko pelkkää hienoa kuorta, vai toimiiko kuten pitääkin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom