Kokemuksia Golfista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 41shots
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itsellä nyt menossa 1.4 Gt tsi 170hp.
Eipä tuo suotta ole voittanut melkein kaikkia kokoluokan testejä.

Tässä plussat ja miinukset:

+Vakuutukset ja ylläpito maksa juuri mitään

+Kokoonsa nähden todellinen tila-ihme, etenkin takana olijoiden jalkatilat.

Pystyisitkö heittää jotain suuntaa, paljon makselet vakuutuksia? Onko tilaa siis isommallekin kuskille (yli 190cm) ? :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kävin paria eri IV gti golfia tyypittämässä..toinen lastutettu n.190hp ja toinen vakio 150hp..talviliukkailla ei nyt hirveesti voinut hapetella mut kyllähän se 190hp jaksoi vähän ripeämmin viedä. mutta mutta..kuitenkin taidan kuopata toistaiseksi tuon golfin. kuten edellisellä sivulla tuli esille, golffi on aika tylsä auto. toki recaron penkit tuovat oman pienen lisämausteen mutta varsinkin ison mk3 mondeon (tällä hetkellä taloudessa) jälkeen tuo golffi tuntuu järkyttävältä ripellokselta. nitinää ja natinaa ja jotenkin halvan tuntuinen ja oloinen sisusta sekä muutenkin. minun montikkani on -01 ja nämä koeajetut kolopallot olivat 98-99 ja suurinpiirtein yhtä paljon rullattu kuin montikkani. mondeo pitänyt kilometreihin nähden paljon paremmin ryhtinsä. ja niin..nämä on niitä makuasioita joista ei voi kiistellä..olen tottunut nyt isolla autolla ajamaan ja siinä taidan toistaiseksi pysyäkkin. onhan montikka laiskahko 125 heppaisena mutta hyvät ajo-ominaisuudet ja omaa silmää miellyttävä ulkonäkö ja sisusta tulee tehojen edelle..kyllä tollakin rekkojen ohi pääsee..

Pystyisitkö heittää jotain suuntaa, paljon makselet vakuutuksia? Onko tilaa siis isommallekin kuskille (yli 190cm) ? :)

Kyllä tuonne varmasti 190cm kanveri mahtuu. Mielestäni takatilat tuntuvat tilavammilta kuin 300 sarjan bemarissa. Itse olen 180cm ja tilaa on ainakin itselleni todella reilusti. Vakuutukset tulevat moottorin tilavuuden mukaan, joten eipä paljoo huimaa. Muistelen, että täyskasko ja liikennevakuutus olisivat noin 600e yhteensä.

PS. Auto saattaa olla myynnissa jos joku on kiinnostunut. Mihinkään nettiautoon en ole laittanut sitä myyntiin, mutta voisin luopua siitä järkevästä summasta rahaa.

Jos pientä "sporttia" etsii niin miten olisi Fiesta ST? Vai onko sitten jo liian pieni..

Mulla on tollanen Fiesta ST. Meikäläinen on 180cm pitkä ja taakse jää silti tilaa mulle mennä istumaan vaikka on suht pitkät koivet.

Takakontti on aika pieni, mutta penkit jos kääntää niin kaikki tarvittavat oon saanu kuljetettua. Muuten auto on toiminut todella hyvin, 24tkm ajettu eikä yhtä ainutta vikaa ole tullut. :thumbs:

V Golfista mulla on todella huonot kokemukset, mutta mun golffi oli ensimmäistä vuosimallia tosta uudesta joten laitetaan ehkä sen piikkiin. En silti voi suositella omien kokemusten perusteella.

kävin paria eri IV gti golfia tyypittämässä..toinen lastutettu n.190hp ja toinen vakio 150hp..talviliukkailla ei nyt hirveesti voinut hapetella mut kyllähän se 190hp jaksoi vähän ripeämmin viedä. mutta mutta..kuitenkin taidan kuopata toistaiseksi tuon golfin. kuten edellisellä sivulla tuli esille, golffi on aika tylsä auto. toki recaron penkit tuovat oman pienen lisämausteen mutta varsinkin ison mk3 mondeon (tällä hetkellä taloudessa) jälkeen tuo golffi tuntuu järkyttävältä ripellokselta. nitinää ja natinaa ja jotenkin halvan tuntuinen ja oloinen sisusta sekä muutenkin. minun montikkani on -01 ja nämä koeajetut kolopallot olivat 98-99 ja suurinpiirtein yhtä paljon rullattu kuin montikkani. mondeo pitänyt kilometreihin nähden paljon paremmin ryhtinsä. ja niin..nämä on niitä makuasioita joista ei voi kiistellä..olen tottunut nyt isolla autolla ajamaan ja siinä taidan toistaiseksi pysyäkkin. onhan montikka laiskahko 125 heppaisena mutta hyvät ajo-ominaisuudet ja omaa silmää miellyttävä ulkonäkö ja sisusta tulee tehojen edelle..kyllä tollakin rekkojen ohi pääsee..

Ohhoh?

Aika kummalliselta kuulostaa, että kansanauto olis ottanu kilsoista enemmän itseensä, kuin Mondeo...

Myöskin tuo tylsyys on aika suhteellista, kun vertaillaan Mondeota ja Golfia :D

Faijalla on nyt pari vuotta ollut -03 GTI kolopallo, eikä siinä ainakaan kilsat paljoa tunnu, tosin niitä nyt hirveästi olekaan...
Omien kokemusten perusteella nuo IV koppaiset GTI:t on vähän hengettömiä mm suht' pitkien välitysten takia, mutta esim. alusta ja etujakkarat on parhaimmasta päästä vakioautoissa.

Vuoden verran olen nyt itse ajellut viitoskoppaisella mopokoneisella 1,4 GT-sportilla ja reilun 30tkm aikana ei juurikaan ole vikaa ollut.

Rengasmelu on ilmeisesti vähän kaikkien volkkareiden ongelma, mutta sekin helpottaa, kun valitsee sopivat renkaat alle.

Zone-sarja -42%
noo mun mondeo on kai sitten yksilönä paremmin pidetty :D ja uskon kyllä että tuollaisella perusmondeolla ajetaan varmasti siistimmin mitä GTI Golffilla. selkeästi eron huomasi kuitenkin kun testilenkkien jälkeen ajelin omalla autollani taas kotia päin..mondeossa vaihteet menevät silmään tarkasti eikä keppi ole kuin soppakauha kuten testaamissani golffeissa( myös parissa pasuunassa esiintynyt tätä), myös pedaleissa ei ole välyksiä vaan ovat napakat. tuo golffille tyypillinen nitinä ja natina tosin ihmetyttää. 3 golffia tyypitellyt (kaksi autokaupan GTI:tä ja yksi kaverin perus 1.6) ja kaikissa ollut tämä sama "ominaisuus" josta en todellakaan tykkää. tosin onhan mondeo ja golffi koriltaan aivan erilaisia mutta entinen -98 G astrakin oli paljon jämerämpi kuin IV golffi. täytynee vielä yhdet tyyppit käydä jollain kolopallolla ottamassa jotta saan varmuuden kokemuksilleni tuolle katiskalle..tai sitten jos löytyis ensimmäinen jämäkkä yksilö :D

edit: mulla on kyllä suhteellisen huono maku jäänyt volkkareista autoina..vaikka yhtään en ole pitempään omistanut mutta useampaa kokeillut (pari passattia ja nyt noita golffeja). eihän niissä kuuleman mukaan pahemmin vikoja ole mutta kyllä mä nyt kaipaan autolta muutakin kuin pelkkää varmuutta. Haluan tuntea oloni hyväksi autoa ajettaessa. tarkemmin en osaa perustella mutta jotain on aina puuttunut kansanautoista..ja oikeesti, jos vertailuna on 3 ooppelia ja 4 foordia (hyviä autojahan nuo ovat;) ) niin LUULISI nyt volkkarin tuntuvan vähintäänkin hyvältä mutta ei :S

ja onhan se selvää että nuo missä on tuo kirjainyhdistelmä GTI, niin ne saa kyllä kenkääkin ihan huolella....

Kyllä tuonne varmasti 190cm kanveri mahtuu. Mielestäni takatilat tuntuvat tilavammilta kuin 300 sarjan bemarissa. Itse olen 180cm ja tilaa on ainakin itselleni todella reilusti. Vakuutukset tulevat moottorin tilavuuden mukaan, joten eipä paljoo huimaa. Muistelen, että täyskasko ja liikennevakuutus olisivat noin 600e yhteensä.

PS. Auto saattaa olla myynnissa jos joku on kiinnostunut. Mihinkään nettiautoon en ole laittanut sitä myyntiin, mutta voisin luopua siitä järkevästä summasta rahaa.

Damn, ei paha vakuutusmaksu. Mulla nyt 1.5l kone ja pelkkä liikennevakuutus tuon verran :D . Hmm, jokin mättää nyt :D

Damn, ei paha vakuutusmaksu. Mulla nyt 1.5l kone ja pelkkä liikennevakuutus tuon verran :D . Hmm, jokin mättää nyt :D

Tänään tuli lasku IF:ltä.

18.3-17.6.09 Liikennevakuutus 105.85 ja autovakuutus 48.54.
Bonuksia liikennevakuutuksessa taitaa olla nyt 20 tai 25%.

Ainut huono puoli on se, että koira ei näe takakontista ulos kun on häkissä.
Pitänee hankkia jostain taas farkku...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom