Kokemuksia atk-liikkeistä?

Mut ei oo välttämättä kaupan vika, koska ne lähettää sen sinne tehtaalle takaasi ja siel ne sen korjaa(usein lähettää uuden tilalle).

Totta, mutta kyl myyjien pitäs tietää millon huollosta joutuu maksamaan ja millon ei. Käsittääkseni tommosessakin tapauksessa takuu kattaa sen ohjelmiston päivityksen ja jos ei kata, niin siitä pitäs ilmottaa asiakkaalle etukäteen. Jokaisella on kuitenkin oikeus päättää siitä tehdäänkö sitä maksullista huoltoa vai ei.

Aika tökeröä imo ilmottaa tuotettaa noudettaessa, että huollosta joutuukin jotain maksamaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noissa takuuasioissa pitää muistaa, että TODELLA harvat liikkeet hoitavat takuuhuoltoja itse. Yleensä kone/komponentit lähetetään maahantuojalle tai merkin viralliselle merkkihuollolle. Lähetyksen jälkeen homma on ihan muiden käsissä.
Joillakin merkeillä takuuhuolto tökkii huolella ja tästä saa paskat niskaansa yleensä jälleenmyyjä :(
Useinmiten heti takuuvaihtoja hoitavat liikkeet antavat uuden koneen/komponentin omasta pussistaan ja tappelevat takuuvaihdot/huollot myöhemmin kuntoon, ja tästä saattaapi tulla aika ankarasti persnettoa, joten harvemmat tuota viiitsii tehdä.

dink sanoi:
Juu, yllättävän kilpailukykyiseen hintaan ovat pystyneet tarjoamaan noita paketteja noinkin pieneksi liikkeeksi. Ja palvelu on ihan asiantuntevaa ja ystävällistä, toivotaan että toi sunkin paketti vastaa odotuksia.
Juu, emolevy piti vaihtaa inauksen kalliimpaan/parempaan, muuten olikin samanlainen mistä puhuin uuden tietokoneen osto-threadissa. Ja tähän mennessä palvelusta heruu kyllä täysi 10, asiantuntevaa ja mukavaa palvelua. Katsotaan huomenna kun koneen saa onko mielipiteet muuttuneet, toivottavasti ei :)

Verkkokauppa

Täältä olen ostanut pari tietokonepakettia, sekä lukemattomia muita osia. Lähes aina homma toiminut moitteetta. Kerran oli varastosaldot pielessä ja joskus taisi olla jotain muuta hämminkiä. Se että tuotteista näkyy varastosaldot ja seuraavan erän saapumisaika, on minulle iso plussa. Muutenkin verkkokaupan sivut ovat todella hyvät. Täältä ostan mitä luultavammin seuraavan konepakettini.

Mikromaja

Täältä olen ostanut nykyisen läppärini ja kaikki toimi ihan moitteettomasti. Halpa paikka.

PC Superstore

Nuorempana tuli muutaman kerran asioitua täällä, mutta ei enää koskaan. Kalliit hinnat ja huonoa asiakaspalvelua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom